Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

G

Niet schoongemaakt toch uren gedeclareerd.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor het plaatsen van deze feedback. Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent geweest over de geleverde diensten.
We hebben hier al eerder contact over gehad. Er is een hulp...
We hebben hier al eerder contact over gehad. Er is een hulp geweest en die heeft schoongemaakt. U heeft de uren en de werkzaamheden ondertekend op een werkbriefje. Door middel van dit werkbriefje geeft u akkoord dat de uren gefactureerd mogen worden. Veel later geeft u aan dat u niet geheel tevreden bent, wat natuurlijk ontzettend jammer is. We adviseren om de volgende keer het werkbriefje niet te ondertekenen en dan gelijk contact op te nemen met het hoofdkantoor, zodat we tot een passende oplossing kunnen komen.
We hopen u zo voldoende te hebben geĆÆnformeerd.

Particulier en lid van de ANBO (Nadia Saro)

Ik ben al een paar jaar lid van de ANBO, las of lees ook altijd de informatie dat ik toegestuurd krijg. Ik haal heel veel nuttige informatie uit en geef mijn zusje ook die bladen om te lezen. Mijn... Ik ben al een paar jaar lid van de ANBO, las of lees ook altijd de informatie dat ik toegestuurd krijg. Ik haal heel veel nuttige informatie uit en geef mijn zusje ook die bladen om te lezen. Mijn ervaring mijn UWassistent is heel positief. Ik kreeg een aardige mevrouw aan de telefoon en legde precies uit wat ik wilde weten over de hulpdiensten. Ik ben heel content met UWassistent.

Heel correct en heel attent.

Angelique van der Pol

Prima, goede ervaring gehad.

Snelle reactie, persoonlijke benadering. Snel geholpen.

Hakkert

Slecht

Vragen veel geld

Reactie UWassistent:

Bedankt voor je feedback. Vervelend om te lezen dat je zo ontevreden bent.
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te lezen dat je zo ontevreden bent.
Zodra een betaling door jouw klanten is voldaan, ontvang jij jouw uitbetaling. Hierdoor kan het per maand wat verschillen wanneer jij jouw betalingen hebt ontvangen. Wel zien we dat de meeste van jouw betalingen aan jou zijn uitbetaald tussen de 8e en 14e van de maand.
Je opmerking op het niet beantwoorden van e-mails bevreemdt ons wat, daar je ons eerder hebt laten weten dat je geen e-mails meer van UWassistent wilt ontvangen. Daar is dan ook rekening mee gehouden. Wanneer er vragen per mail gesteld worden, worden deze vanzelfsprekend beantwoord.

Til Doesburg

Geweldig !

Martine Luhrman wist precies waar ik behoefte aan had in voorbereiding naar onze verhuizing , Octavia was een uitkomst

Zonder

Positief

Snel handelen

Wierstra

Snelle reactie

Mevr. Tirza Drisi

De klussen zijn goed uitgevoerd.

Geen opvallende sterke punten

carel braakman