1971 beoordelingen

1971 Reviews

Sonja

Het waren 2 hele leuke leerzame dagen, het enthousiasme van de trainer spat er af.
Veel nieuwe tools gekregen om verder te kunnen met het schrijven.

Reactie SRM:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Mariska

Met een heel kleine groep was er bijna sprake van personal training. De training gaf veel informatie, vraag- en behoeftegestuurd, waarmee de deelnemers in de eigen praktijk gelijk aan de slag kunnen.

Reactie SRM:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Mariska! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Tessa

Prima, hartelijk dank!

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
SRM

Zeer interactieve les, kundige docente en goed bereikbare locatie. Lesmateriaal was wel veel om voor te bereiden maar de boeken waren gemakkelijk te lezen. De training zal zeker een goede bijdrage... Zeer interactieve les, kundige docente en goed bereikbare locatie. Lesmateriaal was wel veel om voor te bereiden maar de boeken waren gemakkelijk te lezen. De training zal zeker een goede bijdrage leveren aan mijn werkzaamheden omdat ik concreet aan de slag kan met de kennis die ik heb opgedaan.

Reactie SRM:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Jorick

Het was een zeer leerzame cursus waar ik veel plezier aan heb beleefd. Vooral leuk om andere inzichten te ontdekken en, ook al was het online, ervaringen te delen met andere cursisten.

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen, Jorick! Daar doen we het voor. Bedankt voor je deelname.
SRM

Les was online. Door de kleine groep prima te volgen en veel aandacht voor persoonlijke casussen.

Reactie SRM:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Esther

Interessante opleiding als je strategisch aan de slag gaat met content. Leuk groep en docent!

Reactie SRM:

Bedankt voor je review, Esther! Fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en tevreden bent over de groep en docent. Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis!
Met...

Leuke interactieve sessie

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen. Bedankt voor het delen van je feedback.

Johan

De masterclass was uitstekend. Het gebruikte boek, de informatie in de les en de opdrachten waren prima en zeer verhelderend. De docent was deskundig en betrokken en gebruikte veel aansprekende en... De masterclass was uitstekend. Het gebruikte boek, de informatie in de les en de opdrachten waren prima en zeer verhelderend. De docent was deskundig en betrokken en gebruikte veel aansprekende en actuele praktijkvoorbeelden. Prettige sfeer, ook.

Reactie SRM:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Johan! Leuk om te lezen dat de masterclass aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Johan! Leuk om te lezen dat de masterclass aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Inge

Met name de praktijkervaring van de docenten geeft een stukje weerwaarde aan de opleiding.

Reactie SRM:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Inge! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Inge! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!