1967 beoordelingen

1967 Reviews

Leuke training met enthousiaste leraar met veel kennis. Veel voorbeelden, leuk om het boek te ontvangen.
Enige minpunt: te weinig tijd voor het concretiseren van storytelling voor je eigen merk.

Jeffrey

Zeer praktijkgerichte opleiding met inspirerende lessen gegeven door professionals uit het vak. Goed studiemateriaal en uitstekend verzorgde leslocaties (bereikbaarheid en lunch).

Reactie SRM:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Jeffrey! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
SRM

Goede locatie, goed bereikbaar en goed voorzien. Vriendelijke docente, die naar mijn gevoel onvoldoende boven de stof stond. Ze beheerste de lessen wel, maar had veel steviger in de stof kunnen... Goede locatie, goed bereikbaar en goed voorzien. Vriendelijke docente, die naar mijn gevoel onvoldoende boven de stof stond. Ze beheerste de lessen wel, maar had veel steviger in de stof kunnen zitten. Nu zat in de lessen veel herhaling van hetgeen je als voorbereiding gelezen had. Daardoor werd er veel tijd gemist voor uitwisseling of bespreken opdrachten of verdieping van de theorie door casuïstiek. De lessen bleven daardoor oppervlakkig. We hebben wel veel linken aangereikt gekregen om zelf mee aan de slag te gaan.
Het lesmateriaal was up-to-date, een heel fijn boek om te lezen en mee te werken.

Helaas wist ik niet dat SRM door NCOI was overgenomen en blijkbaar ook de werkwijze. Mijn ervaring van herhaling van de voorbereiding en het missen van diepgang strookt helaas met een eerdere NCOI ervaring. Als ik dit geweten had, was ik niet aan deze opleiding begonnen.

Reactie SRM:

Beste, allereerst bedankt voor het achterlaten van je review en het delen van je ervaringen. We betreuren het te horen dat je diepgang miste tijdens de lessen. We zullen dit met ons meenemen ter... Beste, allereerst bedankt voor het achterlaten van je review en het delen van je ervaringen. We betreuren het te horen dat je diepgang miste tijdens de lessen. We zullen dit met ons meenemen ter verbetering van onze lesinhoud. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
SRM Opleidingen

De training was inhoudelijk min of meer een opsomming van mijn dagelijks werk. Toch leuke dingen geleerd en de docent was leuk en creatief.

Beste,
Beste,
Bedankt voor je waardevolle feedback! Fijn te lezen dat je desondanks dat veel lesinhoud je bekend voor kwam je toch wat hebt opgestoken van de training. We zullen je compliment betreffende de docent doorzetten. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis in de praktijk!

Nancy

Prima.

Reactie SRM:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Nancy. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Marcel

Inhoudelijk heel erg interessant en direct toepasbaar in de praktijk!

Inhoudelijk heel erg interessant en direct toepasbaar in de praktijk!

Ik vond het vooral jammer dat ik de training als E-learning moest volgen en daardoor wat karig en afstandelijk. Heel plat gezegd komt het neer op "lees dit boek, maak opdrachten en als je vragen hebt trek maar aan de bel".

De docent heeft me zeker nog waardevolle tips gegeven en me op weg geholpen maar mistte in het geheel toch wat old school college. Ik denk dat de docent daardoor ook niet heeft kunnen leveren wat potentieel wel mogelijk was want uit het telefoongesprek wat ik gehad heb bleek wel kennis van zaken. De lagere docentbeoordeling komt daarin meer door het systeem dan dat het persoonlijk is bedoeld.

Reactie SRM:

Hoi Marcel, bedankt voor je feedback. We zijn blij om te lezen dat je de opleiding als interessant hebt ervaren en je dit gelijk in de praktijk kan toepassen. Verder zullen we je feedback intern met... Hoi Marcel, bedankt voor je feedback. We zijn blij om te lezen dat je de opleiding als interessant hebt ervaren en je dit gelijk in de praktijk kan toepassen. Verder zullen we je feedback intern met ons meenemen wat betreft de e-learning.

Bjorn

Goede stof. interactief

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback, Bjorn. Daar zijn we blij mee!

Youri

Erg interessante materie en veel nieuwe inzichten voor het aanvliegen van de aanloop naar het salesproces.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback, Youri. Fijn om te lezen dat je opleiding als leerzaam hebt ervaren.
SRM

Sloot goed aan bij de beroepspraktijk. Vakinhoudelijke docent en interactieve lessen maakten het een interessante masterclass.

Reactie SRM:

Dat is fijn om te lezen, bedankt voor je feedback
SRM

Ik heb de opleiding online gevolgd, omdat er niet genoeg animo was voor de vaste lesdagen. In de eerste week zou mijn begeleider contact opnemen om kennis te maken, dit is nooit gebeurt. Nadat ik... Ik heb de opleiding online gevolgd, omdat er niet genoeg animo was voor de vaste lesdagen. In de eerste week zou mijn begeleider contact opnemen om kennis te maken, dit is nooit gebeurt. Nadat ik over de helft van de opdrachten was heeft hij de gemaakte opdrachten nagekeken en voldoende bevonden. Ik kreeg daar geen feedback op, behalve: prima. Nadat ik alle opdrachten heb ingeleverd heb ik mijn examen gedaan. Deze heb ik gehaald, maar de laatste opdrachten zijn nog niet nagekeken. (Het examen heb ik 4 weken terug gedaan en daarvoor alle opdrachten afgerond). Ik ga ervanuit dat dit nog gaat gebeuren, maar ik heb daar ook niets over gehoord. Kortom, vrij bijzondere communicatie voor een communicatieopleiding. ;)
Inhoudelijk was er een opdracht waarbij de huisstijl van c&a onder de loep genomen werd. Na het afronden van deze opdracht kwam ik erachter dat de materie verouderd is en c&a ondertussen een nieuwe huisstijl heeft.
De lesomgeving spreekt wel voor zich, dus het is geen moeite daar je weg in te vinden. Het is goed te doen naast een baan, er wordt niet veel verwacht. De theorie is ook niet heel moeilijk en in de opdrachten wordt wel iets meer verdieping verwacht waardoor je de theorie moet reproduceren.
Ik heb niet het idee dat ik veel aan deze opleiding heb gehad en denk dat er meer uit te halen is. Wellicht als je de opleiding wel op locatie volgt dat een meerwaarde is. Ik zou deze vorm in ieder geval niet aanraden als je echt iets wilt leren.

Reactie SRM:

Beste, allereest bedankt voor het delen van deze waardevolle feedback. Goed dat je je ervaringen over de communicatie met ons deelt. We kunnen ons voorstellen dat je graag meer contact had gehad en... Beste, allereest bedankt voor het delen van deze waardevolle feedback. Goed dat je je ervaringen over de communicatie met ons deelt. We kunnen ons voorstellen dat je graag meer contact had gehad en vinden het spijtig te horen dat je in het begin van je opleiding geen moment hebt gehad met je begeleider en je enige tijd moest wachten op de uitslag van je laatste opdrachten. We zullen je feedback met ons meenemen omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan alsjeblieft weten!