1971 beoordelingen

1971 Reviews

Maartje

Met veel plezier deze training gevolgd: inspirerende docent, leuke groep medecursisten en direct in de praktijk toepasbare stof. Voorafgaand aan deze module eerst Social Media Strategie gevolgd en... Met veel plezier deze training gevolgd: inspirerende docent, leuke groep medecursisten en direct in de praktijk toepasbare stof. Voorafgaand aan deze module eerst Social Media Strategie gevolgd en dat geeft de perfecte basis om aan de slag te gaan met de uit je plan voortvloeiende campagnes. Veel geleerd en veel gelachen! :-)

Reactie SRM:

Hoi Maartje, wat leuk om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en dat je ook veel hebt gelachten. We willen je bedanken voor het delen van je beoordeling met ons.
Met...
SRM

Gaf nieuwe inzichten en handvatten om in de praktijk toe te passen.

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Nienke

De cursus is erg leerzaam en je kan op een fijne concrete manier de theorie meteen in de praktijk brengen.

Reactie SRM:

Fijn om te lezen dat je op een concrete manier de theorie gelijk in praktijk kon brengen. Bedankt voor je feedback, Nienke!
SRM

Interessante training waar je weer veel voorbij hoort komen dat bekend is, maar ook zeker nieuwe dingen leert. Goede mix tussen theorie en praktijk. Het is wel veel informatie voor twee dagen.

Reactie SRM:

Fijn om te lezen dat de opleiding als leerzaam is ervaren. Bedankt voor je feedback.

Tijmen

Leuke docent, goed lesmateriaal en prima locatie.

Reactie SRM:

Dat is fijn om te horen, Tijmen. Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Brenda

Leerzame masterclass met veel anekdotes uit de praktijk waardoor de lesstof meer gaat leven.

Reactie SRM:

Bedankt voor je beoordeling, Brenda!

Bouwke

Wil Michels gaf een prettige en enthousiaste online Masterclass. Hij had zich verdiept in de achtergronden van de studenten en paste de casussen hierop aan, heel fijn! Ik heb de Masterclass mede... Wil Michels gaf een prettige en enthousiaste online Masterclass. Hij had zich verdiept in de achtergronden van de studenten en paste de casussen hierop aan, heel fijn! Ik heb de Masterclass mede daardoor als zeer interessant en actueel ervaren.

Reactie SRM:

Dat is fijn om te lezen, Bouwke! We zullen je compliment voor de docent intern doorzetten.

Danja

Direct aan de slag met de praktijk, en veel ruimte voor feedback

Reactie SRM:

Wat goed om te lezen dat je direct aan de slag kon met de praktijk, Danja! Bedankt voor je feedback.

Esther

Erg fijne masterclass. Ook als losse les prima te volgen

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback, Esther!

Esther

De docente Fiona was geweldig Door haar ervaring bij grote mediabureaus kon ze mee uit de praktijk vertellen waardoor de theorie tot leven kwam. Ook heeft ze de lessen interessant gemaakt door veel... De docente Fiona was geweldig Door haar ervaring bij grote mediabureaus kon ze mee uit de praktijk vertellen waardoor de theorie tot leven kwam. Ook heeft ze de lessen interessant gemaakt door veel gesprekken los te maken en leuke anecdotes te vertellen. Echt een aanrader!

Reactie SRM:

Dat is fijn om te lezen Esther. Bedankt voor je feedback.