Ton Peters

We hebben het goed naar onze zin gehad

Sterke punten tijdens de reis?

Marian in een woord geweldig die weet echt alles van london
en Dannie de chauffeur van oostenrijk bus een geweldige chauffeur

Ik ken Van Nood, het was weer dik in orde.

Sterke punten tijdens de reis?

De gids! Zowel inhoudelijk , zeer attent en practisch.

5 daagse reis naar Londen, alles goed geregeld en leuke gids en chauffeur.

Sterke punten tijdens de reis?

Londen is een mooie stad, er is veel te zien en het hotel was in de buurt van het centrum. Daardoor waren de reistijden kort en hebben we veel gezien.

Felix

Prima hotel!

Sterke punten tijdens de reis?

Wij hadden een uitstekend hotel en ontbijt. Met de chauffeur was ook niks mis.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Lankhof, het aantal geschikte restaurants voor groepsreizen in de stad Londen is bijzonder beperkt, de Engelse keuken is niet de onze, de prijzen zijn vaak zeer hoog en wij dienen aan... Beste heer Lankhof, het aantal geschikte restaurants voor groepsreizen in de stad Londen is bijzonder beperkt, de Engelse keuken is niet de onze, de prijzen zijn vaak zeer hoog en wij dienen aan onze groepen iets neutraals met een kleine menukeuze voor te stellen.
Daarnaast liggen de door ons gebruikte hotels ook nog eens in allemaal verschillende wijken,
uw suggestie is dus operationeel helaas niet haalbaar.
Dank voor uw opbouwende kritiek en wat betreft het eten valt er over smaak niet te twisten.
Met vriendelijke groeten, Hugo Schipper / Van Nood reizen

Positief ervaren reis met veel sterke punten en enkele kleine verbeterpunten. Zie hieronder.

Sterke punten tijdens de reis?

Prima goed georganiseerde stedentrip naar Parijs met een uitstekende begeleiding van Ciska en een uitstekend rijdende buschauffeur Danny.

Goede gedegen en ervaren reisleidster. Kon veel vertellen over de stad. Jonge busdriver maar erg behendig en goed! Chapeau!

Reisleiding en busdriver

Reactie Van Nood Reizen:

Geachte C. de Kool, bedankt voor het grote compliment aan onze reisleiding en chauffeur, en heel erg jammer dat u het eten minder heeft gewaardeerd.
Met vriendelijke groeten. H.Schipper / Van...
Met vriendelijke groeten. H.Schipper / Van Nood reizen

Een plezierige 5 daagse reis naar Londen gehad.
excursies etc. goed geregeld.

Uitstekende chauffeur en reisleidster

Leuke en goed verzorgde 5 daagse Londen met een zeer goede chauffeur en een kundige leuke gids

Kundigheid van de chauffeur

Goede 5 daagse trip naar Londen gehad, mede door de reisleiding en chauffeur die beide hun vak goed uitvoeren en ook met humor

Sterke punten tijdens de reis?

Wij hadden erg goede reisleidster en chauffeur.

Eenvoudig, schoon hotel. Voor deze reis voldoende

Goed en uitgebreid ontbijt