Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

H. Maes

Professioneel en vlot. Goede communicatie.

Aanbevelingen

Adverteer in autotijdschriften, vooral in klassiekermagazines.

Transparante uitleg van kostenopbouw, lijkt nu op lumpsum waar voor niet_professionele klanten niet veel uit te halen us

Route 638 BV

Meerdere keren gebruikt gemaakt van de diensten van SCL . Duidelijke communicatie en alles wordt tot de puntjes verzorgd

Saskia

Wij hebben SCL Rotterdam ingeschakeld om onze Amerikaanse auto te importeren.
Wij hebben SCL Rotterdam ingeschakeld om onze Amerikaanse auto te importeren.
Het contact met hen heb ik als zeer prettig ervaren. In principe één contactpersoon die je goed op de hoogte houdt van het gehele proces. Ze zijn makkelijk te bereiken en snelle lijnen in communicatie.
Helaas was de auto de eerste keer niet goed gekeurd bij de RDW, maar gelukkig hebben wij alle problemen kunnen verhelpen en de herkeuring was positief. Eén van de medewerkers is mij hierna zelfs voorgereden om een extra sleutels te kunnen laten maken. Nu is het wachten op een kenteken en kunnen wij eindelijk cruisen met de auto!

Aanbevelingen

Ik heb positieve ervaringen omtrent de import procedure, welke goed is verlopen. Dus mochten jullie een bedrijf zoeken die snel is in communiceren en hierin begeleidt, dan raad ik SCL Rotterdam aan.

Eigenlijk zijn er geen verbeterpunten tijdens mijn procedure, op één kleine miscommunicatie over een prijs na. Dit is daarna wel redelijk goed opgelost.

Natalie van Houwelingen

Heel goed. Ik wilde de auto van mijn moeder vanuit Portugal invoeren. Ik was naar het keuringsstation in Schiedam gegaan. Hierna had ik via internet online aan een bedrijf gevraagd of zij de BPM... Heel goed. Ik wilde de auto van mijn moeder vanuit Portugal invoeren. Ik was naar het keuringsstation in Schiedam gegaan. Hierna had ik via internet online aan een bedrijf gevraagd of zij de BPM wilden berekenen. Ik heb hiervoor € 24,99 betaald. Daarna was de BPM € 355,- Vervolgens heb ik niets meer van dit bedrijf vernomen. Het bleek een malafide bedrijf. Ik heb mij gewend tot John Engels van SCL Rotterdam. Hij zei dat SCL Rotterdam de BPM kosteloos voor mij wilde berekenen. Dit heeft Marco Bongers gedaan. De BPM was '0'. Waardoor het wel zeker was, dat het bedrijf waar ik het eerst aan vraag me had opgelicht. Ik heb gisteren een aantal keer naar SCL Rotterdam gebeld en ik werd steeds meteen geholpen/te woord gestaan. Alles ging supersnel en was erg correct en netjes. SCL Rotterdam is goed en betrouwbaar. Ik ben SCL erg dankbaar. Ik heb ook een mail naar Radar gestuurd en SCL aangemeld voor de arme douche.

Geen aanbevelingen

Geen verbeterpunten of tips

SCL heeft voor mij 3 auto's en 4 motorfietsen geïmporteerd naar Nederland. Dat hebben ze heel vakkundig gedaan, met goede communicatie, veel persoonlijke ondersteuning en flexibiliteit waar nodig.

Ik moest de rekeningen goed controleren. Meestal klopten ze, maar twee keer heb ik ze moeten laten corrigeren.

mustang and co

De beste in nederland

Aanbevelingen

top bedrijf met top mensen

S.brants

Erg possitief! Heb een porsche 928s yit de VS laten importeren via SCL en zij hebben de transactiet, transport en doane/rdw deel voor haar rekening genomen. Fijne snelle communicatie en duudelijke... Erg possitief! Heb een porsche 928s yit de VS laten importeren via SCL en zij hebben de transactiet, transport en doane/rdw deel voor haar rekening genomen. Fijne snelle communicatie en duudelijke terugkoppeling over de aanpassingen die nodig waren voor de rdw goedkeuring. Deze viel reuze mee en alle onderdelen zijn keurig overlegd en laten zien. Nogmaals, prima ervaring!

Aanbevelingen

Checklist maken met tijdsplanning, zodat klant een overzicht heeft van hele traject

Overal goeie ervaring , van offerte aanvraag tot afhandeling, niet de goedkoopste, en paar hobbels maar zeker en goed opgevangen en verwerkt . De jongens uit de afleverhal/garage, hebben meer dan... Overal goeie ervaring , van offerte aanvraag tot afhandeling, niet de goedkoopste, en paar hobbels maar zeker en goed opgevangen en verwerkt . De jongens uit de afleverhal/garage, hebben meer dan hun best gedaan om mij op te weg te helpen met mijn oldtimer, deze service zat niet standaard in de overeengekomen prijs . super!

Aanbevelingen

Communicatie met de klant en onderling kan beter qua administratie .

D.R. Brouwer

Ik ben zojuist vanuit het buitenland verhuisd en heb onze auto geïmporteerd. Met alle dingen die ik aan mijn hoofd had met betrekking to de verhuizing ben ik erg blij dat ik de auto via SCL... Ik ben zojuist vanuit het buitenland verhuisd en heb onze auto geïmporteerd. Met alle dingen die ik aan mijn hoofd had met betrekking to de verhuizing ben ik erg blij dat ik de auto via SCL verscheept heb. Ik hoefde eigenlijk helemaal nergens naar om te kijken (ik heb ook invoer en op kenteken stelling via hun gedaan). Toen er bij het op kenteken wat vertraging was bij de belasting en het RDW heeft SCL mij zelfs geheel kosteloos een leenauto beschikbaar gesteld zodat mijn vakantie niet in gevaar kwam...uiteindelijk heeft SCL de auto zelfs nog voor mijn vakantie kunnen bezorgen, nog geen twee uur nadat ze het kenteken hadden ontvangen, en op een vrijdag middag! Ik ging als blij man het weekend en mijn vakantie in!

Aanbevelingen

Het verzoek voor een deel van de vereiste papieren kwam wat aan de late kant (maar wellicht heb ik een eerder verzoek over het hoofd gezien), waardoor ik aardig wat kosten moest maken om de papieren... Het verzoek voor een deel van de vereiste papieren kwam wat aan de late kant (maar wellicht heb ik een eerder verzoek over het hoofd gezien), waardoor ik aardig wat kosten moest maken om de papieren op tijd per Fedex geleverd te krijgen.

Roderick Niehorster

Het importeren van mijn eerste auto uit Amerika, ging door de slecht communicatie van de verkopende partij zeker niet vlekkeloos. SCL heeft mij super geholpen om het eindelijk toch nog goed te... Het importeren van mijn eerste auto uit Amerika, ging door de slecht communicatie van de verkopende partij zeker niet vlekkeloos. SCL heeft mij super geholpen om het eindelijk toch nog goed te laten verlopen met veel geduld en support, SCl heeft hiermee mijn vertrouwen gewonnen, alles keurig afgehandeld, tot aan het helpen opbinden op de trailer aan toe .. Super ervaring dus, zo goed dat mijn tweede auto is ook onderweg via SCL!

Roderick