Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Heel goed. Duidelijke uitleg en snelle afhandeling. Uitstekende service.

Bram Bongers

Top service, goed geïnformeerd personeel.

Positief, goede en snelle respons

Op dit moment niet

LVR

Goed!

Aanbevelingen

Totale tijd dat mijn auto weg was, was 2 maanden, inclusief alles. Dat had ik niet vantevoren zo gehoord/bedacht. Misschien had ik dat wel moeten weten maar had dit graag gehoord.

Mij was verteld om de auto helemaal leeg te halen, hierdoor had ik ook dingen uit de auto gehaald die erin hadden moeten blijven, zoals het wielslot. Dit bleek echter benodigd te zijn en heeft... Mij was verteld om de auto helemaal leeg te halen, hierdoor had ik ook dingen uit de auto gehaald die erin hadden moeten blijven, zoals het wielslot. Dit bleek echter benodigd te zijn en heeft jullie extra tijd en mij geld gekost.

Gewoon goed! Alles is van A tot Z perfect geregeld. Goede communicatie. En vriendelijke mensen.

rinus de nooijer

Zeer goed

Aanbevelingen

Klantvriendelijk en snel geholpen.

Aanbevelingen

veel verschillende contactpersonen, waardoor op een gegeven moment niet meer duidelijk is wie waarover gaat.

Wesley stouthart

Goede ervaring

Aanbevelingen

Ik zou het zeker aanbevelen

Geen tips

M.R. Vogel

Ik heb zaken doen voor de import van mijn klassieker met SCL positief ervaren.
Ik heb zaken doen voor de import van mijn klassieker met SCL positief ervaren.
Ik werd continue op de hoogte gehouden van de vorderingen ten aanzien van het proces van de import van mijn voertuig.
De wijze waarop, adequaat en zeer vriendelijk, al mijn vragen werden beantwoord en alle contact momenten verliepen, verdient een pluim!
Een makkelijk benaderbaar en toegankelijk bedrijf, met jonge enthousiaste medewerkers.

Aanbevelingen

Deze bedrijfspolicy naar de particuliere klant vasthouden!

Het enige wat "mis" ging was mijn verzoek om bij het lossen van mijn klassieker, uit de container, aanwezig te zijn.
Voor mij was dat wel een moment, dat ik graag persoonlijk meegemaakt had....
Voor mij was dat wel een moment, dat ik graag persoonlijk meegemaakt had.
Waarom; omdat ik gewoon graag had aanschouwd hoe het voertuig na enkele maanden op zee oogde op het moment dat het weer naar buiten rolde.
Omdat ik het voertuig niet eerder met eigen ogen had gezien had ik het graag als eerste op Nederlandse bodem willen ontvangen. Als een cadeautje dat je uitpakt.
Gewoon een gevoelskwestie.
Ik dacht dit voldoende te hebben aangegeven en gevraagd, echter dit liep mis.
Dat dit nu nog steeds bij mij in mijn gedachten zit, geeft aan dat een juiste inschatting van dit gevoel en sentiment, zeker bij een particuliere klant, van groot belang is.
Mijn tip is dan ook, daar waar u te maken heeft met een particuliere klant, dit soort zake voldoende aandacht te geven.

No hard feelings!!