Liset Bouman

De adminstratie is een
puinhoop sinds 1 januari. Terwijl ik hiervoor correcte maandafrekeningen kreeg, krijg ik nu halverwege de maand onvolledige deelrekeningen. Contactpersoon adviseert deze rekeningen te negeren en te wachten op de eindafrekening. Deze kwam voor januari pas op 15 februari. Ook kreeg en krijg ik daarvoor dreigmails over deurwaarders. Klantenservice uw assistent is telefonisch nooit te bereiken en mailen ook niet terug. Terwijl we tevreden zijn over de huishoudelijke hulp, die nu voor de 2de maand niet op tijd betaald kan worden.

Reactie UWassistent:

Beste mevrouw Bouman,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat de factuur niet klopt. U hoeft natuurlijk nooit te betalen voor uren die niet zijn gewerkt. Als u aangeeft wat er aangepast moet worden, dan zorgen we ervoor dat u altijd een correcte factuur ontvangt.
We zien inderdaad dat de factuur voor februari later is gestuurd dan normaal (9 februari). Gelukkig was u zo snel met betalen, dat uw dienstverlener daar gelukkig bijna niks van heeft gemerkt. Onze excuses natuurlijk voor het eventuele ongemak hierbij.
Onze bereikbaarheid is tijdelijk ook wat minder geweest, maar we werken hieraan zodat we iedereen weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ook hiervoor onze excuses.
We werken aan alle bovengenoemde verbeteringen en hopelijk ontvangt u dan weer de dienstverlening die u van ons gewend bent.
Team UWassistent

Score voor UWassistent: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: