Silvie

Betreft mijn module effectief personeelsmanagement en Praktisch leiding geven, niets op aan te merken! Het volgen van deze modules vond ik pittig maar dat kwam doordat ik werkzaam ben bij de GGD als Teamleider en we 2 zeer hectische jaren achter de rug hebben en dan is zo'n opleiding een flinke opgaaf om die ernaast te volgen!
Mijn laatste module Arbeidsrecht en Verzuim heb ik digitaal gevolgd. Het was een uitdaging om bij de "les" te blijven, om eerlijk te zijn kwam dat door de docent, het was een monoloog, geen interactie, weinig opdrachten in een room, er was geen terugkoppeling van de opdrachten die je ter voorbereiding van de les maakte. De docent bracht de lesmaterie saai, steeds verwijzend naar alle regeltjes, artikelnummers en wetgevingen. Wat daar niet aan zal mee werken is dat ik als Teamleider hier sowieso minder mee heb als de HR medeleerlingen die ook deelnamen. Ik, als Teamleider, heb een eigen HR adviseur en voor mij is het belangrijk om te weten waar ik iets kan vinden. Ook hebben wij binnen de organisatie een applicatie op de telefoon waar onze CAO in staat, erg handig! Al met al Schoevers prima opleiding, mijn persoonlijke ervaring met de laatste module is minder.

Reactie Schoevers:

Dat is erg fijn om te horen, Silvie! Bedankt voor je review en deelname.
Schoevers

Score voor Schoevers: 3/5