Andrea

Ik vond het een heel leerzame dag, Helaas wilde ik vandaag op t werk van alles gaan toepassen en liep ik toch tegen een aantal dingen op, die niet helemaal van toepassing waren op het outlook hoe... Ik vond het een heel leerzame dag, Helaas wilde ik vandaag op t werk van alles gaan toepassen en liep ik toch tegen een aantal dingen op, die niet helemaal van toepassing waren op het outlook hoe dat bij ons is ingericht. Of ik deed niet de juiste stappen. Dat kan ook.

Reactie Schoevers:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Hopelijk kom je er snel uit wat betreft met Outlook op je eigen werk. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke...
Schoevers

Het lesmateriaal op zich is prima. Helder en goed leesbaar. Ik vind echter het niveau van de opleiding te uitgebreid en niet 100% passend bij de functie van medisch secretaresse. Secretaresses zijn... Het lesmateriaal op zich is prima. Helder en goed leesbaar. Ik vind echter het niveau van de opleiding te uitgebreid en niet 100% passend bij de functie van medisch secretaresse. Secretaresses zijn geen artsen en mijn inziens is het niet nodig dat er zoveel medische termen geleerd moeten worden. Persoonlijk zou ik meer interesse hebben in het menselijk lichaam zelf en hoe processen werken en minder behoefte hebben aan alle medische termen. Voor mij zou het voldoende zijn om de studie te concentreren op de algemene, meest gebruikte termen. In de praktijk gebruik je maar een klein deel ervan en alles is tegenwoordig op internet op te zoeken. De praktijk heeft geleerd dat artsen de brieven digitaal aanleveren en dat de secretaresse uiteindelijk de final check doet. De meest gebruikte termen herkent de secretaresse wel en als ze twijfelt, kan ze een term altijd nog even checken op internet. Mijn tip zou zijn om het examen een beetje te moderniseren en aan te passen aan het huidige digitale tijdperk.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...
Schoevers

De aanloop naar de opleiding verliep rommelig. Ik werd niet goed geïnformeerd over locatiewijziging en daarna dat het online ging. De lessen in e-connect vind ik wel een handig systeem om je voor te... De aanloop naar de opleiding verliep rommelig. Ik werd niet goed geïnformeerd over locatiewijziging en daarna dat het online ging. De lessen in e-connect vind ik wel een handig systeem om je voor te kunnen bereiden. De manier van vragen en stof om voor te bereiden maken het rommelig en onoverzichtelijk. Social Media vond ik een erg groot onderdeel van deze module. Meer voor de cursus Social Media want het is wel een super leuk boek. Het boek Het Nieuwe Werken is heel goed bruikbaar!

Helaas heb ik nog niet gehoord over de ongebruikte locatiekosten (2 van de 3 lessen vonden online plaats ipv bij BCN Rotterdam).

De docent nam ons mee op een fijne manier door deze module. Ook altijd duidelijke en complete antwoorden als je vragen hebt.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Schoevers

Ik vind het een erg dure opleiding in vergelijking met het aantal uren begeleiding en/of informatie die je krijgt. Vooral veel zelfstandig te werk gaan. Voelt niet hbo gericht aangezien je alleen... Ik vind het een erg dure opleiding in vergelijking met het aantal uren begeleiding en/of informatie die je krijgt. Vooral veel zelfstandig te werk gaan. Voelt niet hbo gericht aangezien je alleen modules schrijft en geen examens aflegt.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Yvonne

Ik vond het een leuke training, ik heb veel tips gekregen en nu moeten we het in de praktijk uitvoeren en wat ook belangrijk is het te borgen. De verbinden was de 1e dag goed maar de 2e dag nogal... Ik vond het een leuke training, ik heb veel tips gekregen en nu moeten we het in de praktijk uitvoeren en wat ook belangrijk is het te borgen. De verbinden was de 1e dag goed maar de 2e dag nogal haperig. Verder is de leeromgeving digitaal ook goed te doen met rollenspelen e.d. Jammer dat wij de uitgebreide lunches hebben moeten missen.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Nicole

Prima opleiding, lesmateriaal wel in veel gevallen achterhaald. Niet alle modules kunnen toegepast worden als Directiesecretaresse zijnde.

Reactie Schoevers:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke...
Schoevers

De docenten? In één woord TOP! Ze willen graag dat je het examen haalt en bieden jou als student veel handvatten.
Echter is helaas wel sommig lesmateriaal verouderd.

Reactie Schoevers:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docenten. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Schoevers

Ik vond het vervelend dat je niet direct antwoord krijgt als er vragen zijn, dit werkt voor mij niet prettig. Verder heb ik geen opmerkingen het was erg leuk om te doen en ik zal er op de werkvloer... Ik vond het vervelend dat je niet direct antwoord krijgt als er vragen zijn, dit werkt voor mij niet prettig. Verder heb ik geen opmerkingen het was erg leuk om te doen en ik zal er op de werkvloer zeker baat bij hebben.

Reactie Schoevers:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Roel

Ik vond onze docent uitstekend. Hij hield er strak de hand in dat de afgesproken onderwerpen ook allemaal aan bod zouden komen. Daarnaast stond hij ook open voor ideeën van de cursisten voor... Ik vond onze docent uitstekend. Hij hield er strak de hand in dat de afgesproken onderwerpen ook allemaal aan bod zouden komen. Daarnaast stond hij ook open voor ideeën van de cursisten voor onderwerpen. Ook slaagde hij er mijns inziens in om iedereen aan bod te laten komen terwijl het niveau soms nogal uiteen lag. Hij schatte mijn niveau initieel wel te laag in denk ik, later werd duidelijker dat ik na even wat opfrissen wel een hoger niveau had, wat hij interpreteerde als vooruitgang en eigenlijk was het dit ook. Het materiaal is denk ik goed doordacht, mede ook door de inzet van onze docent. Het huiswerk was (en is nog steeds) een lawine. Ik ben er nu nog mee bezig, wel ben ik twee weken op vakantie geweest en heb toen niets gedaan. Ik doe nog steeds dagelijks oefeningen en kan nog weken vooruit. Mijn uiteindelijke doel is het doen van een examen. Kortom een leuke en leerzame cursus door een docent die boven de materie staat en waar ik nog lang niet klaar mee ben.

Reactie Schoevers:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de cursus! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Funda

Fijne lesgeving, alleen ik vind het boek erg moeilijk, geen fijne boek.

Reactie Schoevers:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Funda! Bedankt voor het delen van je beoordeling.