Communicatief kan Schoevers echt beter. Ik had verwacht dat je voor de prijs ook echt een kwalitatief goede opleding kon verwachten, helaas viel dit erg tegen. Mede door de qr-code die werd... Communicatief kan Schoevers echt beter. Ik had verwacht dat je voor de prijs ook echt een kwalitatief goede opleding kon verwachten, helaas viel dit erg tegen. Mede door de qr-code die werd gevraagd, wat niks te maken heeft met de opleiding. Daarnaast was de begeleiding minimaal en was niet altijd duidelijk wat er van de student werd verwacht.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
Schoevers

Docent heeft een ander boek dus veel dingen worden niet verteld/ uitgelegd. Vond docent erg warrig werken. Veel lesstof door elkaar heen. Het stuk over brieven en veel uitgebreider dan dat in... Docent heeft een ander boek dus veel dingen worden niet verteld/ uitgelegd. Vond docent erg warrig werken. Veel lesstof door elkaar heen. Het stuk over brieven en veel uitgebreider dan dat in beroepspraktijk gebruikt wordt

Reactie Schoevers:

Jammer om te lezen, dat je niet tevreden bent over onze docent. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Bedankt voor je review!
Schoevers

Het lesmateriaal is erg verouderd en achterhaald en dat vind ik echt een zwaarwegend minpunt. Zeker bij de module supportmanagement kan het echt niet dat we werkten met een uitgave van 'Het nieuwe... Het lesmateriaal is erg verouderd en achterhaald en dat vind ik echt een zwaarwegend minpunt. Zeker bij de module supportmanagement kan het echt niet dat we werkten met een uitgave van 'Het nieuwe werken' uit 2013! Dat is toch echt een aanfluiting. Docent was wel goed en enthousiast.
Docent bij Eventmanagement sloot niet aan qua beleving bij de cursisten. De docent had duidelijk zijn favoriete deelnemers en favoriete stokpaardjes. Hij deed zijn best maar was onduidelijk, warrig en maakte veel fouten waardoor het geheel wat rommelig was.
Ik heb wel wat geleerd maar niet zoveel inhoudelijke kennis opgedaan als ik had verwacht. Weet niet of ik dit nog een keer zou doen of zou aanbevelen bij anderen.

Schoevers

De opleiding sluit in mijn geval minimaal aan bij mijn beroepspraktijk. Doordat je door de korte duur van de modules (maar 3 lesdagen) komen er weinig onderwerpen aan bod. Bij bijvoorbeeld de module... De opleiding sluit in mijn geval minimaal aan bij mijn beroepspraktijk. Doordat je door de korte duur van de modules (maar 3 lesdagen) komen er weinig onderwerpen aan bod. Bij bijvoorbeeld de module Effectief personeelsmanagement gaat 2 van de 3 lessen over strategische personeelsplanning. Als de organisatie hier niet aan doet/wil/kan doen, leer je weinig nieuws. De lessen zijn soms iets te veel gericht op de moduleopdracht. Ik heb de opleiding meer als een kennismaking van verschillende onderwerpen gezien, maar nergens is echt verdieping op gekomen. 6 uur les op een dag waarvan +- een uur pauze is weinig. Ik heb geen spijt gehad van het volgen van de opleiding, maar had er misschien van te voren iets meer van verwacht.
Qua docenten verschilt het heel erg. Er zitten goede docenten bij, die interactief lesgeven en goede tips voor de opdracht geven. Er zitten ook docenten bij die alleen informatie zenden en weinig in gaan op de moduleopdracht. De kosten voor de opleiding vind ik achteraf behoorlijk hoog t.o.v. de lessen die je volgt. Zoals hiervoor genoemd verschilt dit heel erg per docent. Sommige docenten zijn onvoldoende op de hoogte van de inhoud van de moduleopdracht. M&O zat ik in een pilotgroep. Dit was mijn eerste module en dit icm de pilot was pittig. Het was onduidelijk wat er van je gevraagd werd en de docent was ook onvoldoende op de hoogte. Als je nooit een HBO opleiding hebt gevolgd en verslagen op een bepaalde manier moet schrijven, was een introductie/uitleg hierover prettig geweest.
E-connect was ook niet altijd even up to date; oude handleiding APA richtlijnen bijv.
De locaties van BCN zijn prima. Qua temperatuur vaak erg koud. Qua locaties die jullie aanbieden lijkt het erg mooi dat je deze in meerdere plaatsen in NL kunt volgen, maar het komt er op neer dat veel modules niet doorgaan op de eerste voorkeurslocatie. Het zou realistischer zijn dat een aantal locaties niet meer wordt aangeboden (dit is niet alleen uit mijn eigen ervaring, maar tijdens de modules heb ik veel verhalen gehoord van mede studenten die zich voor een bepaalde locatie hebben aangemeld, maar geen enkele module op de voorkeurslocatie door is gegaan).

