Venlo8

Kom gemaakte afspraken na waar koper en verkoper voor getekend hebben. Niet meer maar ook niet minder!

Garantie op de zonnepanelen/onderdelen wordt niet nagekomen. Service afhandeling kennen ze niet, geen contact,geen reacties gezien de vele zelfde meldingen concludeer ik dat Voltasolar een malafide bedrijf is en indirect Essent hierin meetrekt. Als ik iets van die kleuren zie linea direct bij het oud papier!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Kennis en vakmanschap, Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie), Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

De verkoop verliep gladjes

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de afspraken niet nagekomen worden. