Betrouwbaarheid
Communicatie

Vivian Malcolm

Goeie en snel service

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw review!

Spijkers

Heel tevreden! Goed geholpen

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

Frank Jolen

Nette en vlotte afwerking van mijn hulpvraag.

Vlotte en duidelijke Communicatie

Bedankt voor uw review!

G. Burema

De aangeboden dienstverlener is top maar de afhandeling van de betaling aan die dienstverlener zijn ver onder de maat en dat al voor de 3e keer.

prima aangeboden dienstverlener

Reactie UWassistent:

Dank voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent over de werkzaamheden van uw dienstverlener.
Doordat de dienstverlener bij UWassistent werkzaam zijn via de regeling 'dienstverlening aan huis', is het ons helaas niet toegestaan om hen al te betalen op het moment dat er nog geen betaling door onze betaalprovider is ontvangen. De dienstverleners zijn namelijk niet bij ons in loondienst. Wanneer een betaling pas later door onze betaalprovider wordt ontvangen, betekent dat helaas ook dat een dienstverlener wat later zijn/haar uitbetaling mag ontvangen.

aan het Rot

service

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback!

Kikkert

Tot nu toe positieve ervaringen

Meedenken. Attent reageren

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback!

UWassistent/ Blauwe Vlinder

Mijn vader van 92 krijgt huishoudelijke hulp via uw bedrijf. Hij is er bijzonder mee in zijn nopjes, zeker nu hij twee weken geleden een behoorlijke verslechtering in zijn zicht kreeg. Hij ziet nu... Mijn vader van 92 krijgt huishoudelijke hulp via uw bedrijf. Hij is er bijzonder mee in zijn nopjes, zeker nu hij twee weken geleden een behoorlijke verslechtering in zijn zicht kreeg. Hij ziet nu nog maar net 20%.

Snelheid waarmee de hulp op gang komt.
Prettige benadering

Reactie UWassistent:

Fijn om te horen dat hij goed wordt geholpen. Bedankt voor uw positieve review!

Timmerman

Het contact met medewerkster Woerden (Sandra) was buitengewoon plezierig en klantgericht.

Zie boven

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij geven het door aan Sandra :-).

Jan van der Plas

Goed bedrijf. Reageert snel en heeft fijne mensen in dienst

komt afspraken na

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw review!

Natalia

Erg slecht

Reactie UWassistent:

Vervelend om te lezen dat u een slechte ervaring met UWassistent heeft gehad! Er is bij u een klus in huis uitgevoerd. Daarbij is helaas niet alles goed gegaan. Dat betreuren we zeer.
Naar...
Naar aanleiding daarvan hebben wij uitgebreid telefonisch contact met u gehad over de afhandeling hiervan. Daarbij zijn meerdere voorstellen gedaan over bijvoorbeeld herstelwerkzaamheden. U stond daar niet voor open. Dat is uw goed recht.
Doordat er wel degelijk ook werkzaamheden op een goede manier zijn uitgevoerd, is er vervolgens een factuur naar u gestuurd. Wij hebben ons bij het opstellen van deze factuur zo flexibel mogelijk geprobeerd op te stellen, waarbij is gekeken naar uw kant van het verhaal en naar het verhaal van de betreffende dienstverlener. In het gedane voorstel komen we dan ook zowel u als de dienstverlener tegemoet. Op de factuur die uiteindelijk is opgesteld zijn daardoor veel kostenposten weggestreept.
We vinden het jammer dat u niet tevreden blijkt te zijn naar aanleiding van de aangeboden oplossing. Wij hebben ons uiterste best gedaan om een oplossing aan te bieden waar alle partijen zich voor een groot deel in zouden moeten kunnen vinden.