Reactie Schoevers:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. We zullen je feedback intern met ons meenemen. Verder hopen we dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Schoevers

Ik vond dat er snel door de stof ging,
we hebben maar 2 hele dagen les gehad. het had beter verdeeld kunnen worden in 4 halve dagen want bij online les is aandacht snel weg

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We zullen je feedback intern met ons meenemen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met...
Schoevers

Ik heb het tot nu toe niet echt in praktijk gebracht, ik vind het best nog ingewikkeld om de nieuwe manier van outlook gebruik op te pakken. Het kost tijd en energie en dat is net wat ik niet heb op... Ik heb het tot nu toe niet echt in praktijk gebracht, ik vind het best nog ingewikkeld om de nieuwe manier van outlook gebruik op te pakken. Het kost tijd en energie en dat is net wat ik niet heb op dit moment.

Reactie Schoevers:

Jammer om te lezen dat je daar nog geen tijd voor hebt gehad. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Er mogen meer oefenexamens gegeven worden bij het vak Management & Organisatie

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback intern met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Chelsea

Ben door te weinig aanmeldingen overgehaald om een online-training te doen.
Ben door te weinig aanmeldingen overgehaald om een online-training te doen.
Ik had net zo goed een grammaticaboek kunnen kopen want meer is het niet. Ik heb aangegeven erg moeite te hebben met door de stof heen te komen zonder dat iemand het uitlegt. Met het verzoek of ze me niet alsnog op een klassikale groep konden plaatsen. Schroevers was hierin absoluut niet meewerkend en hadden geen oplossing voor me afgezien dat ik het maar gewoon moest doen wat ik al had aangegeven wat me niet lukte en dat ik 2 uur begeleiding extra kon krijgen voor de stukken die ik niet begreep. Ik doe redelijk veel trainingen maar heb me nog nooit zo overwhelmed gevoeld als bij deze cursus. Ik weet niet waar ik moet beginnen, ik kom niet door de stof heen, ik begrijp de stof niet. Ik rommel maar wat aan en zie wel waar het schip strand. Dit was mijn eerste cursus bij Schroevers en ik zal hier ook NOOIT meer terug komen als cursist. Nog nooit zo ontevreden geweest over een cursus van over deze cursus!

Reactie Schoevers:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor.
Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Schoevers

Vrijwel al het geleerde heb ik zelf opgezocht via het internet En door dingen uit te proberen. De lessen hebben voor mij niks toegevoegd.

Reactie Schoevers:

Jammer om te lezen dat de lessen voor jou niks hebben toegevoegd. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Aniek

Ik vond e-learning soms wat onduidelijk met die + en - bij het openen van bepaalde lessen.
Verder vond ik niet alle modules goed aansluiten op de praktijk.
Medische Terminologie was super...
Verder vond ik niet alle modules goed aansluiten op de praktijk.
Medische Terminologie was super veel info voor 1 examen, het was fijner geweest om per onderdeel een examen te hebben ipv 1 grote. Teveel informatie.
Bij sommige docenten mag je je moduleopdracht insturen voor feedback en de ander weer niet. Niet echt duidelijk.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Anniek! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!