Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Kevin Menkhorst

SCL heeft de gehele afwikkeling voor de import van de auto van mijn zoon prima afgehandeld; van het ophalen in Florida, via de verscheping, tot de inklaring en op kenteken zetten in Nederland. Je... SCL heeft de gehele afwikkeling voor de import van de auto van mijn zoon prima afgehandeld; van het ophalen in Florida, via de verscheping, tot de inklaring en op kenteken zetten in Nederland. Je werkt met een vast contactpunt wat de communicatie sterk bevordert.
Ze hebben me gedurende het hele traject prima geïnformeerd. Prima service gekregen!
Netjes dat ze de auto gewassen hadden voordat we deze kwamen ophalen in Schiedam.

Aanbevelingen

Prima ervarin met dit bedridden; duidelijke en transparent communicative door menses met expertise en ervaring

Nee

Karin Pietersma

Kan niet beter.Ditis de derde firma die ik voor een zelfde opdracht heb gebruikt en ben nu overtuigd vaste klant.

Rob Meijering

Een zeer goede service en uitermate tevreden over de ondersteuning voor een aantal bijzondere verzoeken en voorwaarden die aan ons transport waren verbonden. Gedurende de gehele periode, die meer... Een zeer goede service en uitermate tevreden over de ondersteuning voor een aantal bijzondere verzoeken en voorwaarden die aan ons transport waren verbonden. Gedurende de gehele periode, die meer dan een jaar duurde, stonden ze ons klaar. De transporten zijn goed, zorgvuldig en volledig naar tevredenheid uitgevoerd

Aanbevelingen

Veel mensen willen, net als wij, met eigen auto od motor ergen in de wereld rijden. Met deze service adverteren is misschien een idee .

Jeroen Goossens

Na veel speurwerk eindelijk een klassieke corvette gevonden waar ik naar op zoek was. Logistieke gedeelte aan SCL overgelaten. Uitstekend bevallen. Je hoeft vanaf het moment van aankoop niets meer... Na veel speurwerk eindelijk een klassieke corvette gevonden waar ik naar op zoek was. Logistieke gedeelte aan SCL overgelaten. Uitstekend bevallen. Je hoeft vanaf het moment van aankoop niets meer te doen. Ze nemen alles uit handen. Je hoeft alleen maar de gegevens van de verkoper door te geven en ze zetten de logistiek direct in werking. Na aankoop werd dezelfde dag nog contact met de verkoper opgenomen en 2 dagen later stond de corvette al op transport. Bij aankomst bij de shipping agent is de auto gefotografeerd en krijg ik dezelfde dag nog alle foto´s. Vervolgens een transportschema en verwachte aankomstdatum. Na aankomst in de haven Rotterdam duurde het slechts 3 dagen voordat de auto bij me voor de deur bezorgd werd. Chapeau voor de service en communicatie.

Mijn ervaring om onze auto vanuit Houston naar Nederland te verhuizen en thuis af te leveren is heel soepel en prettig verlopen.

Aanbevelingen

Ik denk dat communicatie en informatie tussen verkoop afdeling en de afdelingen die uiteindelijk het werk doen aangepast kan worden. Niet alle situaties zijn hetzelfde en voor de klant is het... Ik denk dat communicatie en informatie tussen verkoop afdeling en de afdelingen die uiteindelijk het werk doen aangepast kan worden. Niet alle situaties zijn hetzelfde en voor de klant is het belangrijk om de juiste informatie te krijgen voor het proces in gang gezet wordt. In mijn geval had ik niet de volledig correcte informatie wat uiteindelijk goed is opgelost door de "werk" afdelingen, maar dit had voorkomen kunnen worden.

Dit geldt weer voor onderlinge communicatie, een aangetekende brief die niet naar de afdeling in kwestie is gebracht.
Absoluut niet nodig, makkelijk op te lossen.

Particulier

Via internet ben ik in contact gekomen met SCL. Online een offerte aangevraagd voor het vervoer van mijn auto van Qatar naar Nederland. Binnen 2 dagen werd ik al terug gebeld door het kantoor in... Via internet ben ik in contact gekomen met SCL. Online een offerte aangevraagd voor het vervoer van mijn auto van Qatar naar Nederland. Binnen 2 dagen werd ik al terug gebeld door het kantoor in Rotterdam. Van dat punt is de informatie voorziening en de afhandeling een goede ervaring geweest. Duidelijk, vriendelijk, hulpvaardig. Een absolute aanrader.

Aanbevelingen

Patrick / Air Holland B.V.

SCL zeer professioneel en echt gespecialiseerd met auto transport over zee. SCL was de enige die binnen een paar uur een complete offerte opstuurde (door Sharon). Het vervolg traject (transport,... SCL zeer professioneel en echt gespecialiseerd met auto transport over zee. SCL was de enige die binnen een paar uur een complete offerte opstuurde (door Sharon). Het vervolg traject (transport, inklaren en ophalen van de auto verliep echt vlekkeloos, (complimenten voor Ernst-Jan). We zijn echt onder de indrul.

Ga zo door.

F.c. Oskamp

Technisch goed maar customer feedback moet beter. In geval van
Particulier gaat het om creëren van positieve beleving en dat kan echt beter

Aanbevelingen

Ik zou een lijst maken en deze ook sturen naar klant , van alle documenten die nodig zijn bij het importeren van auto, keuren etc,. Deze lijst is er wellicht in de hoofden van de mensen van SCL maar... Ik zou een lijst maken en deze ook sturen naar klant , van alle documenten die nodig zijn bij het importeren van auto, keuren etc,. Deze lijst is er wellicht in de hoofden van de mensen van SCL maar in mijn geval was de lijst tot drie keer toe niet compleet en moest ik er zelf achteraan. Bij opdracht deze lijst. Resteren en iedereen weet wat en wanneer naar SCL toe moet.

ie boven.
Tevens vaker feedback aan klant mbt status.

Reactie SCL Rotterdam:

Beste heer Oskamp,
Beste heer Oskamp,
hartelijk dank voor uw opbouwende reactie. Wij hebben u inmiddels persoonlijk gesproken en zijn dankbaar dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. We nemen uw feedback serieus en gaan ermee aan de slag om onze dienstverlening te verbeteren.
Vriendelijke groet,
Team SCL Rotterdam

Jan Veldman

Prima mensen bij SCL. Komen keurig netjes de afspraken na en houden je op de hoogte vd voortgang. Grote klasse.

Aanbevelingen

Zou het doen. Geen redenen om niet in zee te gaan met ze.