Betrouwbaarheid

Ben Wilms

Klantvriendelijk, professioneel

Accuraat en toegewijd

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

C.A. van Ravenswaaij

Zeer tevreden, mijn hulp, mevrouw van der Velden heeft door haar vermogen om mijn persoonlijke situatie en problematiek goed aan te voelen, mij effectief kunnen helpen weer naar wens te kunnen... Zeer tevreden, mijn hulp, mevrouw van der Velden heeft door haar vermogen om mijn persoonlijke situatie en problematiek goed aan te voelen, mij effectief kunnen helpen weer naar wens te kunnen doorleven.

Geduld, begrip, vriendelijkheid en kennis van zaken.

Wegerif

Klikgesprekken, nazorg

Fonville

Positief

accuraat en snelle reactie

Bedankt voor uw review!

M. Gielens

Als je om wat voor reden dn ook niet te reden bent hor je niets meer van ze...

je trapt er altijd in

Reactie UWassistent:

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben van onze lokale contactpersoon begrepen dat hij een dienstverlener voor u had gevonden, maar u was daar niet tevreden over. Het is hem toen... Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben van onze lokale contactpersoon begrepen dat hij een dienstverlener voor u had gevonden, maar u was daar niet tevreden over. Het is hem toen niet gelukt om een vervanger te vinden.
Wij begrijpen dat u inmiddels een andere organisatie heeft gevonden. Mocht u toch nog met ons in contact willen komen, horen wij dat natuurlijk graag.

Careyn

Het bedrijf biedt adequate hulp.

Snel en to the point.

Bedankt voor uw review!

Silvia

Een organisatie die meedenkt in oplossingen

Prima contact, oplossingsgericht. Gewenste hulp op korte termijn.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

Monique van Hest

Prima bedrijf.

Het contactpersoon van ons.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de positieve woorden en de inhoudelijke feedback!

Harry van Irsel

Waardeloos

In het verleden was ik tevreden, maar nu werd zeer slecht schoongemaakt en had men geen enkel begrip voor een lastig persoonlijke situatie en bood geen oplossing of betalingsregeling terwijl deze op... In het verleden was ik tevreden, maar nu werd zeer slecht schoongemaakt en had men geen enkel begrip voor een lastig persoonlijke situatie en bood geen oplossing of betalingsregeling terwijl deze op afzienbare termijn ik de betaling kon verdoen. Heel vervelend bedrijf. Ook werd zonder dat dit in de voorwaarden stond de rekening met 100 euro verhoogd, terwijl ik al een hoger tarief had afgesproken dan normaal. Het zijn geldwolven. Absoluut geen zaken mee doen.

Reactie UWassistent:

Spijtig om te lezen dat u ontevreden bent. Graag hadden we e.e.a. naar tevredenheid met u op willen lossen. Wij hebben daarom ook op verschillende manieren geprobeerd om met u in contact te komen,... Spijtig om te lezen dat u ontevreden bent. Graag hadden we e.e.a. naar tevredenheid met u op willen lossen. Wij hebben daarom ook op verschillende manieren geprobeerd om met u in contact te komen, maar helaas geen reactie terug mogen ontvangen.
Daardoor hebben wij niet de gelegenheid gekregen om de situatie te bespreken en om vervolgens een passende oplossing te verzorgen.
Indien gewenst, gaan we natuurlijk alsnog graag met u in gesprek om te zoeken naar een geschikte oplossing!

Coort

Een bedrijf wat snel iemand levert maar als je niet tevreden bent over degene die bij je komt, niet terug belt. Waardeloos!!!

Niet

Reactie UWassistent:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening vanuit UWassistent.
Naar aanleiding van uw aanvraag hebben wij contact met u gehad en is er ook snel een dienstverlener aan u voorgesteld. U gaf daarbij snel aan niet geheel tevreden te zijn over deze dienstverlener, waarna wij direct hebben aangegeven voor u op zoek te gaan naar vervanging. Daarbij hebben wij aangegeven dat u zich geen zorgen hoeft te maken en dat het belangrijk is dat u zich prettig in uw eigen huis voelt met de betreffende dienstverlener.
We vinden het dan ook jammer dat we niet de kans hebben gekregen om een nieuwe, geschikte dienstverlener aan u voor te stellen.