Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

jan bajema

Het was een goede ervaring.
Goed en snel contact onderling bij het gehele traject.

nee

Zeer goede service, altijd attent en oplettend wat resulteerde in een snelle en correct geprijsde importprocedure!

Aanbevelingen

Gooi nog even een litertje benzine in de tank zodat je altijd het tankstation haalt.

Via USA car imports kwam ik bij Uw bedrijf terecht, dus ik heb zelf niet eerst op de website gekeken, maar kreeg van hen het adres en telefoonnummer.

Michael Bol

Hele prettige en proffesionele zaak. Ik wilde een Mitsubishi importeren uit belgie en ze hebben me altijd prima op de hoogte gehouden. Tijdens de aankoop waren ze zeer geinterreseerd en gaven me... Hele prettige en proffesionele zaak. Ik wilde een Mitsubishi importeren uit belgie en ze hebben me altijd prima op de hoogte gehouden. Tijdens de aankoop waren ze zeer geinterreseerd en gaven me constant nieuwe offertes met nieuwe informatie. Na de aankoop van het voertuig alles laten regelen door SCL zelf en deze hebben alles prima afgehandeld.

KeukenMedium B.V. te Naarden-Vesting

Dit bedrijf werd ons aanbevolen en de opgedane ervaring was perfect. Vriendelijke en zakelijk correcte mensen. Dat voelt goed, zeker omdat we niet thuis zijn in het proces van importeren van een... Dit bedrijf werd ons aanbevolen en de opgedane ervaring was perfect. Vriendelijke en zakelijk correcte mensen. Dat voelt goed, zeker omdat we niet thuis zijn in het proces van importeren van een auto vanuit de USA. De begeleiding, het transporteren vanuit Minneapolis naar New York en vanaf daar per container vervoeren naar Rotterdam was goed georganiseerd. Ook het nadien begeleiden van fiscale thema's als BPM en BTW en het op kenteken zetten van de auto, was zoals men hoopt dat het gaat. Een compliment is dan ook van toepassing op meerdere personen binnen dit bedrijf.

Aanbevelingen

Ga door op de weg waarop jullie het complete pakket van dienstverlening aanbieden.

Heel Professioneel, snelle terugkoppeling, vriendelijk

naar mijn ervaring heb geen opmerkingen

naar mijn ervaring heb geen opmerkingen

Mijn auto is keurig afgeleverd (verhuisgoed) zonder noemenswaardige problemen. Enige wat mijn inziens wat tegen viel is de lange looptijd. Afgeleverd in LA op 27 augustus, auto opgehaald bij SCL op... Mijn auto is keurig afgeleverd (verhuisgoed) zonder noemenswaardige problemen. Enige wat mijn inziens wat tegen viel is de lange looptijd. Afgeleverd in LA op 27 augustus, auto opgehaald bij SCL op 5 december. Dit zou toch sneller moeten kunnen. Misschien vooraf de klant duidelijk de keuze opties geven voor de verschillende mogelijkheden van verschepen?

Aanbevelingen

De klant iets duidelijker in de offerte aangeven dat er verschillende mogelijkheden zijn voor verschepen. In mijn geval vond ik 3 maanden te lang duren.

Communicatie is goed maar zou iets sneller mogen in sommige gevallen.

D J N Meijer

Vlotte service en informatie verstrekking.
Uitstekende kwaliteit prijs verhouding.

Frank Konings

Goede ervaring, zelfs ingeval van een problemen stapt SCL als een professional in om het op te lossen.

Aanbevelingen

De vertegenwoordiger in Dubai (Elite Shipping) is net erg georganiseerd. Waarschijnlijk is DXI logistics een betere keuze

1. Een standaard checklist verschaffen aan de klant omtrent condities waarop BPM vrijstelling verkregen kan worden. 2. Een contact persoon gedurende de gehele afhandeling.

Norbert Driessen Woerden BV

Mijn eerste ervaring is zeer positief. Prima op weg geholpen door Kevin!

Aanbevelingen

Mijn ervaringen zijn te gering om aanbevelingen te doen.

NVT