Betrouwbaarheid

Van veen

Heel goed!

Alles goedgeregeld!

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw review!

L Y T Westra

Zeer positief

Binnen korte tijd (minder dan 2 weken) kreeg ik de gevraagde hulp bij het huishouden, nadat mijn reguliere hulp sinds jaren na een orthopedische operatie voor onbepaalde tijd is uitgevallen.

Ineke Taatgen-Botman

Prima bedrijf

Mooi vlot geholpen, alles naar wens verlopen.

Roelofs

Er is duidelijke communicatie, telefoon en email. Vriendelijk en meelevend. Ben tevreden met degene die ze voor mijn behoeftes hebben gekozen.

Ze denken met mij mee. Voordat ik ging bellen dat ik nog iemand nodig had tijdens de vakantie werd ik al gebeld. Er werd gevraagd hoe het nu met mij was en of ik nog langer hulp wilde. En dat gaan... Ze denken met mij mee. Voordat ik ging bellen dat ik nog iemand nodig had tijdens de vakantie werd ik al gebeld. Er werd gevraagd hoe het nu met mij was en of ik nog langer hulp wilde. En dat gaan ze nu regelen

C.S.P. Grinn

Snel met reactie

Deskundigheid

T.K. van de Walle-Olthuis

Na de aanvraag bij Careyn om huishoudelijke hulp, is nog dezelfde dag door UWassistent, contact met mij opgenomen om deze hulp aan mij te verlenen (met afspraak en hulpverleenster en al). Dit tot... Na de aanvraag bij Careyn om huishoudelijke hulp, is nog dezelfde dag door UWassistent, contact met mij opgenomen om deze hulp aan mij te verlenen (met afspraak en hulpverleenster en al). Dit tot tevredenheid mijnerzijds.

Zie boven.

Meijs

Niet veel contact mee gehad. Ik werd snel doorverwezen naar een dienstverlener in de buurt.

Ze zochten iemand uit de buurt.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback!

Mevr.A de Vries

Het is een geruststellende gedachte dat jullie ten alle tijden mij en anderen willen helpen.

Jullie regelen heel snel op een oproep,dat is fijn!

Reactie UWassistent:

Dank voor uw positieve woorden!

Willemien

Prima werk geleverd.

Alles volgens wens verlopen. Vriendelijke man en goed werk.

Wil Kilwinger

De persoon was zeer beleefd en behulpzaam. Het snoeiafval hebben wij samen naar de HVC gebracht. Ik moest mee aangezien meneer geen pasje heeft voor Zeewolde. Ik ben zeer tevreden en zal zeker als... De persoon was zeer beleefd en behulpzaam. Het snoeiafval hebben wij samen naar de HVC gebracht. Ik moest mee aangezien meneer geen pasje heeft voor Zeewolde. Ik ben zeer tevreden en zal zeker als er weer gesnoeid moet worden bellen voor een nieuwe afspraak.

Alleen sterke punten.