Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

Timmerman

Het contact met medewerkster Woerden (Sandra) was buitengewoon plezierig en klantgericht.

Zie boven

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij geven het door aan Sandra :-).

Jan van der Plas

Goed bedrijf. Reageert snel en heeft fijne mensen in dienst

komt afspraken na

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw review!

Natalia

Erg slecht

Reactie UWassistent:

Vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring met UWassistent heeft gehad! Er is bij u een klus in huis uitgevoerd. Daarbij is helaas niet alles goed gegaan. Dat betreuren we zeer.
Naar...
Naar aanleiding daarvan hebben wij uitgebreid telefonisch contact met u gehad over de afhandeling hiervan. Daarbij zijn meerdere voorstellen gedaan over bijvoorbeeld herstelwerkzaamheden. U stond daar niet voor open. Dat is uw goed recht.
Doordat er wel degelijk ook werkzaamheden op een goede manier zijn uitgevoerd, is er vervolgens een factuur naar u gestuurd. Wij hebben ons bij het opstellen van deze factuur zo flexibel mogelijk geprobeerd op te stellen, waarbij is gekeken naar uw kant van het verhaal en naar het verhaal van de betreffende dienstverlener. In het gedane voorstel komen we dan ook zowel u als de dienstverlener tegemoet. Op de factuur die uiteindelijk is opgesteld zijn daardoor veel kostenposten weggestreept.
We vinden het jammer dat u niet tevreden blijkt te zijn naar aanleiding van de aangeboden oplossing. Wij hebben ons uiterste best gedaan om een oplossing aan te bieden waar alle partijen zich voor een groot deel in zouden moeten kunnen vinden.

C. Huis in t Veld

Wat een uitkomst!

Snel en vriendelijk

Dirk van Kekem

Heb snelle actie ervaren, met veel empathie

snelle en accurate behandeling van mijn aanvraag

Gé Roggen

A.E. van Beem

De hh hulp na de operatie was snel geregeld. 6x geweest

geen opvallende punten

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback!

Familie Krispin

Top geregeld allemaal! de lieve medewerker van UW Assistent heeft ons veel zorg uit handen genomen.

Persoonlijke aandacht, meedenkend.

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw review!

Witberg

Geweldige service

Aandacht voor de wensen van de klant en duidelijk over de mogelijkheden. Betrokken en professioneel