Marsha

Ik vond de inhoud tegenvallen en de vakken voor deze opleiding niet altijd toepasbaar. Zou meer variatie zien in vakken binnen zo'n opleiding.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review!

Lieke

Het was in mijn ogen zeer onder de maat. oud materiaal. Hoe het op de website beschreven stond komt niet overeen met de werkelijke cursus.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Lieke! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam... Bedankt voor het achterlaten van je review, Lieke! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Lydia

Ik heb de cursus digitaal gevolgd. Veel was mij al bekend, omdat ik op mijn werk al veel te maken heb met notuleren. De docent was erg prettig en alle vragen konden worden gesteld! Het lesmateriaal... Ik heb de cursus digitaal gevolgd. Veel was mij al bekend, omdat ik op mijn werk al veel te maken heb met notuleren. De docent was erg prettig en alle vragen konden worden gesteld! Het lesmateriaal is m.i. wat verouderd (het boekje 'Notuleren volgens Schoevers').

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je review, Lydia. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Carolien

Helaas voldeed deze opleiding niet aan mijn verwachtingen die ik vooraf van Schoevers had.
De docenten vonden hun eigen verhalen vaak interessanter dan de lesstof.
Daarnaast is mijn module...
De docenten vonden hun eigen verhalen vaak interessanter dan de lesstof.
Daarnaast is mijn module opdracht beoordeel op onderdelen die tijdens de les absoluut niet behandeld zijn, hier heb ik ook meerdere studenten over horen klagen.
Bij een andere moduleopdracht had ik een onvoldoende, en alle aandachtspunten heb ik aangepast. Vervolgens is mijn module opdracht weer beoordeeld, maar op hele andere punten, waardoor ik wederom een onvoldoende had.

Verder waren de locaties prima, en de opdrachten helder.

Reactie Schoevers:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Carolien!
Met vriendelijke...
Schoevers

Trainingen waren goed, de docent gaf goed les

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.

Ellen

Ik heb alle lessen digitaal gevolgd door COVID-19. Ik ben niet tevreden over de applicatie Zoom, deze wekte niet altijd goed, waardoor ik lessen heb gemist of de lessen werden ingehaald in het... Ik heb alle lessen digitaal gevolgd door COVID-19. Ik ben niet tevreden over de applicatie Zoom, deze wekte niet altijd goed, waardoor ik lessen heb gemist of de lessen werden ingehaald in het weekeind op dagen dat ik niet kon deelnemen. De ene keer werd er MS-Teams gebruikt en de andere keer Zoom. Ik heb geregeld in een lege ruimte gezeten, de leraar vergat mij te vertellen dat de les via een andere applicatie gehouden werd waardoor ik 2 lessen gemist had.

Bij Correct schrijven kon de leraar de grammatica niet altijd uitleggen, terwijl ik hier wel op werd bevraagd op de toets. Ik heb gebruik moeten maken van de kennis van mijn moeder die zelf lerares is in het basisonderwijs, zij kon mij het wel uitleggen.

Bij de module next support heb ik een zeer kundige leraar gehad. Dit was aan het begin van de pandemie. Ze heeft iedereen goed mee kunnen nemen in de theorie.

Reactie Schoevers:

Dank je wel voor het achterlaten van een review, Ellen. Wat jammer om te lezen dat de digitale omgeving niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan en je ook twee lessen hebt gemist. Goed dat... Dank je wel voor het achterlaten van een review, Ellen. Wat jammer om te lezen dat de digitale omgeving niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan en je ook twee lessen hebt gemist. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!

Jente

De algemene opleiding Management is uitgebreid en biedt een divers programma aan onderwerpen. De specialisatie slaat echter de plank volledig mis. De specialisatie bestond uit 1 vak, dat ging over... De algemene opleiding Management is uitgebreid en biedt een divers programma aan onderwerpen. De specialisatie slaat echter de plank volledig mis. De specialisatie bestond uit 1 vak, dat ging over de toekomst van het managementondersteuningsvak. Ik had liever gezien dat er een praktische invulling werd gegeven aan de specialisatie.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Schoevers

De inhoud van de lessen sluiten niet (in mijn geval) aan bij de beroepspraktijk. Wellicht als je werkzaam bent bij een groot kantoor wel.
De impact die de opleiding heeft op privé is vele male...
De impact die de opleiding heeft op privé is vele male groter. Er moet echt wel flink tijd ingeleverd worden, meer als dat er tijdens de open dagen/avonden gezegd werd.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review!

Silvie

Betreft mijn module effectief personeelsmanagement en Praktisch leiding geven, niets op aan te merken! Het volgen van deze modules vond ik pittig maar dat kwam doordat ik werkzaam ben bij de GGD als... Betreft mijn module effectief personeelsmanagement en Praktisch leiding geven, niets op aan te merken! Het volgen van deze modules vond ik pittig maar dat kwam doordat ik werkzaam ben bij de GGD als Teamleider en we 2 zeer hectische jaren achter de rug hebben en dan is zo'n opleiding een flinke opgaaf om die ernaast te volgen!
Mijn laatste module Arbeidsrecht en Verzuim heb ik digitaal gevolgd. Het was een uitdaging om bij de "les" te blijven, om eerlijk te zijn kwam dat door de docent, het was een monoloog, geen interactie, weinig opdrachten in een room, er was geen terugkoppeling van de opdrachten die je ter voorbereiding van de les maakte. De docent bracht de lesmaterie saai, steeds verwijzend naar alle regeltjes, artikelnummers en wetgevingen. Wat daar niet aan zal mee werken is dat ik als Teamleider hier sowieso minder mee heb als de HR medeleerlingen die ook deelnamen. Ik, als Teamleider, heb een eigen HR adviseur en voor mij is het belangrijk om te weten waar ik iets kan vinden. Ook hebben wij binnen de organisatie een applicatie op de telefoon waar onze CAO in staat, erg handig! Al met al Schoevers prima opleiding, mijn persoonlijke ervaring met de laatste module is minder.

Reactie Schoevers:

Dat is erg fijn om te horen, Silvie! Bedankt voor je review en deelname.

Lydia

Ik had 2 docenten waarbij ik niet enthousiast was over de ene (manier van lesgeven) en wel enthousiast over de andere docent.
Bovendien had ik mijzelf beter vooraf moeten laten informeren over...
Bovendien had ik mijzelf beter vooraf moeten laten informeren over de modules die gemaakt moesten worden. Als ik dat beter had uitgezocht had ik gekozen voor een andere opleiding bij een ander instituut.

Verder vond ik het jammer dat de training niet op locatie gegeven kon worden.

Deze opleiding sluit mooi aan bij VA's die als zzp'er willen gaan werken, voor mij sluit het wat minder aan omdat ik in loondienst werk en gebonden ben aan programma's / tools waar ik mee moet werken. Wel leuk en leerzaam te zien wat er allemaal mogelijk is. Dus zeker heel leerzaam !

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. Fijn om te lezen dat je de opleiding alsnog als leerzaam hebt ervaren, ondanks de modules die niet aan sloten op je wensen. Mocht je verder nog vragen... Bedankt voor het delen van je feedback met ons. Fijn om te lezen dat je de opleiding alsnog als leerzaam hebt ervaren, ondanks de modules die niet aan sloten op je wensen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.