Fijne reis gehad naar en in Parijs. Zie opmerking over chauffeur hieronder.

Fam. Jansen

Fantastische reis naar Berlijn. In korte tijd veel gezien. Programma biedt voldoende ruimte ter vrije besteding. Goede locatie van het hotel met gunstige ligging tov openbaar vervoer.

Sterke punten tijdens de reis?

Uitstekende chauffeur; uitstekende gids in Berlijn.

Een geweldige reis naar Berlijn.

Sterke punten tijdens de reis?

Een zeer goede gids in Berlijn. Bart was een prettige en vriendelijke gids met veel kennis van zaken, alles was goed geregeld
en het was een feest om met hem op stap te gaan. Ook alle lof...
en het was een feest om met hem op stap te gaan. Ook alle lof voor de chauffeur Nico.

Leuke reis, goed georganiseerd, enthousiaste gids, prima hotel.

goede, enthousiaste gids/ reisleider

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw van Praag, het klopt dat we lang niet alle excursies op de website en in onze brochure publiceren, dit doen we bewust niet, er veranderd met regelmaat iets en een brochure wordt een... Beste mevrouw van Praag, het klopt dat we lang niet alle excursies op de website en in onze brochure publiceren, dit doen we bewust niet, er veranderd met regelmaat iets en een brochure wordt een jaar vooraf gedrukt.
Om onduidelijkheid te voorkomen houden we de tekst op onze website zo veel mogelijk gelijk aan de reeds gepubliceerde brochure.
Voor het excursiepakket ter plaatse heeft u meer betaald maar natuurlijk ook veel meer gekregen, en u was vanzelfsprekend niet verplicht hier aan deel te nemen, alles is door onze reisleiding helder en duidelijk uitgelegd.
Met vriendelijke groeten. H.Schipper / Van Nood reizen

E. Brand

Voor mij de derde keer dat ik met Van Nood naar Londen ben geweest. Alles is goed georganiseerd. Bewondering voor de reisleidster die 1 dubbeldekker bus en 1 gewone bus vol mensen in haar eentje... Voor mij de derde keer dat ik met Van Nood naar Londen ben geweest. Alles is goed georganiseerd. Bewondering voor de reisleidster die 1 dubbeldekker bus en 1 gewone bus vol mensen in haar eentje heeft begeleid (Astrid)! Ze was altijd in voor een praatje. Wat mij wel opviel, was dat ik 3 jaar geleden een ronduit waardeloze accommodatie had (Travelodge Kings Cross),in vergelijking met dit jaar (Copthorne Chelsea Hotel).

Sterke punten tijdens de reis?

De zeer uitgebreide manier waarop de reisleidster informatie verstrekte.

Prima Reis. Uitstekende chauffeur/gids . Jammer dat onze douche-afvoer van het verblijfshotel verstopt was.(douchen dus eigenlijk niet mogelijk)
Direct geklaagd bij de hoteleigenaar, maar die...
Direct geklaagd bij de hoteleigenaar, maar die heeft er niets aan gedaan. Ook werden de bedden niet opgemaakt.
Overnachtigshotels waren prima.

zie boven

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Smit, wij hebben u klachten direct aan het hotel doorgegeven, het hotel heeft ons beterschap beloofd en gevraagd excuses aan u over te brengen wat betreft de verstopte douche afvoer en... Beste heer Smit, wij hebben u klachten direct aan het hotel doorgegeven, het hotel heeft ons beterschap beloofd en gevraagd excuses aan u over te brengen wat betreft de verstopte douche afvoer en het niet tijdig opmaken van de bedden.
Wij zijn heel blij dat u de reis als geheel, onze chauffeur en de andere hotels als prima en uitstekend beoordeeld, dank voor uw opbouwende kritiek.
Met vriendelijke groet, Van Nood reizen, H. Schipper

T. Liebregts

We hebben tijdens deze reis veel gezien. Jammer dat we 2 dagen voor vertrek dmv. een e-mail te horen kregen dat de kans op een bezoek aan het Alhambra nog erg onzeker was. Vreemd dat een rondreis,... We hebben tijdens deze reis veel gezien. Jammer dat we 2 dagen voor vertrek dmv. een e-mail te horen kregen dat de kans op een bezoek aan het Alhambra nog erg onzeker was. Vreemd dat een rondreis, door zeker 3 maatschappijen georganiseerd( Van Nood, Maaskant, Pelikaan), er niet in slaagt om een aantal maanden voor de reis van start gaat 39 toegangskaarten ter plekke door een agent te reserveren. Er waren mensen in ons gezelschap die al in december!! hadden geboekt. Volgens dezelfde e-mail kon men wel de tuinen bezoeken. Men vergeet echter te vermelden dat dit niet de gehele dag mogelijk is maar in 2 sessies (van 8.00 tot 14.00 of van 14.00 tot 20.00)
Dat er verschillende hotels buiten het centrum of in een naburig dorp liggen is mij duidelijk. Maar bij een aantal hotels was het diner gewoon ronduit slecht. (een schepje aardappelpuree, een paar stukjes vlees met of zonder saus en helemaal geen groente!!!!) Alleen het hotel in Barcelona was hierop een positieve uitzondering omdat dit het enige hotel was die het diner in buffetvorm aanbood.

cees wijnans

Alleen de eigenaar van Stockenrau mag zich wat netter profileren . Toen we aan kwamen moesten we 10 minuten wachten op onze sleutel Als het nu druk was Maar nee Toen ik later kwam met de mededeleing dat er nog een bed niet in orde was zal ik u bespren wat ik allemaal te horen kreeg

Sterke punten tijdens de reis?

buschauffeur was een zeer adquate man die wist wat de klant allemal moest bekoren

Antoinette

Mooie week in Wenen gehad. Veel gezien en fantastische reisleider Khalid.

Sterke punten tijdens de reis?

Reisleider Khalid was stipt en servicegericht. Zette de puntjes op de i.

Mooie reis, prima gids en chauffeur, slechte bus, wachttijden Hazeldonk extreem lang (3 uur), hotel matig en zeer luidruchtig

Sterke punten tijdens de reis?

Uitstekende, vakbekwame en servicegerichte gids en chauffeur

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Thewessen, natuurlijk is 3 uur wachttijd veel te lang, onze excuses hiervoor, gelukkig komt dit bijna nooit voor en was dit een uitzonderingssituatie.
Wij nemen uw kritiek op de...
Wij nemen uw kritiek op de "chinese" bus ter harte, zijn blij dat u een mooie reis heeft gehad
en brengen uw compliment over op onze gids en chauffeur.
Met vriendelijke groeten. H.Schipper / Van Nood reizen