Ellen

Ik vond de lesinhoud en het materiaal voldoende. Het eerste deel was zeer goed en snel contact met de docent. Bij de module zakelijke correspondentie was maar 1 medestudent. Ik dacht dat er meer... Ik vond de lesinhoud en het materiaal voldoende. Het eerste deel was zeer goed en snel contact met de docent. Bij de module zakelijke correspondentie was maar 1 medestudent. Ik dacht dat er meer online interesse zou zijn en meer contact met medestudenten online. Dit was er niet, maar helaas werd er vanuit de docent ook niet een extra kijk naar je werk gedaan. Zij gaf aan, dit is om met medestudenten te doen en helaas was dat er maar 1. 1 mening is geen mening, je hebt meerdere nodig om te kunnen discussiëren over wat goed of fout is.

Reactie Schoevers:

We zullen je feedback betreffende intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Eva

De e-connect leeromgeving werkt niet prettig. Vooral het inloggen is elke keer weer een probleem. Een collega van mij ondervond hetzelfde bij deelname aan een andere cursus via e-connect. Elke keer... De e-connect leeromgeving werkt niet prettig. Vooral het inloggen is elke keer weer een probleem. Een collega van mij ondervond hetzelfde bij deelname aan een andere cursus via e-connect. Elke keer meldt het systeem dat het wachtwoord niet klopt (terwijl wij alles heel goed gecontroleerd hadden). In google Chrome lukte inloggen helemaal niet.

Ik raad u aan om uit te kijken naar een andere online leeromgeving of om het inlogprobleem bij deze omgeving te verhelpen (en dan niet door een lijst met standaardoplossingen naar deelnemers te mailen als het inloggen niet lukt).

Reactie Schoevers:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!

Jolanda

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Lizet

Fijne opleiding. Ik heb de associate degree een paar jaar geleden gevolgd. Daarbij was de communicatie met Schoevers vaak niet goed. Tijdens deze opleiding vond ik het juist heel goed. Mijn... Fijne opleiding. Ik heb de associate degree een paar jaar geleden gevolgd. Daarbij was de communicatie met Schoevers vaak niet goed. Tijdens deze opleiding vond ik het juist heel goed. Mijn complimenten hiervoor!

Reactie Schoevers:

Wat fijn om horen, Lizet! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Erwin

Goed te volgen. Leerzame studie

Reactie Schoevers:

Wat fijn om horen, Edwin! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Schoevers

Goede opleiding waardoor je weer opnieuw je organisatie en jezelf leert kennen

Reactie Schoevers:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Schoevers

Prima training. Niveauverschil vond ik tussen de cursisten wel groot.

Digitale omgeving kan beter, zowel
digital classroom als e-connent. In de classroom was er regelmatig gedoe met...
Prima training. Niveauverschil vond ik tussen de cursisten wel groot.

Digitale omgeving kan beter, zowel
digital classroom als e-connent. In de classroom was er regelmatig gedoe met het geluid. E-connect is onoverzichtelijk.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende de virtual classroom met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Irma

Online gevolgd en dit was prima!

Reactie Schoevers:

Dat is super om te lezen, Irma! Bedankt voor je beoordeling.
Schoevers

De inhoud van de lesstof, de boeken, zijn erg achterhaald door corona en het hybride werken.
De leraar was erg goed, betrokken, begreep waar het om ging en had aandacht voor iedereen.
De...
De opdrachten en de filmpjes artikelen waren wat beter maar toch ook vaak achterhaald.
Ik heb omdat ik na 35 jaar weer in de schoolbanken zat veel uit de training gehaal. Zeker door het volgen in het leslokaal heb ik van de leraar en mijn medecursisten veel opgestoken.
Jullie promotie voor het e learing vind ik niet gepast en niet van toepassing voor elke gevolgde module als ik dit nu had gedaan was de voorbereiding op deze module stukken minder geweest.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Conny

Materiaal was hier en daar verouderd. Boeken uit 2013 bijvoorbeeld

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.