Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Jon B

Wij hebben twee auto’s van de VS naar Nederland vervoerd met SCL. Van het ophalen van de auto’s in de VS tot het afleveren in Nederland was de service perfect. Zeer professionele communicatie en... Wij hebben twee auto’s van de VS naar Nederland vervoerd met SCL. Van het ophalen van de auto’s in de VS tot het afleveren in Nederland was de service perfect. Zeer professionele communicatie en snelle reactie op vragen. Ik kan SCL zeker aanraden.

jeroen

Perfect. zeer professioneel.

Aanbevelingen

1e mail van ops kwam binnen als spam. live.com zag het als spam...

niets

Mijn ervaring is meer dan prima. Duidelijke afspraken en offerte en bij wijzigingen eerst netjes om toestemming gevraagd. De wijze van communiceren is sociaal en direct, je weet waar je aan toe... Mijn ervaring is meer dan prima. Duidelijke afspraken en offerte en bij wijzigingen eerst netjes om toestemming gevraagd. De wijze van communiceren is sociaal en direct, je weet waar je aan toe bent. Al met al blij dat ik voor SCL gekozen heb om mijn auto als verhuisgoed te laten importeren vanuit de US.

Aanbevelingen

Zoals eerder aangegeven is alles wat SCL moet regelen in de hand. De verbeterpunten en/of aanbevelingen zijn meer voor de overheidsinstellingen als RDW en belastingdienst

Nvt

Vroeg offerte voor speed boot invoeren vanuit usa ,boot van 6 meter ,kunnen ze niet eens

Aanbevelingen

stop met adverteren voor boot vervoer

De Jong

Prettig samenwerken, goede service, snelle reacties en de klant volledig ontzorgd tijdens het proces

Iets meer inzage vooraf in de doorlooptijd en procedures vanaf het moment dat het voertuig in NL aankomt.

Chakib

“het was geweldig en heel erg “professional”. Ik had een 56 F-100 laten importeren en het was heel erg soepel. Shout out naar Mellissa en Maikel. Gr, Chakib ”

Marcel Nooij

Vanaf eerste contact direct goed gevoel, betrokken ,professioneel en zeer duidelijke communicatie.

Eric

Heel positief. Snelle reaktie op vragen, professionele aanpak. SCL heeft de juiste ervaring en levert uitstekend werk. Van harte aanbevolen!

n/a

n/a

Feico Mol

Prettig samengewerkt bij het importeren van een Mercedes vanuit de Verenigde Staten. Er wordt meegedacht en goed advies gegeven, bovendien beschikken ze over een netwerk van garage's om aanpassingen... Prettig samengewerkt bij het importeren van een Mercedes vanuit de Verenigde Staten. Er wordt meegedacht en goed advies gegeven, bovendien beschikken ze over een netwerk van garage's om aanpassingen en noodzakelijke reparaties te verzorgen.

Volgende import uit de VS ga ik zeker weer via SCL doen!

Aanbevelingen

Soms is het niet helemaal duidelijk wat de status is van de vooruitgang. Met de huidige technologie zou het toch niet heel moeilijk moeten zijn om online een persoonlijk overzicht te hebben met... Soms is het niet helemaal duidelijk wat de status is van de vooruitgang. Met de huidige technologie zou het toch niet heel moeilijk moeten zijn om online een persoonlijk overzicht te hebben met welke stappen er al gezet zijn, wat er nog moet gebeuren en wanneer dat ongeveer zal zijn, en welke kosten er al gemaakt zijn en wat er nog aankomt. Een auto importeren vinden de meeste mensen spannend en nieuw, en liefst willen ze natuurlijk zo snel mogelijk de auto voor de deur hebben staan. Door ze meer direct inzicht te geven ipv alles via de telefoon en email te doen maak je denk ik een hoop klanten nog meer tevreden.

Zie hierboven. Verder kan de aansluiting tussen de transportmensen en het importteam wel wat strakker, al vanaf het moment dat ik een offerte aanvraag deed was het duidelijk dat hier afstemming... Zie hierboven. Verder kan de aansluiting tussen de transportmensen en het importteam wel wat strakker, al vanaf het moment dat ik een offerte aanvraag deed was het duidelijk dat hier afstemming ontbrak.

Jan

Klassieker laten vervoeren vanuit New York naar Nederland inclusief bezorging aan huis. Allemaal zeer soepel verlopen. Goeie tip gekregen om de auto in te klaren in België omdat voor een klassieker... Klassieker laten vervoeren vanuit New York naar Nederland inclusief bezorging aan huis. Allemaal zeer soepel verlopen. Goeie tip gekregen om de auto in te klaren in België omdat voor een klassieker het lage BTW-percentage geldt en die in België lager is dan in Nederland. Ontving foto's van de auto toen hij bij de agent in NY werd ontvangen. Mooi om te zien hoe een auto zonder zorgen de halve wereld rond kan reizen en keurig thuis wordt afgeleverd. Staat inmiddels gewassen en gepoetst in de garage te blinken. Binnenkort naar de RDW voor een kenteken.

Aanbevelingen

Bij aflevering thuis duidelijkere tijdsafspraak zodat je niet te lang thuis hoeft te blijven.