SRM

1971 beoordelingen

Ik heb de opleiding online gevolgd, omdat er niet genoeg animo was voor de vaste lesdagen. In de eerste week zou mijn begeleider contact opnemen om kennis te maken, dit is nooit gebeurt. Nadat ik over de helft van de opdrachten was heeft hij de gemaakte opdrachten nagekeken en voldoende bevonden. Ik kreeg daar geen feedback op, behalve: prima. Nadat ik alle opdrachten heb ingeleverd heb ik mijn examen gedaan. Deze heb ik gehaald, maar de laatste opdrachten zijn nog niet nagekeken. (Het examen heb ik 4 weken terug gedaan en daarvoor alle opdrachten afgerond). Ik ga ervanuit dat dit nog gaat gebeuren, maar ik heb daar ook niets over gehoord. Kortom, vrij bijzondere communicatie voor een communicatieopleiding. ;)
Inhoudelijk was er een opdracht waarbij de huisstijl van c&a onder de loep genomen werd. Na het afronden van deze opdracht kwam ik erachter dat de materie verouderd is en c&a ondertussen een nieuwe huisstijl heeft.
De lesomgeving spreekt wel voor zich, dus het is geen moeite daar je weg in te vinden. Het is goed te doen naast een baan, er wordt niet veel verwacht. De theorie is ook niet heel moeilijk en in de opdrachten wordt wel iets meer verdieping verwacht waardoor je de theorie moet reproduceren.
Ik heb niet het idee dat ik veel aan deze opleiding heb gehad en denk dat er meer uit te halen is. Wellicht als je de opleiding wel op locatie volgt dat een meerwaarde is. Ik zou deze vorm in ieder geval niet aanraden als je echt iets wilt leren.

Reactie SRM:

Beste, allereest bedankt voor het delen van deze waardevolle feedback. Goed dat je je ervaringen over de communicatie met ons deelt. We kunnen ons voorstellen dat je graag meer contact had gehad en vinden het spijtig te horen dat je in het begin van je opleiding geen moment hebt gehad met je begeleider en je enige tijd moest wachten op de uitslag van je laatste opdrachten. We zullen je feedback met ons meenemen omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan alsjeblieft weten!
Met vriendelijke groeten,
SRM