Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

Pauline van Zilt

Voor zover ik tot nu toe kan beoordelen, een bedrijf dat professionals in dienst heeft.

Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel.

Walter lugtigheid

Na lang zoeken hebben via UWassistent een hele goede en betrouwbare hulp gevonden in huis. UWassistent heeft alles uit de kast gehaald ons te helpen en, uit ervaring, doen een goede stap meer dan...

Meedenken en oplossen

E.C.M. Vervoordeldonk

Tot nu toe een prettig bedrijf

Snelle reacties en hulp

M.Hillen

Ben pas kort geleden met Uwassistent in zee gegaan. Tot nu toe verloopt alles prima.

Snel reageren , altijd bereid voor het geven van informatie en altijd te bereiken

E.s.Boersma Huijtkar

Tot nu toe geen klachten .Alles goed geregeld. Vindt de periode te kort om en oordeel te geven.

Administratie duidelijk en geen klachten. De rayon assistent is een goed idee.

P. Nap - van der Geaaf

Duidelijke snelle communicatie!

Zeer efficient!
Snelle probleemoplossers.

Lj Bouwsma-Moerdijk

Natanja Schreuder heeft prima werk geleverd.
Ze was vakkundig en heeft alles netjes afgewerkt. Was echt voor herhaling vatbaar.

Ja ,was vakbekwaam en heel prettig in de omgang.

Smit P.C.

Heel behulpzaam en begripvol.

Hele lieve dame heeft mijn heel veel plezierige uren bezorgd. Mijn moeder heeft dit als zeer fijn beschouwd, ze beschouwde zelfs als goede vriendin.

ria daas-broeders

De hulp was vrij snel en goed geregeld.

De hulp mocht alle voorkomende werkzaamheden doen, er waren geen uitzonderingen die niet mochten!

R. van Dort

Het duurde even voordat de juiste persoon voor de klus was gevonden, maar daarna ging het razendsnel. De klusjesman was zeer snel en behulpzaam.

Service en contact was uitstekend.