Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

Petra

Fantastische dienstverlening omdat je fijn via een betrouwbare onderneming een ervaren medewerkster toegewezen krijgt. Ook de maandelijkse incasso in plaats van contant geld neerleggen voelt erg... Fantastische dienstverlening omdat je fijn via een betrouwbare onderneming een ervaren medewerkster toegewezen krijgt. Ook de maandelijkse incasso in plaats van contant geld neerleggen voelt erg goed.

Eigenlijk al genoemd, maar ook dat je een ‘eigen’ medewerkster toebedeeld krijgt is erg fijn.

Bedankt voor uw positieve review!

Geert Naber heeft het zelf uitgevoerd

Keurige en snelle afhandeling

Prettige in omgang

Leistra

Ik heb korte tijd contact gehad met de regio-manager en dat was plezierig. Voor het overige heb ik nog geen enkele ervaring.

Zou ik op dit moment niet weten

M. Moerkerk

PRIMA WERK GELEVERD

PRIMA EN SNEL WERK GELEVERD

M.van Rooijen-Huissoon

Aanvraag was niet doorgegeven ( Espria aan UWassistent ) .Ik ben na een paar dagen opnieuw gaan bellen ,omdat ik niets hoorde.

Weet ik niet.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wat vervelend om te horen dat de aanvraag niet goed was doorgekomen bij ons. Gelukkig hebben we ondertussen contact gehad en is de dienstverlener al langs geweest om de klus op te pakken.
Mocht u in de toekomst weer een klus hebben, dan horen we dat graag.
Fijne dag!
Team UWassistent

An Brandenburg-Meijer

Alhoewel ik nog maar kort kennis gemaakt heb met het bedrijf heb ik een goede indruk: t.w. Snelle en accurate reactie.

Zie boven.

P.G. Wiegers

Duidelijke afspraken via persoonlijk gesprek. Er werd echter gezegd, dat bij de prijs alles is inbegrepen. Nu merk ik dat de dienstverlener reiskostenvergoeding kan vragen. Vind ik niet duidelijk.

Persoonlijk contact, duidelijker dan via mail.

Beste heer/mevrouw Wiegers,
Bedankt voor uw feedback.
Uw persoonlijk assistent heeft u vanmiddag even gebeld om e.e.a. te verduidelijken.
In het intakegesprek heeft zij inderdaad...
Beste heer/mevrouw Wiegers,
Bedankt voor uw feedback.
In het intakegesprek heeft zij inderdaad aangegeven dat er naast het afgesproken uurtarief geen extra kosten bijkomen. Ook geen reiskosten.
Wat wel mogelijk is dat als een client heel graag een dienstverlener wil die verder weg woont dan 10 km, dat over de kilometers boven de 10 km reiskosten worden afgesproken. Dit is altijd in overleg en met goedkeuring van de client. Dit laatste is echter niet van toepassing bij u, daar uw dienstverlener op 6 km afstand van u woont.
Team UWassistent

J.Elevelt

Goed dat het er is

vlotte dienstverlening

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Lien Geuze

Goed snel en open bedrijf

snelle uitvoering en reactie na aanvragen

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback!

marie-josé westerveld-jacobs

Erg tevreden. Voor herhaling vatbaar