nvt

Telefonisch NIET bereikbaar. Er wordt gevraagd om je telefoonnummer in te spreken en voordat je dit kunt doen wordt de verbinding verbroken.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We doen ons best om iedereen tevreden te stellen.
Helaas is het op dit moment erg druk, waardoor we niet de...
Helaas is het op dit moment erg druk, waardoor we niet de service kunnen leveren die u gewend bent. Uiteraard is dit tijdelijk en hopen we dat u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn.
We hebben de voicemail zoals gevraagd ook aangepast zodat we ook een verwachting kunnen aangeven.

Dusarduijn

Bijzonder ontevreden

Mariëlle Kafoe

Onbetrouwbaar

Margot Schoorl

Heel blij met Uwassistent. Onze vaste ambulant begeleider is tijdelijk uitgeschakeld en binnen een dag heeft Petra voor ons een vervanger gevonden!

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Bianca

Superfijne samenwerking met suzanne aubel Ze luister goed naar wat nodig is ,is meevoelend en meelevend en handelde snel .

Reactie UWassistent:

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Dank voor uw positieve review.

Particulier

List en bedrog? In ovember heeft mijn zus voor mij een 'dienst' aangekocht, om mij als mantelzorger te ontlasten. Kleine klusjes kunnen ze niet uitvoeren en grote klussen al helemaal niet. Maanden... List en bedrog? In ovember heeft mijn zus voor mij een 'dienst' aangekocht, om mij als mantelzorger te ontlasten. Kleine klusjes kunnen ze niet uitvoeren en grote klussen al helemaal niet. Maanden lang laat UW Assisitent niets horen. Al weken geleden beloven ze het geld terug te storten, maar helaas, niets. Ook niet na herhaalde emails.

Reactie UWassistent:

We betreuren het zeer dat zaken op deze manier voor u zijn verlopen. Door een uiterste ongelukkige samenloop van omstandigheden en misverstanden heeft het veel te lang geduurd voor u het beloofde... We betreuren het zeer dat zaken op deze manier voor u zijn verlopen. Door een uiterste ongelukkige samenloop van omstandigheden en misverstanden heeft het veel te lang geduurd voor u het beloofde geld teruggestort heeft gekregen. In een persoonlijk bericht aan u is dat ook uitgebreid uiteen gezet. Via deze weg bieden wij u nogmaals onze oprechte excuses aan voor de ontstane situatie. Inmiddels heeft u het geld gelukkig op uw rekening mogen ontvangen.
Het is mogelijk om via UWassistent dienstverleners in te schakelen voor kleine (en sommige grote) klussen in huis. Echter, niet iedere klus is even geschikt voor een dienstverlener via UWassistent. Het lukt dan ook niet altijd om een geschikte dienstverlener voor te stellen, waardoor sommige klussen jammer genoeg niet uitgevoerd worden.

MBurgers

Erg blij mee

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Kleverlaan

Uitstekende ervaring met UWassisten!

Reactie UWassistent:

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Dank voor uw review.

Marijke Wijman

10 met een griffel

Reactie UWassistent:

Dank voor de positieve woorden!

Ingrid

Klant- en oplossingsgericht.

Reactie UWassistent:

Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent!