Ellen

Ik heb alle lessen digitaal gevolgd door COVID-19. Ik ben niet tevreden over de applicatie Zoom, deze wekte niet altijd goed, waardoor ik lessen heb gemist of de lessen werden ingehaald in het weekeind op dagen dat ik niet kon deelnemen. De ene keer werd er MS-Teams gebruikt en de andere keer Zoom. Ik heb geregeld in een lege ruimte gezeten, de leraar vergat mij te vertellen dat de les via een andere applicatie gehouden werd waardoor ik 2 lessen gemist had.

Bij Correct schrijven kon de leraar de grammatica niet altijd uitleggen, terwijl ik hier wel op werd bevraagd op de toets. Ik heb gebruik moeten maken van de kennis van mijn moeder die zelf lerares is in het basisonderwijs, zij kon mij het wel uitleggen.

Bij de module next support heb ik een zeer kundige leraar gehad. Dit was aan het begin van de pandemie. Ze heeft iedereen goed mee kunnen nemen in de theorie.

Reactie Schoevers:

Dank je wel voor het achterlaten van een review, Ellen. Wat jammer om te lezen dat de digitale omgeving niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan en je ook twee lessen hebt gemist. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Schoevers

Score voor Schoevers: 3/5