Betrouwbaarheid

www,corneliaglasbergen.nl

Uiterst professioneel

klantgerichtheid, vakkennis

Reactie UWassistent:

Dank voor uw positieve review!

E. Rosenbaum

Vriendelijk, kundig

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de positieve review!

Marina

Zeer tevreden!

Kijken naar de persoonlijke situatie en daar een passende hulp bij zoeken op korte termijn, makkelijk contact leggen bijv via mail en telefoon, komen afspraken zeer goed na, denken enorm met je mee,... Kijken naar de persoonlijke situatie en daar een passende hulp bij zoeken op korte termijn, makkelijk contact leggen bijv via mail en telefoon, komen afspraken zeer goed na, denken enorm met je mee, voelt echt als persoonlijk.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve woorden! We hopen u nog lang van dienst te mogen zijn.

E. van den Broek

Volgens mij heb ik in het verleden al eerder een review gemaakt

Snelle communicatie.

Goedemorgen,
Dank u wel voor uw positieve reactie.
Leuk om te lezen dat u nog steeds tevreden bent over onze dienstverlening!
Hopelijk kunnen we u in de toekomst blijven helpen....
Goedemorgen,
Dank u wel voor uw positieve reactie.
Leuk om te lezen dat u nog steeds tevreden bent over onze dienstverlening!
Hopelijk kunnen we u in de toekomst blijven helpen.

Esther Andeweg

word snel naar hulp gezocht

Beste mevrouw Andeweg,
Dank u wel voor de positieve reactie.
Goed om te weten dat we u snel hebben geholpen met het vinden van een dienstverlener.
Hopelijk kunnen we u in de toekomst...
Beste mevrouw Andeweg,
Dank u wel voor de positieve reactie.
Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer van dienst zijn : )

Mevrouw Justine van Donge

Pas 1x gedaan is mij heel goed bevallen.

dat weet ik nog niet ,ik ben er pas

Goedemorgen mevrouw Van Donge,
Dank u wel voor uw feedback!
Leuk om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en de voorgestelde hulp.
We helpen u in de toekomst graag...
Goedemorgen mevrouw Van Donge,
Dank u wel voor uw feedback!
We helpen u in de toekomst graag weer!

de lange

Slecht betaald bedrijf personeel moet maanden op geld wachten
Slecht betaald bedrijf personeel moet maanden op geld wachten
personeel moet cent over maken raar normaal als ik mijn bankrekening opgeef kan er betaald worden maar uw assistent moet eerst verifiëren nog nooit meegemaakt

zie boven

Beste heer De Lange,
Dank u wel voor uw feedback.
Beste heer De Lange,
Dank u wel voor uw feedback.
We hebben u een aantal keer telefonisch gesproken, en geprobeerd om uit te leggen dat onze betaalprovider onze dienstverleners vraagt om een IBAN- en ID-verificatie, juist om fraude tegen te gaan. De bedragen kunnen niet overgemaakt worden naar de dienstverleners, tot zij een IBAN en (eventueel) een ID verificatie hebben afgerond. In de documenten die dienstverleners ter beschikking hebben in het inlogportaal, wordt dit ook uitgelegd. Ook sturen wij een informatieve e-mail naar dienstverleners over de verificaties, tezamen met de pagina's waar zij de verificaties kunnen doorlopen.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en horen het natuurlijk graag als u hier nog vragen over heeft.

Sonja Dusarduijn

Enorm hoge provisie

Eigenlijk weinig. De krachten die voor dit bedrijf werken zijn soms goed, soms minder goed.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback! We hopen dat we u mogen blijven ondersteunen met goede dienstverleners én dat we u kunnen blijven ontzorgen met behulp van een persoonlijke contactpersoon bij u in de... Bedankt voor uw feedback! We hopen dat we u mogen blijven ondersteunen met goede dienstverleners én dat we u kunnen blijven ontzorgen met behulp van een persoonlijke contactpersoon bij u in de regio, het regelen van eventuele vervanging wanneer gevraagd, het verzorgen van administratie en facturatie en ondersteuning middels onze klantenservice.

A.W. Crajé

Op een vertrouwde manier is hier hulp in en om het huis te vinden voor een redelijke prijs, vooral omdat het niet zwart is en de dienstverlener ook verzekerd is

vriendelijk en begripvol aan de telefoon en er is voor mij 2x snel een passend persoon gevonden. Ik heb dan ook aan het eind v.d. de dag v.d. nieuwe dienstverlener even telefonisch mijn tevredenheid... vriendelijk en begripvol aan de telefoon en er is voor mij 2x snel een passend persoon gevonden. Ik heb dan ook aan het eind v.d. de dag v.d. nieuwe dienstverlener even telefonisch mijn tevredenheid gemeld.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Anne

Fijn voor snelle en goede huishoudelijke hulp, maar check de facturen wel!

Er werd snel hulp geregeld, dat is fijn in situaties waarin dat nodig is! De assistent is ook goed bereikbaar via app en telefoon.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw beoordeling!
Bedankt voor uw beoordeling!
De facturen die u ontvangt worden aangemaakt op basis van de ingevulde uren van onze dienstverleners. Helaas komt het af en toe wel eens voor dat er een foutje wordt gemaakt bij het invullen van deze uren, waardoor de informatie op de factuur vervolgens onjuist is. Mocht zoiets voorkomen, dan doen we ons uiterste best om dat zo snel mogelijk te herstellen!
Bij uw situatie bleef er helaas wat langer onduidelijkheid over wanneer de dienstverlener precies heeft gewerkt. Hierdoor duurde het corrigeren van de facturen iets langer dan normaal.
Mocht u in de toekomst besluiten wederom gebruik te willen maken van huishoudelijke hulp, hopen we u weer van dienst te mogen zijn!