1967 beoordelingen

1967 Reviews

Rachel

De bijeenkomst was prettig en informatief. Ook was er ruimte voor persoonlijke aandacht.

Reactie SRM:

Dat is erg fijn om te lezen, Rachel! Bedankt voor je beoordeling.

Indy

Inhoudelijk vond ik de cursus heel goed aansluiten bij mijn beroepspraktijk. Daarnaast sloot de inhoud bijna altijd goed aan bij de exameneisen. Wel kan er beter worden benadrukt dat je voor beide... Inhoudelijk vond ik de cursus heel goed aansluiten bij mijn beroepspraktijk. Daarnaast sloot de inhoud bijna altijd goed aan bij de exameneisen. Wel kan er beter worden benadrukt dat je voor beide examens, beide exameneisen dient te weten. Nu is dat verwarrend; je denkt dat je enkel de eisen van A1 voor examen A1 hoeft te weten en voor A2 enkel de eisen voor A2 hoeft te weten. Dat kan beter worden aangegeven.

Reactie SRM:

Hoi Indy, dat is fijn om te lezen. We zullen je feedback wat betreft de examens met ons meenemen. Bedankt voor je feedback.
SRM

Praktische opleiding met een breed gevarieerd aanbod. Direct toepasbaar. Op sommige vlakken is verdieping nog wel nodig.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen, dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We zullen verder je feedback ook intern meenemen met ons.

Anna

Ik was samen met een andere collega, daardoor was er echt de tijd voor ons. De docent wist waar hij het overhad en kon zijn kennis goed overbrengen. Het was fijn om vooraf een korte kennis test te... Ik was samen met een andere collega, daardoor was er echt de tijd voor ons. De docent wist waar hij het overhad en kon zijn kennis goed overbrengen. Het was fijn om vooraf een korte kennis test te doen en dan het lesmateriaal, indien nodig aangepast kon worden. Dit bleek niet nodig. Er was een heldere planning en er werden nuttige dingen behandeld.

De online omgeving vond ik er wat verouderd uitzien en kan denk ik wel een update gebruiken. Maar alles werkte prima verder.

Al met al vond het ik een prettig ervaring!

Reactie SRM:

Wat fijn om horen, Anna! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
SRM

Prima en duidelijke training. Na wat kleine opstartproblemen in de online leeromgeving verliep het (met hulp van de trainer) goed.

Reactie SRM:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Lisa

Een ontzettend leerzame training. Fijne en zeer ervaren docent die op een prettige manier de theorie wist over te brengen.

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen, Lisa! Bedankt voor het delen van je feedback.

Hansje

Er is aardig wat informatie die de docent te snel behandelde. Dat komt omdat de twee dagen te kort zijn om alles goed door te nemen. Een aantal opdrachten kwam te vervallen.

Reactie SRM:

Hoi Hansje, bedankt voor je feedback. We nemen dit intern met ons mee. We kunnen ons goed voorstellen dat het soms veel informatie is in een korte tijd. We hopen dat je desondanks de training als... Hoi Hansje, bedankt voor je feedback. We nemen dit intern met ons mee. We kunnen ons goed voorstellen dat het soms veel informatie is in een korte tijd. We hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.
SRM

Fijne, praktische training. Goede uitgebreide uitleg over Google Analytics 4, gecombineerd met toelichting van de meestgebruikte rapporten.

Ik zou aanraden om het reviewformulier pas te...

Ik zou aanraden om het reviewformulier pas te versturen als de training al is afgerond, en niet tijdens de lunchpauze ;-)

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je beoordeling! Je feedback zullen we met ons meenemen!

Hanneke

Erg tevreden over de training, heeft mij veel gebracht. Veel praktische voorbeelden.

Reactie SRM:

Wat goed te horen, Hanneke! Bedankt voor het achterlaten van je review!

Kristian

Guus heeft een hele leuke en interessante training gegeven. Alle van te voren aangegeven onderwerpen kwamen inderdaad aan bod en hij wist het op een leuke, praktijkgerichte manier over te brengen.

Reactie SRM:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Kristian! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Kristian! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!