Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Seb Lissens

Tientallen oldtimers heeft SCL voor mij intussen geïmporteerd én enkelen ook geëxporteerd. Ik ben erg tevreden over de scherpe tarieven en de vlotte communicatie. In het verleden heb ik ook met... Tientallen oldtimers heeft SCL voor mij intussen geïmporteerd én enkelen ook geëxporteerd. Ik ben erg tevreden over de scherpe tarieven en de vlotte communicatie. In het verleden heb ik ook met andere shipping agents gewerkt, maar enkel SCL kan ik iedereen met een gerust hart aanbevelen!

Zeer goede en duidelijke service

Ik ben erg tevreden overde service van SCL. De medewerkers waren altijd goed te bereiken per telefoon en zijn vriendelijk en professioneel. Ik werd altijd goed op de hoogte gehouden met emails. De... Ik ben erg tevreden overde service van SCL. De medewerkers waren altijd goed te bereiken per telefoon en zijn vriendelijk en professioneel. Ik werd altijd goed op de hoogte gehouden met emails. De ombouwing van de auto ging snel en is goed uitgevoerd. Als ik iemand ken die eveneens een auto moet importeren zal ik SCL zonder twijfel aanraden.

Snelle service en zeer transparant .Top service

Aanbevelingen

Melding wanneer de autos daadwerkeljk op transport gaan.

Jos de Vries / Hoogwerkservice

Positief, vriendelijk, auto zag er keurig uit.

Mark

Prima ervaring. Offertetraject ging vlot en helder met goede prijs. Afgeven van de auto in NY ging gemakkelijk al was het niet bij SCL zelf en was het een wat aftands bedrijf. Wel vriendelijk... Prima ervaring. Offertetraject ging vlot en helder met goede prijs. Afgeven van de auto in NY ging gemakkelijk al was het niet bij SCL zelf en was het een wat aftands bedrijf. Wel vriendelijk overigens. Ophalen vd auto in Rotterdam was erg eenvoudig. Goed geregeld en dik tevreden.

Pascale

We gebruikten SCL om onze auto van NY naar Rotterdam te verschepen, en aldaar homologatie en registratie te laten verrichten. Een potentieel mijnenveld maar SCL bestaat uit een vriendelijke,... We gebruikten SCL om onze auto van NY naar Rotterdam te verschepen, en aldaar homologatie en registratie te laten verrichten. Een potentieel mijnenveld maar SCL bestaat uit een vriendelijke, behulpzaam team. Ze weten waar ze over praten, en houden je goed op de hoogte. Met verscheidene mensen in contact geweest, en stuk voor stuk alleen maar positieve ervaringen.

Andre Toet

Prima ervaring, alles keurig geregeld van begint tot einde, goede service!

Mark

Het hele proces dat SCL voor ons verzorgt heeft van het importeren en registreren tot en met het klaar maken van de auto voor de Nederlandse weg ging allemaal voorspoedig en ben zeer tevreden over... Het hele proces dat SCL voor ons verzorgt heeft van het importeren en registreren tot en met het klaar maken van de auto voor de Nederlandse weg ging allemaal voorspoedig en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de verleende service.

Niet op dit moment

Geen; uitgaande van het feit dat de belastingdienst/ RDW niet beïnvloed kan worden door SCL.

L. Paul

Het invoeren van een auto in Nederland is een heel gedoe. Allemaal formulieren en papieren en lange wachttijden bij het RDW. SCL heeft dit allemaal helemaal uit handen genomen en alles geregeld.... Het invoeren van een auto in Nederland is een heel gedoe. Allemaal formulieren en papieren en lange wachttijden bij het RDW. SCL heeft dit allemaal helemaal uit handen genomen en alles geregeld. Hele goede service en ook nog snel. Wij hebben alles geregeld met Melvin en hij heeft ons echt prima geholpen.

Aanbevelingen

We kwamen relatief laat achter jullie bedrijf en wat jullie kunnen betekenen. Ik zou bekijken hoe je uitgezonden Nederlanders in het buitenland zou kunnen bereiken wanneer ze denken aan het... We kwamen relatief laat achter jullie bedrijf en wat jullie kunnen betekenen. Ik zou bekijken hoe je uitgezonden Nederlanders in het buitenland zou kunnen bereiken wanneer ze denken aan het aanschaffen van een auto die ze mee willen nemen naar Nederland. Volgens mij zou dat prima kunnen via de verhuisbedrijven die gecontracteerd zijn in de buitenlanden om de verhuizingen te regelen.

zie aanbevelingen