1967 beoordelingen

1967 Reviews

Zeer teleurstellend, hoewel een aardige docent (wel veel ventilatiedrang hoe goed ze is). Het ging alle kanten op en het curriculum sluit echt totaal niet aan op de praktijk. We hebben een... Zeer teleurstellend, hoewel een aardige docent (wel veel ventilatiedrang hoe goed ze is). Het ging alle kanten op en het curriculum sluit echt totaal niet aan op de praktijk. We hebben een interessant boek ontvangen (zeer) kort voor de start, maar die is geen 1000 euro waard. Echt zonde van mijn STAP-budget.

Reactie SRM:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen met ons. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in... Het spijt ons te lezen over je ervaringen met ons. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Florian

Docent was erg goed. Fijne inhoudelijke lessen gevolgd.

Reactie SRM:

Dat is super om te lezen, Florian! Bedankt voor je feedback.

Romkje

Erg interessant

Reactie SRM:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review, Romkje!

Rian

De gevolgde opleiding sluit goed aan bij mijn werkpraktijk. De docent legde alles goed uit. Aan het eind van de les gingen we ook in op de 3 acties die we nav deze opleiding zouden gaan nemen. Dat... De gevolgde opleiding sluit goed aan bij mijn werkpraktijk. De docent legde alles goed uit. Aan het eind van de les gingen we ook in op de 3 acties die we nav deze opleiding zouden gaan nemen. Dat gaf ook meteen een extra zetje om er in de praktijk wat mee te gaan doen.

Reactie SRM:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Rian! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Rian! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Nadia

Het was geen Masterclass Gedragsbeinvloeding en Psychologie maar Communicatie en Gedragsbeinvloeding. Hier is wellicht op de website niet goed over gecommuniceerd. Toch een hele goede masterclass... Het was geen Masterclass Gedragsbeinvloeding en Psychologie maar Communicatie en Gedragsbeinvloeding. Hier is wellicht op de website niet goed over gecommuniceerd. Toch een hele goede masterclass met combi van theorie en praktijk. Tevreden!
Lesmateriaal bestond alleen uit het boek van Cialdini, dikke pil, wel goed te lezen. Was fijn als er nog lesmateriaal over het psychologische gedeelte was geweest. Mocht dit er zijn, dan zou ik het graag willen ontvangen.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback, Nadia! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Nadia! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
SRM

Interactief en ruimte voor vragen.

Reactie SRM:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Nvt

Reactie SRM:

Bedankt voor het achterlaten van je review!

Mark

Klassikaal had mijn voorkeur, maar vooraf werd gezegd dat daar niet genoeg aanmeldingen voor waren. Uiteindelijk zaten we echter alsnog met 10 cursisten in de training. Het concept virtual... Klassikaal had mijn voorkeur, maar vooraf werd gezegd dat daar niet genoeg aanmeldingen voor waren. Uiteindelijk zaten we echter alsnog met 10 cursisten in de training. Het concept virtual classroom viel me heel erg tegen. Continu gedoe met ruis op microfoons, verschillende geluidsniveaus, etc. Dat zou anno nu niet meer nodig hoeven zijn en leidde bijzonder af van de inhoud. Ook ging ik er vanuit dat we elkaar konden zien middels onze webcams om het toch wat persoonlijker én interactiever te maken allemaal. De realiteit is dat ik twee hele dagen naar een beeldscherm heb gestaard, niemand heb gezien en vrijwel alleen maar heb geluisterd.

Vanuit andere (online) cursussen en trainingen weet ik uit ervaring dat het ook heel anders kan. Onderaan de streep zal ik dus nooit weer kiezen voor een training via virtual classroom.

Inhoudelijk was het vrij aardig, zeker de tweede dag. De trainer was ook sterk en zeker op de momenten dat hij uit zijn eigen ervaring putte, was het erg interessant. Toch had ik er vooraf wel meer van verwacht.

Reactie SRM:

Hallo Mark, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons. We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk... Hallo Mark, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons. We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor.
Verder spijt het ons ook te lezen dat je veel technische storingen hebt gehad. We zullen dit intern met ons meenemen.
We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
SRM

Karel Winkelaar is een topper die met enthousiasme zijn ervaringen en kennis deelt. Wat mij betreft is wat ik heb geleerd direct toepasbaar in mijn dagelijkse praktijk. Heel fijn.
Locatie en...
Locatie en goed verzorgde lunch ook prima.

Reactie SRM:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
Met vriendelijke groeten,
SRM

Al met al een prima training. De docent was professioneel en had veel verstand van zaken. Dit gaat mij zeker op weg helpen in mijn werk. De online leeromgeving vond ik echter niks.

Reactie SRM:

Dat is super om te lezen! We kunnen ons goed voorstellen dat de online leeromgeving niet voor iedereen weggelegd is. Bedankt voor je beoordeling.