Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

Heleen Rodenhuis

Voor het invullen van mijn zorgovereenkomst WMO ben ik fantastisch geholpen door Bianca van Wijk
omdat Linda Herkemij met vakantie was. Hartelijke dank Bianca.

De steun met veel geduld. Niets was te veel.

florentina lievense van gelderen

Heb momenteel geen mening

nee

W.Aalbers

Het werkt heel goed

snelle reactie op aanvraag

Pauline van Zilt

Voor zover ik tot nu toe kan beoordelen, een bedrijf dat professionals in dienst heeft.

Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel.

Walter lugtigheid

Na lang zoeken hebben via UWassistent een hele goede en betrouwbare hulp gevonden in huis. UWassistent heeft alles uit de kast gehaald ons te helpen en, uit ervaring, doen een goede stap meer dan... Na lang zoeken hebben via UWassistent een hele goede en betrouwbare hulp gevonden in huis. UWassistent heeft alles uit de kast gehaald ons te helpen en, uit ervaring, doen een goede stap meer dan andere bedrijven die we hebben benaderd. Erg fijne samenwerking voor zowel ons als de serviceverlener.

Meedenken en oplossen

E.C.M. Vervoordeldonk

Tot nu toe een prettig bedrijf

Snelle reacties en hulp

M.Hillen

Ben pas kort geleden met Uwassistent in zee gegaan. Tot nu toe verloopt alles prima.

Snel reageren , altijd bereid voor het geven van informatie en altijd te bereiken

E.s.Boersma Huijtkar

Tot nu toe geen klachten .Alles goed geregeld. Vindt de periode te kort om en oordeel te geven.

Administratie duidelijk en geen klachten. De rayon assistent is een goed idee.

P. Nap - van der Geaaf

Duidelijke snelle communicatie!

Zeer efficient!
Snelle probleemoplossers.

Lj Bouwsma-Moerdijk

Natanja Schreuder heeft prima werk geleverd.
Ze was vakkundig en heeft alles netjes afgewerkt. Was echt voor herhaling vatbaar.

Ja ,was vakbekwaam en heel prettig in de omgang.