1971 beoordelingen

1971 Reviews

Bjorn

Goede stof. interactief

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback, Bjorn. Daar zijn we blij mee!

Youri

Erg interessante materie en veel nieuwe inzichten voor het aanvliegen van de aanloop naar het salesproces.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback, Youri. Fijn om te lezen dat je opleiding als leerzaam hebt ervaren.
SRM

Sloot goed aan bij de beroepspraktijk. Vakinhoudelijke docent en interactieve lessen maakten het een interessante masterclass.

Reactie SRM:

Dat is fijn om te lezen, bedankt voor je feedback
SRM

Ik heb de opleiding online gevolgd, omdat er niet genoeg animo was voor de vaste lesdagen. In de eerste week zou mijn begeleider contact opnemen om kennis te maken, dit is nooit gebeurt. Nadat ik... Ik heb de opleiding online gevolgd, omdat er niet genoeg animo was voor de vaste lesdagen. In de eerste week zou mijn begeleider contact opnemen om kennis te maken, dit is nooit gebeurt. Nadat ik over de helft van de opdrachten was heeft hij de gemaakte opdrachten nagekeken en voldoende bevonden. Ik kreeg daar geen feedback op, behalve: prima. Nadat ik alle opdrachten heb ingeleverd heb ik mijn examen gedaan. Deze heb ik gehaald, maar de laatste opdrachten zijn nog niet nagekeken. (Het examen heb ik 4 weken terug gedaan en daarvoor alle opdrachten afgerond). Ik ga ervanuit dat dit nog gaat gebeuren, maar ik heb daar ook niets over gehoord. Kortom, vrij bijzondere communicatie voor een communicatieopleiding. ;)
Inhoudelijk was er een opdracht waarbij de huisstijl van c&a onder de loep genomen werd. Na het afronden van deze opdracht kwam ik erachter dat de materie verouderd is en c&a ondertussen een nieuwe huisstijl heeft.
De lesomgeving spreekt wel voor zich, dus het is geen moeite daar je weg in te vinden. Het is goed te doen naast een baan, er wordt niet veel verwacht. De theorie is ook niet heel moeilijk en in de opdrachten wordt wel iets meer verdieping verwacht waardoor je de theorie moet reproduceren.
Ik heb niet het idee dat ik veel aan deze opleiding heb gehad en denk dat er meer uit te halen is. Wellicht als je de opleiding wel op locatie volgt dat een meerwaarde is. Ik zou deze vorm in ieder geval niet aanraden als je echt iets wilt leren.

Reactie SRM:

Beste, allereest bedankt voor het delen van deze waardevolle feedback. Goed dat je je ervaringen over de communicatie met ons deelt. We kunnen ons voorstellen dat je graag meer contact had gehad en... Beste, allereest bedankt voor het delen van deze waardevolle feedback. Goed dat je je ervaringen over de communicatie met ons deelt. We kunnen ons voorstellen dat je graag meer contact had gehad en vinden het spijtig te horen dat je in het begin van je opleiding geen moment hebt gehad met je begeleider en je enige tijd moest wachten op de uitslag van je laatste opdrachten. We zullen je feedback met ons meenemen omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan alsjeblieft weten!

Anne

Prettige leeromgeving en fijne docenten.

Reactie SRM:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Anne! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Vanity

De lessen waren interactief en praktisch ingesteld. Er was tijdens de lessen ook veel ruimte om te oefenen met de stof en hier weer feedback op te krijgen.

Reactie SRM:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Vanity! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Janna

Docent was erg enthousiast en het was een leuke training. De inhoud was wat mij betreft wel echt gericht op mensen die weinig/geen ervaring hadden met content creatie / storytelling en dit had... Docent was erg enthousiast en het was een leuke training. De inhoud was wat mij betreft wel echt gericht op mensen die weinig/geen ervaring hadden met content creatie / storytelling en dit had duidelijker aangegeven kunnen worden. Zelf ben ik hier al meer dan twee jaar elke dag mee bezig, dus daarom was het voor mij wel veel herhaling van het bekende. Desondanks is een opfrisser niet verkeerd en altijd welkom. Bedankt!

Reactie SRM:

Wat goed te horen, Janna! Dat is een mooi compliment voor onze docent. We vinden het wel jammer om te lezen dat de lesinhoud niet helemaal aansloot bij jouw werkervaring. We zullen deze feedback met... Wat goed te horen, Janna! Dat is een mooi compliment voor onze docent. We vinden het wel jammer om te lezen dat de lesinhoud niet helemaal aansloot bij jouw werkervaring. We zullen deze feedback met ons meenemen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Nicole

De inhoud van de training kan ik toepassen bij werkgevers om deze in de actiemodus te zetten en zich niet te schamen voor de situatie waar deze inzit. zeer bruikbare handvatten, tips en tools

Reactie SRM:

Bedankt voor je review, Nicole! Fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en tevreden bent over de zeer bruikbare handvatten, tips en tools. Veel succes met het toepassen van de opgedane... Bedankt voor je review, Nicole! Fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en tevreden bent over de zeer bruikbare handvatten, tips en tools. Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis!

Janneke

Inspirerend en leerzaam! Sloot goed aan op mijn voorkennis en ik heb een heleboel ideeën wat ik ermee kan doen.

Reactie SRM:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Janneke! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Janneke! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Carola

Ik vond het een nuttige en leerzame training, ook voor iemand die blogger is en dit voor zichzelf doet. Het boek (Content, zuurstof voor je klanten!) is erg nuttig en waardevol.

Reactie SRM:

Wat goed te horen, Carola. Bedankt voor het achterlaten van je review en veel succes toegewenst!