De opleiding Medisch secretaresse heb ik 6 maanden gevolgd, dit betekent 3 maanden medische administratie en medische terminologie de laatste drie maanden.

De eerste opleiding Medische administratie is interessant maar meer poliklinisch gericht ik vind dat het meer Medisch secretaresse mag zijn omdat zo ook de opleiding heet.

Na het succesvol behalen van dit onderdeel ben ik gestart met het onderdeel Medische terminologie. Het is vanaf dag een aanpoten en zo je eigen leerwijze hierin ontdekken en oefenen.

Ik zou alleen de indeling helemaal anders hebben gedaan, tip voor Schoevers!

Je doet eerst drie lessen volop termen leren en dan 1 les medische correspondentie en dan 6 lessen termen, ik zou 4 lessen termen en dan 3 lessen termen.

Het examen was na het vooral blijven leren te doen maar ik vind wel dat je bepaalde termen niet moet kunnen vragen, als je termen vraagt die je zeker weet dan 100% van de klas niet kent dan zorg je zelf voor een onvoldoende.

Ik heb dit onderdeel (door heel veel leren) succesvol behaald.

Jammer dat bij de medische administratie wel de docent contact met je opneemt en je succes wenst in de toekomst maar bij het laatste deel medische termen de docent niets meer laat weten en je nog niet eens feliciteert.

Nu na twee maanden moet ik tot de conclusie komen dat in de maatschappij Schoevers niet wordt gewaardeerd. Ze zeggen bij Schoevers de deuren gaan open.... Welke deuren?? Als je geen hersenen hebt maar wel het gezichtje dan pas word je gewaardeerd.

Dan is deze opleiding zonde van je geld, de deuren worden niet geopend maar gesloten.

Reactie Schoevers:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Schoevers

Score voor Schoevers: 0.5/5