Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

Gerda veeneman

Geeft goede service. Als iets niet goed is orde dit zo hersteld.

Kunnen snel komen.

Bedankt voor de review!

Marjan

Leuke manager, enorm fijne hulp

Willen echt aanpakken!

Reactie UWassistent:

Fijn om te horen! Bedankt voor de review!

Magdalena van der Schouw

Zeer teleurstellend voor mij als werkzoekende

Waarschijnlijk goed voor de mensen die hulp nodig hebben

Beste Magdalena,
Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je de gang van zaken als negatief hebt ervaren.
Tijdens het kennismakingsgesprek is e.e.a. besproken over huishoudelijke...
Beste Magdalena,
Tijdens het kennismakingsgesprek is e.e.a. besproken over huishoudelijke werk bij een klant. Onder andere wegens jouw rugklachten en de afstand naar deze klant toe is er in overleg besloten dat je toch niet helemaal geschikt was voor deze opdracht.
Daarnaast bleek dat je qua reisafstand toch wel wat beperkt was (maximaal 5 minuten fietsen). Dat zorgt ervoor dat er een uiterst beperkt aanbod aan mogelijkheden via ons overblijft. Om die reden heeft onze contactpersoon contact met je opgenomen om aan te geven dat het vanuit ons toch een bijzonder lastig verhaal wordt om je in te zetten bij klanten.
We wensen je succes met het zoeken van een passend werk!

M. Hooglugt

Goede dienstverlener; snel en vakkundig

Snelheid (binnen 3 dagen was de klus gedaan)
Vriendelijk

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de positieve review!

Hetty de Kogel

Snelle reactie op mijn hulpvraag voor een klus

Bedankt voor de review!

A. Oostra

Prima na één keer hulp

Goede en snelle hulp

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor de positieve review!

Arie steenbergen

Het bedrijf vind ik prima, maar de medewerker die geweest is ben ik niet tevreden over.

Nvt

Beste heer/mevrouw Bosch,
Dank u wel voor uw feedback.
Beste heer/mevrouw Bosch,
Dank u wel voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden was over uw medewerker. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij aan onze contactpersoon in uw regio gevraagd om hierover contact met u op te nemen. De dienstverlener had inderdaad te lang gewacht om contact met u op te nemen, dat was niet professioneel. Maar wij begrepen dat eindelijk de klus wel naar tevredenheid is afgerond, dat was fijn om te horen.
Mochten wij u nog ergens van dienst mee kunnen zijn, dan horen wij dat natuurlijk
graag!

Nicole roos

Uitstekend

Nemen snel contact op

Nicole Rossel

Top! Contactpersoon luisterde goed, begreep precies waar ik naar op zoek had en had razendsnel een uitstekende match gevonden!

Heel vriendelijk, snel, optimistisch.

Reactie UWassistent:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening! Bedankt voor de review!

Mevrouw E Schmidt-Schapendonk

Zeer behulpzaam

Vriendelijk

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de feedback!