Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

J. Linders

Efficiënt, dicht bij huis,

Geen tijd verlies doordat het dicht bij is.

Ursula van Dongen

Duidelijke website.

Vriendelijk te woord gestaan.
Snel iemand gevonden voor mijn klusje.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat u zo tevreden bent. Hopelijk denkt u bij een volgend klusje weer aan ons.

Jaap Goedegebuure

Prima!

Werkt nauwkeurig, komt afspraken stipt na, bedenkt goede oplossingen

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve reactie! Wellicht dat we u in de toekomst nogmaals van dienst kunnen zijn.

Monique kroon

Het was even zoeken met diverse klussen om iemand te vonden maar is gelukt en ben er super blij mee

Dat ik wekelijks mailtje kreeg hoe het ervoor stond prima communicatie

Reactie UWassistent:

Fijn dat u zo tevreden bent! Hopelijk denkt u weer aan ons bij een volgende klus.

J.P.Egner

Duidelijke afspraken, die ze dan ook nakomen

Duidelijkheid

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw review! We zullen uw aangegeven verbeterpunt zeker meenemen. Fijn dat u verder wel erg tevreden bent.

P. Hoenderkamp - Koot

Snel en doeltreffende hulp in de huishouding gevonden. Ook de financiële afwikkeling bevalt mij prima. Op tijd de nota en ik knoop daar een even snelle betaling aan vast.

Eigenlijk heb ik daar al antwoord op gegeven in de vorige vraag.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u goed geholpen bent.

Pauline

Er is alle tijd en aandacht om de situatie goed te bekijken. Op deze manier kost het uiteindelijk minder tijd om snel tot een goede match te komen. Een leuke manier van benaderen en het ontzorgd echt!

Dat er niet alleen wordt gekeken wie het beste bij je ouders past, maar dat er ook een kennismakingsgesprek is om te zien of de assistent ook een match heeft met de ouders. Het wederzijds goedkeuren.

Reactie UWassistent:

We zijn blij om te zien dat onze dienstverlening zo goed bevalt! Bedankt voor uw reactie.

Hoekstra

In juli een aanvraag gedaan, in november nog steeds niks van hen gehoord. Als ik bel wordt er gezegd: “u moet gewoon even wachten.” E-mails worden niet beantwoord.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te zien dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening.

We zien dat uw eerder verzonden berichten direct in onze spam-folder terecht zijn gekomen. Hierdoor hebben wij deze nooit in behandeling kunnen nemen en heeft u niets van ons vernomen. Onze excuses voor de daardoor ontstane situatie!

Wij hebben geprobeerd om telefonisch en per mail in contact met u te komen, maar helaas krijgen we geen reactie terug. Indien u nog steeds hulp nodig heeft bij de eerder opgegeven klussen, gaan we vanzelfsprekend graag voor u op zoek naar een geschikte klushulp. Wij horen dan ook graag van u!

claudia van den hout

Ik had vrij snel gepaste hulp.
Er werd goed geluisterd wat ik zocht en alles uitgelegd .

financieel is het ook prettig geregeld via mail een rekening.

Reactie UWassistent:

Dank voor uw reactie! Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.

Van Ham

Wij zijn erg blij met de werkwijze van UwAssistent. Over de hulp zijn wij ook erg tevreden.

Duidelijke afspraken. Fijne Hulp. Kijkt naar onze wensen

Reactie UWassistent:

Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw positieve woorden.