Betrouwbaarheid

L.P.G.van de Watering.

Zeer tevreden.

De manier van betalen.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Helder

Positief

Persoonlijke aandacht

M.Sneller

De heer Peters was zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar ik begrijp iets niet. De verleende hulp was beide keren binnen een half uur klaar, maar ik moest betalen 2 keer € 23= € 46. Moet ik voor een... De heer Peters was zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar ik begrijp iets niet. De verleende hulp was beide keren binnen een half uur klaar, maar ik moest betalen 2 keer € 23= € 46. Moet ik voor een half uur het volle uur bedrag betalen? Bovendien heeft de heer Peters een bestrijdingsvloeistof meegebracht waarvoor ik €52 contant moest betalen.
Verder kreeg ik een eerste herinnering om uw nota te betalen, terwijl ik niet eerder een nota heb ontvangen. Ik was onterecht dus een wan wanbetaler geworden. Inmiddels is de nota betaald.

De vriendelijke benadering

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent naar aanleiding van de geleverde dienstverlening.
Bij UWassistent geldt er een minimale afname van 2 uur per keer....
Bij UWassistent geldt er een minimale afname van 2 uur per keer. Reden daarvoor is dat het ons anders niet lukt om dienstverleners voor de betreffende werkzaamheden voor te stellen. Aanvullende kosten (zoals bijv. bestrijdingsvloeistof) kunnen ook eenvoudig via de factuur betaald worden. Het is niet geheel duidelijk waarom uw dienstverlener ervoor heeft gekozen om dit contant af te rekenen. UWassistent probeert juist ver weg te blijven van contante betalingen. Betalingen horen via een overzichtelijke factuur te verlopen.
Wat betreft de herinnering; vervelend om te lezen dat u de originele factuur niet heeft ontvangen. We zien dat deze factuur, net als de herinnering, per mail naar u is verzonden. Beide berichten zijn naar hetzelfde e-mailadres gestuurd. Het is dan ook onduidelijk waarom u de originele factuur niet heeft gekregen. Onze excuses als u hierdoor het idee kreeg als 'wanbetaler' gezien te worden. Dat is vanzelfsprekend nooit de bedoeling van het sturen van een eerste herinnering.
Mocht u in de toekomst toch nog een keer gebruik willen maken van onze dienstverlening, zullen wij ons uiterste best doen om uw vertrouwen in ons te herstellen!

Joke Janssen-Stigter

Daar heb ik (nog) geen mening over

Na aanvraag werd er heel snel contact opgenomen. De uitleg van hoe het bedrijf werkt was goed en begrijpelijk. Bovendien vriendelijk en geduldig. Er werd meteen aan gewerkt en wij hadden heel snel... Na aanvraag werd er heel snel contact opgenomen. De uitleg van hoe het bedrijf werkt was goed en begrijpelijk. Bovendien vriendelijk en geduldig. Er werd meteen aan gewerkt en wij hadden heel snel hulp.

particulier

Dag. Ik heb geen klachten over de dienstverlening tot nog toe.

Vriendelijke dienstverlening en behulpzaam.

Van veen

Heel goed!

Alles goedgeregeld!

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw review!

L Y T Westra

Zeer positief

Binnen korte tijd (minder dan 2 weken) kreeg ik de gevraagde hulp bij het huishouden, nadat mijn reguliere hulp sinds jaren na een orthopedische operatie voor onbepaalde tijd is uitgevallen.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

Ineke Taatgen-Botman

Prima bedrijf

Mooi vlot geholpen, alles naar wens verlopen.

Roelofs

Er is duidelijke communicatie, telefoon en email. Vriendelijk en meelevend. Ben tevreden met degene die ze voor mijn behoeftes hebben gekozen.

Ze denken met mij mee. Voordat ik ging bellen dat ik nog iemand nodig had tijdens de vakantie werd ik al gebeld. Er werd gevraagd hoe het nu met mij was en of ik nog langer hulp wilde. En dat gaan... Ze denken met mij mee. Voordat ik ging bellen dat ik nog iemand nodig had tijdens de vakantie werd ik al gebeld. Er werd gevraagd hoe het nu met mij was en of ik nog langer hulp wilde. En dat gaan ze nu regelen

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

C.S.P. Grinn

Snel met reactie