Gerard de Burger

Een goed bedrijf. Ze doen wat ze beloven. Sterk in de communicatie.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Het verbeterpunt zullen wij zeker meenemen!

Nel van Zaanen

Catharina Honig

Professioneel, zorgvuldig, luistert goed, zeer aan te bevelen

Mirjam Kuggeleijn

Slechte communicatie en niet geschikte hulp gestuurd.
Slechte communicatie en niet geschikte hulp gestuurd.
Ik heb bonnen gekregen van de mantelzorgactie van Univé, Coöperatie VGZ en De IZZ Zorgverzekering door VGZ. Ik moest hier herhaaldelijk zelf achteraan zitten voordat er wat gebeurde. Uiteindelijk een intake gehad, maar voorstel hulpverlener bleef uit. Daar ook weer achteraan gemaild. Uiteindelijk is er iemand gestuurd die niet geschikt bleek. Totaal autistisch. De eerste keer ging nog wel, maar na de tweede keer deze psychisch patiënt verzocht niet meer te komen. UWassistent is telefonisch niet bereikbaar. Kortom: deze dienstverlening is meer een energieslurper dan dat je wordt ontzorgd.

J. Wijsman-Tanis

Gemakkelijk te bereiken en afspraken te maken.
Alles klopte.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

Marianne ten Tuijnte

Snel gekoppeld aan tuinhulp

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw postieve review!

MAM Regtvoort

Een professioneel bedrijf

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Willem Hazenberg

Keurig geholpen door petra en doorverwezen naar Hans Baltus

G

Niet schoongemaakt toch uren gedeclareerd.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor het plaatsen van deze feedback. Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent geweest over de geleverde diensten.
We hebben hier al eerder contact over gehad. Er is een hulp...
We hebben hier al eerder contact over gehad. Er is een hulp geweest en die heeft schoongemaakt. U heeft de uren en de werkzaamheden ondertekend op een werkbriefje. Door middel van dit werkbriefje geeft u akkoord dat de uren gefactureerd mogen worden. Veel later geeft u aan dat u niet geheel tevreden bent, wat natuurlijk ontzettend jammer is. We adviseren om de volgende keer het werkbriefje niet te ondertekenen en dan gelijk contact op te nemen met het hoofdkantoor, zodat we tot een passende oplossing kunnen komen.
We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Particulier en lid van de ANBO (Nadia Saro)

Ik ben al een paar jaar lid van de ANBO, las of lees ook altijd de informatie dat ik toegestuurd krijg. Ik haal heel veel nuttige informatie uit en geef mijn zusje ook die bladen om te lezen. Mijn... Ik ben al een paar jaar lid van de ANBO, las of lees ook altijd de informatie dat ik toegestuurd krijg. Ik haal heel veel nuttige informatie uit en geef mijn zusje ook die bladen om te lezen. Mijn ervaring mijn UWassistent is heel positief. Ik kreeg een aardige mevrouw aan de telefoon en legde precies uit wat ik wilde weten over de hulpdiensten. Ik ben heel content met UWassistent.