Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

M.HEGEMAN

Goed georganiseerd, vriendelijke dienstverlening

Na een telefoontje een snelle en vriendelijke reactie met goed resultaat

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

W. van Kooij

Nog erg prematuur, weinig ervaring

Zie hiervoor

noor van der Gulden

Ideale oplossing voor mij die voldoende inkomsten heeft.

Hulp was binnen een week voor kennismaking bij mij. Flexibel in uren.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

N van Reuth

Maken reclame, maar leveren niet en communiceren amper. In maart een aanvraag voor huishoudelijke hulp gevraagd, volgens de telefoniste prima mogelijk. De persoon die vervolgens echt op zoek gaat... Maken reclame, maar leveren niet en communiceren amper. In maart een aanvraag voor huishoudelijke hulp gevraagd, volgens de telefoniste prima mogelijk. De persoon die vervolgens echt op zoek gaat neemt nauwelijks contact op, is niet geïnteresseerd en geeft aan dat ze wel reclame maken dat iedereen poetshulp kan krijgen, maar ze hier niet aan kunnen voldoen. Na. 3 maanden weer een reclamemail van dit bedrijf, dus weer gevraagd wat er mogelijk is. Vervolgens de opmerking dat het erg druk is en we beter elders kunnen kijken.

helaas niet gezien

Van Damme

Zeer slechte ervaringen! Contactpersoon komt afspraken niet na, toegezegde hulp kwam niet en communicatie is buitengewoon slecht. Zwaar teleurgesteld in deze organisatie en zou deze organisatie dan... Zeer slechte ervaringen! Contactpersoon komt afspraken niet na, toegezegde hulp kwam niet en communicatie is buitengewoon slecht. Zwaar teleurgesteld in deze organisatie en zou deze organisatie dan ook niet aanraden!

Tot nu toe geen.

A Horvers

Heb ik nog niet

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw review. U heeft het feedback formulier te vroeg ontvangen, waardoor u nog geen feedback kunt geven. Wij zullen u op een later tijdstip opnieuw uitnodigen, zodat u beter uw mening kan... Bedankt voor uw review. U heeft het feedback formulier te vroeg ontvangen, waardoor u nog geen feedback kunt geven. Wij zullen u op een later tijdstip opnieuw uitnodigen, zodat u beter uw mening kan geven.

florance

H Veldman

Erg goed

Vriendelijk, adequaat, vakkundig

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

Wouters

Zeer tevreden.