Leuke reis. Goede gidsen. Flexibel ingestelde chauffeur. Van hem kregen we nog een extra sightseeing. Prima!

Margreet Bergs

Goede reis om een eerste indruk van Berlijn te krijgen. Hotel ver uit het centrum maar prima bedden en goede service. Prijs van de reis niet hoog maar er moet erg veel bijgeboekt worden om een en... Goede reis om een eerste indruk van Berlijn te krijgen. Hotel ver uit het centrum maar prima bedden en goede service. Prijs van de reis niet hoog maar er moet erg veel bijgeboekt worden om een en ander te zien. Busreis zeer oncomfortabel door weinig beenruimte. Het was niet mogelijk om wat te gaan verzitten en aangezien de reis in totaal 13uur in beslag nam dus ook erg ongezond. De chauffeur was overigens erg goed en de vering van de bus ook.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede chauffeur, goede bedden en alles op tijd zoals afgesproken. Ook goede afspraken als je niet meedoet met een excursie, bus haalt je dan op vooraf afgesproken plaats op tijd weer op.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Bergs, wij houden de prijs van onze reizen bewust laag, dit met prima 4* hotels die ook altijd goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer.
Klanten kunnen vervolgens zelf bepalen...
Klanten kunnen vervolgens zelf bepalen of- en hoe vaak men iets extra's bijboekt, en zoals u zelf ook al aangeeft werkt dit ook prima als men niet meedoet aan de georganiseerde excursies.
De stoelruimte in al onze bussen voldoet uiteraard aan alle wettelijk verplichte afmetingen, heel vervelend dat u dit als oncomfortabel heeft ervaren.
Bedankt voor uw opbouwende kritiek en wij brengen uw complimenten aan onze
chauffeur over.
Met vriendelijke groeten, H. Schipper / Van Nood reizen

Corrie Versteijnen

Jammer dat wij net in Parijs waren in het EK weekend. Hierdoor konden we niet bij de Eiffeltoren komen. Ook de bootreis begon later zodat er weinig tijd was voor Mont Martre. Maar we hadden een... Jammer dat wij net in Parijs waren in het EK weekend. Hierdoor konden we niet bij de Eiffeltoren komen. Ook de bootreis begon later zodat er weinig tijd was voor Mont Martre. Maar we hadden een prima chauffeur en een prima gids en het hotel was ook prima. Ze hadden er alleen geen rekening mee gehouden dat je als grootouders met kleinkinderen op dezelfde etage wilt slapen en niet op 6 en 2. Ze waren wel bereid het op te lossen maar dat ging uiteindelijk niet. Prima ontbijt, de diners waren ook goed voor een zeer goede prijs.

Sterke punten tijdens de reis?

goed hotel met een on- Frans goed ontbijt. Vriendelijke geduldige gids, goede chauffeur. Prima dineetjes voor een goede prijs

Leuk arrangement en voordelige prijs

Sterke punten tijdens de reis?

Goed grorganiseerd programma, mooi hotel, geweldige en meedenkendevchauffeur.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Blute, dank voor de complimenten voor het hotel en onze chauffeur, niet iedereen was ontevreden maar u was inderdaad ook niet de enige.
Wij hebben het restaurant hierop aangesproken...
Wij hebben het restaurant hierop aangesproken en men heeft ons beterschap beloofd.
Dank voor uw opbouwende kritiek en met vriendelijke groeten.
H. Schipper / Van Nood reizen

Busreis Spanje, Madrid, Andalusië, Barcelona.
Intensieve busreis. Veel rijden, veel zien, prachtige bezienswaardigheden, veel historie.

Sterke punten tijdens de reis?

Veel steden, veel prachtige historie.

Na mijn eerste bezoek aan Praag vind ik een tweede bezoek zeer de moeite waard over een paar jaar.
Reis heb ik ook als oriëntatie gedaan om nogeens met het vliegtuig te gaan en een hotel te boeken.

Sterke punten tijdens de reis?

De avondprogramma's vanaf het diner heb ik meegedaan en overdag zelf een programma gemaakt van wat ik wilde gaan bezoeken zoals o.a. het Kafka museum.

Heb een leuke vakantie gehad....eerste keer dat ik zo'n busreis maakte...is me erg meegevallen

goede begeleiding

Cees Graas

Fantastische reis naar Praag met 2 fantastische mensen die ons begeleidden namelijk : ONZE chauffeur Ferdinand en reisleidster in Praag "spraakwaterval" Janna. Veel gezien en beleefd. Dit ook te... Fantastische reis naar Praag met 2 fantastische mensen die ons begeleidden namelijk : ONZE chauffeur Ferdinand en reisleidster in Praag "spraakwaterval" Janna. Veel gezien en beleefd. Dit ook te danken aan mijn medereizigers jong en oud voor de geweldige sfeer.

Sterke punten tijdens de reis?

Uitstekende begeleiding. Veel bezienswaardigheden gezien in een korte periode wat wel vermoeiend is.

Truus Krutwagen

Hele leuke stedentrip prima prijs en kwaliteit verhouding. We zijn tevreden en hebben het het heel erg leuk gehad.

Sterke punten tijdens de reis?

leuke gids die alles goed regelde

Hele leuke reis, heel goed geregeld, prima hotel, goede reisleider, aan iedereen aan te bevelen!

Hotel, reis, excursies optioneel