Cretio

Hebben voor mijn klanten altijd snel dienstverleners gevonden

Reactie UWassistent:

Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Sterre

Ik vind het een super leuk georganiseerd bedrijf.

Beste Sterre,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent!

Ontevreden klant

Slecht slecht slecht (ik hou mij in zodat mijn reviewgeplaatst kan worden), nog nooit eerder meegemaakt dat een zorgbedrijf zo met hun klanten omgaan. Ze zijn niet eerlijk. Sturen geen factuur en... Slecht slecht slecht (ik hou mij in zodat mijn reviewgeplaatst kan worden), nog nooit eerder meegemaakt dat een zorgbedrijf zo met hun klanten omgaan. Ze zijn niet eerlijk. Sturen geen factuur en dan weken later sturen ze een herinnering waarin dan niet vermeld staat om welke dagen het gaat. Je bent dan nog in gesprek met hun en wacht op een terugkoppeling en opeens na een aantal dagen heb je een incasso brief in de brievenbus. Uw doelstelling om de mensen een veilig gevoel te geven is hier echt NIET aan de orde.

Beste,
Wat jammer om te horen dat u ontevreden bent! Inmiddels hebben we telefonisch contact met u gehad en zijn we gezamenlijk tot een oplossing gekomen.
Team...
Beste,
Team Uwassistent

Henk

Slechte communicatie, komen afspraken niet na

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We doen ons best om iedereen tevreden te stellen. Van de contactpersoon uit de regio hebben we vernomen dat er... Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We doen ons best om iedereen tevreden te stellen. Van de contactpersoon uit de regio hebben we vernomen dat er kosten zijn gemaakt voor het bestellen van extra materialen voor de klus en deze kosten zijn doorberekend op de factuur. Excuses als dit niet duidelijk is gecommuniceerd. Dit zullen wij intern meenemen ter verbetering.

Petra Heimel

Fantastische ondersteuning.

Andrè Keizer

Prima geregeld

Piet J Koster

Super goed zeer tevreden

Jacoba Klompmaker

Mijn ervaring met UWassistent is echt positief. Prettig en adequaat contact met de medewerker, die de plaatsing van mijn aanvraag verzorgde.
Inmiddels ben ik al twee keer goed geholpen voor...
Inmiddels ben ik al twee keer goed geholpen voor mijn klusjes, die ik zelf niet kan doen. Snelle reactie ook van de persoon, die het werk wilde gaan doen. Correcte benadering.

E. van der Helm

Goede bedoelingen, maar slecht georganiseerd.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat dit zo heeft moeten lopen. Wij hebben u een mail gestuurd voor meer informatie over de situatie en wellicht dat we nog ergens bij kunnen helpen, maar... Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat dit zo heeft moeten lopen. Wij hebben u een mail gestuurd voor meer informatie over de situatie en wellicht dat we nog ergens bij kunnen helpen, maar helaas geen reactie mogen ontvangen.
Als u met ons in contact wil komen, horen wij dat natuurlijk graag. U kunt een mail sturen naar info@uwassistent.nl

Barbara

Ik ben zeer tevreden met UWassistent. Correct en service bewust te woord gestaan