Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Heel goede ervaring, heldere communicatie, erg dienstverlenend, prettig contact

Zeer vriendelijk geholpen, zowel per mail, als aan de telefoon.

Bas

Bijzonder tevreden. Hebben mij pro-actief op de hoogte gehouden in het gehele proces van inladen tot lossen, inklaren en certificeren. Ik ben bijzonder content met het feit dat ik mijn huisraad... Bijzonder tevreden. Hebben mij pro-actief op de hoogte gehouden in het gehele proces van inladen tot lossen, inklaren en certificeren. Ik ben bijzonder content met het feit dat ik mijn huisraad zonder extra kosten met de auto kon meenemen. Dat heeft me veel gescheeld. En alles is heel netjes aangekomen!

Henk

Goede afhandeling van import auto vanuit usa. Altijd snel antwoord op vragen en service vriendelijk

Jan Vellekoop

Wat een heerlijk bedrijf
Goede service en afwikkeling fijn mensen om mee te werken goede persoonlijke aandacht
Heel modern bedrijf
Met oudewetse aanpak ( service )
Kan niet...
Wat een heerlijk bedrijf
Heel modern bedrijf
Met oudewetse aanpak ( service )
Kan niet anders zeggen TOP

Ga zo door

Niets hebben alles goed voorelkaar

Kees Veerman

Zeer positief. Vanaf het begin was er snel, heldere info over de hele gang van zaken en de kosten. De verdere afwikkeling en oplevering is vlekkeloos verlopen.

chillbusje

Ik heb 2 transporter busjes laten over komen uit USA.
Communicatie met SCL was snel, persoonlijk en zeer helder.

De busjes zijn in USA opgehaald en bij mij in België thuis...
Ik heb 2 transporter busjes laten over komen uit USA.
Communicatie met SCL was snel, persoonlijk en zeer helder.

De busjes zijn in USA opgehaald en bij mij in België thuis bezorgd.

Heel fijn, bedankt.

Waardeloos bedrijf. Als je betaald hebt komen ze nog met extra betalingen achteraf, voeren de douane documenten onjuist in en geven jou de schuld als het fout gaat. Onvoorstelbaar

Aanbevelingen

Service voor de klant en voor de fouten durven uit te komen

Ze moeten hun werk goed doen.

Geert

Mijn ervaring met SCL is redelijk tot goed.
Het op de hoogte houden van de klant kan beter,kreeg eerder info van de verkoper in de USA wat betreft stand van zaken.
Tijdens transport is...
Mijn ervaring met SCL is redelijk tot goed.
Tijdens transport is er schade ontstaan,dit is echter tot tevredenheid opgelost.

Meerdere agenten langs de kust in de US zou transport periode ten goede komen

Reactie SCL Rotterdam:

Geachte heer Rienstra,
Geachte heer Rienstra,
hartelijk dank voor uw nuttige feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de geboden oplossing. We zijn ons ervan bewust dat onze informatie over de voortgang niet optimaal is. We werken er momenteel aan om dit op korte termijn te verbeteren. Heel veel plezier toegewenst met uw prachtige MG!
Met vriendelijke groet namens SCL Rotterdam,
Joyce de Nooijer

Victor

Gebruikt voor invoer auto vanuit Dubai. Auto is keurig afgeleverd. Het hele proces (van binnenkomst auto bij SCL tot ophalen auto bij SCL) duurde echter 5 weken, dit had een stuk korter gekund als... Gebruikt voor invoer auto vanuit Dubai. Auto is keurig afgeleverd. Het hele proces (van binnenkomst auto bij SCL tot ophalen auto bij SCL) duurde echter 5 weken, dit had een stuk korter gekund als er wat beter gecommuniceerd zou worden vanuit SCL wat betreft de benodigde reparaties voor de keuring. Er werd zonder dit met klant af te stemmen gekozen voor een oplapreparatie met als gevolg dat de auto werd afgekeurd en er een nieuwe reparatie moest plaats vinden en tevens een nieuwe keuring ingepland moest worden.

Aanbevelingen

Wees pro-actiever in communicatie met de klant en informatieverstrekking richting klant. Stem van te voren af met de klant welke reparaties nodig zijn om de auto door de keuring te krijgen. Vraag... Wees pro-actiever in communicatie met de klant en informatieverstrekking richting klant. Stem van te voren af met de klant welke reparaties nodig zijn om de auto door de keuring te krijgen. Vraag ook aan de klant hoe de klant de auto gerepareerd wil hebben (oplappen vs. meer grondige/iets duurdere reparatie) en wat de gevolgen kunnen zijn (afkeuring) en laat de keuze aan de klant.