1971 beoordelingen

1971 Reviews

Deze opleiding is niet geschikt om online te geven. De begeleiding van de docenten was minimaal, vooral bij B2 was er laat of geen reactie op vragen en was de docent niet bereid om online... Deze opleiding is niet geschikt om online te geven. De begeleiding van de docenten was minimaal, vooral bij B2 was er laat of geen reactie op vragen en was de docent niet bereid om online besprekingen te plannen.

Reactie SRM:

Het spijt ons te lezen dat de opleiding niet naar wens is geweest en de docent niet bereid is geweest om online besprekingen in te plannen. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten... Het spijt ons te lezen dat de opleiding niet naar wens is geweest en de docent niet bereid is geweest om online besprekingen in te plannen. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
SRM

Boek heel interessant. Docent onverschillig en online cursus teleurstellend.

Reactie SRM:

Het spijt ons te lezen dat de docent onverschillig was en de online cursus teleurstellend. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp... Het spijt ons te lezen dat de docent onverschillig was en de online cursus teleurstellend. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Ellis

Prima lessen en docent had voldoende praktijkervaring. De locatie in Utrecht was erg centraal maar heeft echt wel een opknapbeurt nodig. Lunch mag ook best voor dat geld wat uitgebreider.

Reactie SRM:

Hoi Ellis, bedankt voor je feedback. We zullen je feedback met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...

Zoë

Ontzettend veel geleerd van de praktijk ervaring van Fiona, de inhoud van het boek was prima. Het is echt de docent die het voor mij leerzaam heeft gemaakt

Reactie SRM:

Hi Zoe, Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Gabriela

Prima vlotte les. Leermateriaal (reader) heeft spel- typfouten

Reactie SRM:

Wat goed te horen, Gabriela. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Annemieke

De lesinhoud was oké, ik had gehoopt meer handvaten te krijgen. Meer praktische schrijftips voor verschillende kanalen, de strategieën hierachter. De docent had veel kennis, maar wijdde daarom soms... De lesinhoud was oké, ik had gehoopt meer handvaten te krijgen. Meer praktische schrijftips voor verschillende kanalen, de strategieën hierachter. De docent had veel kennis, maar wijdde daarom soms ook uit over irrelevante zaken.

Reactie SRM:

Bedankt voor je beoordeling Annemieke! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Mirjam

Een interessante, inspirerende dag! Veel geleerd en veel informatie gekregen, waar ik bedrijfsmatig mee aan de slag kan. Zeker de moeite waard!

Reactie SRM:

Wat goed dat het een inspirerende dag is geweest, Mirjam! Bedankt voor het delen van je feedback.

Leon

Leuke en interessante cursus. Wel vond ik de hoeveelheid aan informatie in de middag heel erg veel (terwijl de concentratie dan juist afneemt). Ik ben zeker tevreden over de docent en de manier van... Leuke en interessante cursus. Wel vond ik de hoeveelheid aan informatie in de middag heel erg veel (terwijl de concentratie dan juist afneemt). Ik ben zeker tevreden over de docent en de manier van het volgende van de cursus (via teams).

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback, wij zullen dit intern met ons meenemen. Fijn om te lezen dat de cursus je goed is bevallen. Soms is het inderdaad veel informatie. We hopen dat je desondanks tevreden bent... Bedankt voor je feedback, wij zullen dit intern met ons meenemen. Fijn om te lezen dat de cursus je goed is bevallen. Soms is het inderdaad veel informatie. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Nathalie

Echt interessant allemaal. Voor mij als content coördinator sloot deze cursus zeer goed aan bij mijn dagelijks werk. Opdrachten en nice to know-info wisselen zich goed af. Maar wel weer even wennen... Echt interessant allemaal. Voor mij als content coördinator sloot deze cursus zeer goed aan bij mijn dagelijks werk. Opdrachten en nice to know-info wisselen zich goed af. Maar wel weer even wennen een dag lang opletten. Een dag gewoon werken is minder intensief :-)

Reactie SRM:

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat de opleiding je zo goed is bevallen Nathalie! Vaak zijn zulke leerzame dagen inderdaad intensief, vergeleken met een gewone werkdag. We hopen dat je... Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat de opleiding je zo goed is bevallen Nathalie! Vaak zijn zulke leerzame dagen inderdaad intensief, vergeleken met een gewone werkdag. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Reinanke

Voor mij was bijna alles nieuw dus veel geleerd. Docente was zeer deskundig en ervaren. Ik raad deze training aan als je je wilt verdiepen in korte teksten schrijven voor sociaal media. Studieboek... Voor mij was bijna alles nieuw dus veel geleerd. Docente was zeer deskundig en ervaren. Ik raad deze training aan als je je wilt verdiepen in korte teksten schrijven voor sociaal media. Studieboek dat je erbij krijgt is echt waardevol.

Reactie SRM:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.