1967 beoordelingen

1967 Reviews

De SRM D-opleiding is een intensieve opleiding met boeiende docenten en interessante literatuur. Hier en daar is de literatuur aan de 'oude' kant, maar bovenal is het interessant en leerzaam... De SRM D-opleiding is een intensieve opleiding met boeiende docenten en interessante literatuur. Hier en daar is de literatuur aan de 'oude' kant, maar bovenal is het interessant en leerzaam leesvoer. De locaties zijn allemaal prima in orde en goed geschikt voor een dag in de collegebanken. De BCN-locaties zijn prima, de locaties buiten Utrecht (Bunnik en Driebergen) waren super.
De inhoud van de opleiding kon ik eigenlijk wekelijks meenemen in mijn werkpraktijk, maar ook tijd nodig te bezinken.
Kortom: een leerzame en interessante opleiding die ik zeker kan aanraden aan senior adviseurs en/of managers die weer een stap verder willen groeien!

Reactie SRM:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Sander

Ik vond de gehele training perfect passen bij mijn wensen.

Reactie SRM:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Sander! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Sander! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Mark

Sloot aan bij de verwachtingen en wat ik wilde leren tijdens de training.

Reactie SRM:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Mark! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke groeten,
SRM

Ik vond dat de lessen werden verzorgd door enthousiaste docenten uit de beroepspraktijk. Het stukje SEO vond ik niet heel verdiepend, maar dat komt wellicht omdat ik recent ben afgestudeerd en er... Ik vond dat de lessen werden verzorgd door enthousiaste docenten uit de beroepspraktijk. Het stukje SEO vond ik niet heel verdiepend, maar dat komt wellicht omdat ik recent ben afgestudeerd en er blijkbaar nog best veel is blijven hangen op het gebied van SEO. Ik zou deze cursus adviseren voor mensen die nog geen enkele ervaring hebben op het gebied van SEO.

Reactie SRM:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en je deze ook aanraadt voor mensen die weinig tot geen kennis hebben! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Met vriendelijke...
Met vriendelijke groeten,

Nvt

Reactie SRM:

Bedankt voor je beoordeling!

Sabine

Drie dagen en zoveel stof en huiswerk: ik had het fijner gevonden als het verspreid was geweest over 4 of 5 dagen. De praktijkoefeningen waren het meest waardevol: daar hadden we dan ook meer mee... Drie dagen en zoveel stof en huiswerk: ik had het fijner gevonden als het verspreid was geweest over 4 of 5 dagen. De praktijkoefeningen waren het meest waardevol: daar hadden we dan ook meer mee kunnen doen. De hoeveelheid huiswerk was 10-12 uur werk per keer: voor mij was dat in ieder geval onverwachts en niet te combineren met fulltime werken en een gezin. Als ik dat eerder had geweten, had ik daar beter rekening mee kunnen houden.

Reactie SRM:

Hoi Sabine, bedankt voor je feedback. Dat kunnen wij ons goed voorstellen en nemen je feedback ook intern met ons mee. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met...
SRM

Ik heb de training Effectief en Creatief schrijven gevolgd, 1 dag met trainer Hans Vos en 2 dagen Dolf Weverink. Beide heren hebben heel veel kennis en ervaring die ze graag en goed overdragen. Ze... Ik heb de training Effectief en Creatief schrijven gevolgd, 1 dag met trainer Hans Vos en 2 dagen Dolf Weverink. Beide heren hebben heel veel kennis en ervaring die ze graag en goed overdragen. Ze brengen fijn de sfeer erin met hun enthousiasme en betrekken ons er goed bij. Er was een goeie balans tussen kennisdeling en eigen inbreng/oefenen. Er was ook huiswerk op de tweede en derde dag, zodat je tussendoor ermee bezig blijft, maar niet teveel dus het is goed te doen. Ik heb veel geleerd en door de afwisseling tussen theorie en praktijk heb ik ook het gevoel dat het goed zal blijven hangen. het waren maar drie dagen, maar ik heb genoeg kennis opgedaan om weer even vooruit te kunnen. Maar mochten deze heren een vervolg cursus opzetten, dan houd ik me aanbevolen!

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je een fijne dag verder toe.

Hans

Het was een leuke, interactieve training. Ik heb weer nieuwe kennis opgedaan.

Reactie SRM:

Hoi Hans! Fijn dat je weer nieuwe kennis hebt opgedaan en we wensen veel succes met het toepassen van de kennis in de praktijk. Bedankt voor je review.
SRM

Prettige leraar en handson leren. Kreeg bij mijn test meteen alle SEO bolletjes in het groen dus dat was mooi.

Reactie SRM:

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de docent. Bedankt voor je feedback.

Dirk

Het is fijn om weer eens met een frisse blik en kritsch naar taal (en eigen werk) te kijken in deze leuke en inspirerende training met veel interactie.

Reactie SRM:

Hoi Dirk, bedankt voor het delen van je feedback met ons. We zijn blij om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren.