SRM

1971 beoordelingen

Goede locatie, goed bereikbaar en goed voorzien. Vriendelijke docente, die naar mijn gevoel onvoldoende boven de stof stond. Ze beheerste de lessen wel, maar had veel steviger in de stof kunnen zitten. Nu zat in de lessen veel herhaling van hetgeen je als voorbereiding gelezen had. Daardoor werd er veel tijd gemist voor uitwisseling of bespreken opdrachten of verdieping van de theorie door casuïstiek. De lessen bleven daardoor oppervlakkig. We hebben wel veel linken aangereikt gekregen om zelf mee aan de slag te gaan.
Het lesmateriaal was up-to-date, een heel fijn boek om te lezen en mee te werken.

Helaas wist ik niet dat SRM door NCOI was overgenomen en blijkbaar ook de werkwijze. Mijn ervaring van herhaling van de voorbereiding en het missen van diepgang strookt helaas met een eerdere NCOI ervaring. Als ik dit geweten had, was ik niet aan deze opleiding begonnen.

Reactie SRM:

Beste, allereerst bedankt voor het achterlaten van je review en het delen van je ervaringen. We betreuren het te horen dat je diepgang miste tijdens de lessen. We zullen dit met ons meenemen ter verbetering van onze lesinhoud. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke groeten,
SRM Opleidingen