1956 beoordelingen

1956 Reviews

Docent legde goed uit en heeft heel veel kennis. Duidelijke stof ook toe te passen in de praktijk.

Reactie SRM:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Monique

Ik vond de docent het goed doen. Gaf ook eigen ervaringen als voorbeeld. Ik vond alleen de training te weinig over storytelling gaan. Heel veel over content creatie en marketing daaromheen. Daarom... Ik vond de docent het goed doen. Gaf ook eigen ervaringen als voorbeeld. Ik vond alleen de training te weinig over storytelling gaan. Heel veel over content creatie en marketing daaromheen. Daarom vond ik het materiaal over content ook best veel. Ik heb zelf nog een boek specifiek over storytelling gekocht. Mijn verwachtingen waren iets anders. Ik had echt 1 les over content creatie verwacht en 1 les over storytelling. Het liep nu door elkaar heen. Dat was voor mijn eigen focus wat minder. Niks ten nadele van de docent als persoon.

Reactie SRM:

Beste Monique, bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Verder nemen we je feedback betreft het lesmateriaal intern met ons mee. Mochten we in de toekomst nog ergens mee... Beste Monique, bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Verder nemen we je feedback betreft het lesmateriaal intern met ons mee. Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Matthias

Materiaal slot goed aan bij de lessen. Ook is het de docent goed gelukt de theorie toe te passen op de praktijk van de deelnemers. Dus neem ik niet alleen nieuwe inzichten, prikkels en kennis mee... Materiaal slot goed aan bij de lessen. Ook is het de docent goed gelukt de theorie toe te passen op de praktijk van de deelnemers. Dus neem ik niet alleen nieuwe inzichten, prikkels en kennis mee maar ook praktische handvatten die me gaan helpen mijn werk te doen.

Reactie SRM:

Wat goed te horen, Matthias! Bedankt voor het achterlaten van je review!
SRM

De opleiding zelf was inhoudelijk goed en ook de manier van online lesgeven, met genoeg afwisseling, pauze en break-out rooms, was prettig opgezet; het houdt je actief betrokken.
Helaas sloot...
Helaas sloot de inhoud van de training niet helemaal aan bij wat ik verwacht had, namelijk meer het leren maken van een verhaal of bijv. een verhaal in een slide deck omzetten etc. De training heeft meer nadruk op social media, zichtbaarheid, etc.
Het zou goed zijn om dit van te voren in het keuzemenu van opleidingen duidelijk te omschrijven.

Reactie SRM:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding zelf. Verder spijt het ons te lezen dat dit niet helemaal naar verwachting is geweest en dat er onduidelijkheden waren bij de informatie over... Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding zelf. Verder spijt het ons te lezen dat dit niet helemaal naar verwachting is geweest en dat er onduidelijkheden waren bij de informatie over de opleiding. We zullen je feedback dan ook intern met ons meenemen!
SRM

De training contentmanagement was an sich wel zinvol, maar ging een heel andere richting uit dan ik tevoren had verwacht. Het was meer het maken van een communicatieplan dan het praktische managen... De training contentmanagement was an sich wel zinvol, maar ging een heel andere richting uit dan ik tevoren had verwacht. Het was meer het maken van een communicatieplan dan het praktische managen van content. Wel zorgde de docent ervoor dat vragen vanuit de groep altijd werden beantwoord.
Lesmateriaal geef ik 1,5 ster, omdat er naast één boek geen materiaal was. In de e-Connect omgeving stond dat dit boek enkel als naslagwerk diende, maar de docent was daarvan niet op de hoogte en verwachtte dat iedereen het helemaal had gelezen (wat ook logisch zou zijn). Handig dus om dat duidelijker te maken onder het kopje voorbereiding.

Reactie SRM:

Goedemorgen! Bedankt voor je feedback! Hier zijn we erg blij mee en dit zullen we ook intern doorzetten naar onze collega's. Verder spijt het ons te lezen dat de docent niet op de hoogte was van het... Goedemorgen! Bedankt voor je feedback! Hier zijn we erg blij mee en dit zullen we ook intern doorzetten naar onze collega's. Verder spijt het ons te lezen dat de docent niet op de hoogte was van het lesmateriaal wat als naslagwerk diende. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
SRM

Is globaal inhoud. Mis de diepgang en concretisering , wanneer wat en hoe schrijf je of bedenk je . Mis de interactie met leerlingen en leerkracht.

Marketing is niet mijn ding, meer...

Marketing is niet mijn ding, meer interesse in storytelling en doelgroep bereik wanneer welke tool het beste?

Reactie SRM:

Wat jammer dat je niet geheel tevreden bent over de opleiding. We gaan je feedback intern doorzetten naar onze collega's ter verbetering van de training. Bedankt voor je beoordeling.
Met...

Marja

Ik vond het goed uitgelegd en docent is bereid je te helpen bij vraagstukken. Het boek wat bij dit vak hoort is echt super duidelijk en goed te gebruiken, ook tijdens het werk. Het heeft mij veel... Ik vond het goed uitgelegd en docent is bereid je te helpen bij vraagstukken. Het boek wat bij dit vak hoort is echt super duidelijk en goed te gebruiken, ook tijdens het werk. Het heeft mij veel inzichten opgeleverd omdat ik dagelijks met websites werk en regelmatig backenders die onze website onderhouden met nieuwe features.

Reactie SRM:

Beste Marja, bedankt voor het delen van je feedback. We zijn erg blij om te lezen dat je tevreden bent over de training.
SRM

Interessante cursus, maar geen contentmanagement (meer contentmarketing)

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de cursus. We wensen je veel succes toe!

Corinne

Er werd iets anders beloofd dan wat we kregen. Boek was op sales gericht en er is wel geprobeerd een koppeling te maken naar communicatie maar dat kwam niet echt uit de verf. Hele aardige docent,... Er werd iets anders beloofd dan wat we kregen. Boek was op sales gericht en er is wel geprobeerd een koppeling te maken naar communicatie maar dat kwam niet echt uit de verf. Hele aardige docent, alleen ook heel druk en chaotisch. Vooral het middagdeel was bijna niet te volgen.

Reactie SRM:

Wat jammer om te lezen, dat niet alles naar wens is ervaren. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina... Wat jammer om te lezen, dat niet alles naar wens is ervaren. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
SRM

Zeer teleurstellend, hoewel een aardige docent (wel veel ventilatiedrang hoe goed ze is). Het ging alle kanten op en het curriculum sluit echt totaal niet aan op de praktijk. We hebben een... Zeer teleurstellend, hoewel een aardige docent (wel veel ventilatiedrang hoe goed ze is). Het ging alle kanten op en het curriculum sluit echt totaal niet aan op de praktijk. We hebben een interessant boek ontvangen (zeer) kort voor de start, maar die is geen 1000 euro waard. Echt zonde van mijn STAP-budget.

Reactie SRM:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen met ons. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in... Het spijt ons te lezen over je ervaringen met ons. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.