Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

Monique de Haan - Puts

Fijn dat er een betrouwbaar adres is waar je hulp kunt vinden voor in en om het huis.
Het is prettig dat je de zekerheid hebt dat de dienstverleners die worden ingezet gescreend en vakkundig zijn. En dat voor een zéér voordelig tarief.
Pluspunt is ook het persoonlijke gesprek met de medewerker van UWassistent. Daarin wordt alles duidelijk uitgelegd waarna de afspraken worden vastgelegd in een overeenkomst.

UWassistent biedt de zekerheid dat er betrouwbare en vakkundige dienstverleners worden ingezet.
De tarieven die worden berekend zijn uiterst laag.
Er worden duidelijke afspraken gemaakt...
De tarieven die worden berekend zijn uiterst laag.
Er worden duidelijke afspraken gemaakt m.b.t. de te verrichten werkzaamheden.

Marion Alaerds

Zeer prettige en attente coördinatrice.

Meteen gereageerd, zorgvuldig, veel persoonlijke aandacht.

I.E. van der Wissel

Heel goed

D.hersch

Merk nooit iets van het bedrijf

E. Rosenberg

Goede service. Ik moest op redelijk korte termijn hulp krijgen en dat is ze gelukt. Ze brengen klant en hulpverlener bij elkaar en dan kunnen die e.e.a. samen afspreken / regelen. Het is goed dat de... Goede service. Ik moest op redelijk korte termijn hulp krijgen en dat is ze gelukt. Ze brengen klant en hulpverlener bij elkaar en dan kunnen die e.e.a. samen afspreken / regelen. Het is goed dat de werkduur kan variëren: iedere week invullen hoe lang er gewerkt is, vind ik prettig.

Klant en hulpverlener vrij laten in afspraken over wanneer en hoe lang er gewerkt wordt.

C.B.Gerritsen

Ik ben zeer tevreden met mijn Ivonne

EG Van der Voort

E.Beumer-Hörchner

Ik ben nog niet zo lang in contact met Uw Assistent maar mijn ervaringen tot nu toe zijn uitstekend.

Jon de Wit (zoon MArij de Wit - van de Ven)

Aangenaam verrast hoe dat een en ander op is gepakt en er uiteindelijk een match volgde.
Jammer dat het voor korte duur was, maar zou jullie / de organisatie zeker bij anderen recommanderen.

Goede intake.
Situatie wordt prima ingeschat.
Vriendelijk

Jacqueline Crijns

Zeer blij dat dit bedrijf bestaat!

Een gezelschapsmaatje voor mijn moeder ervaart mijn moeder ook als een hele welkome tijdsbesteding ...de boodschappen die mijn moeder met "het maatje" doet is ook een super service.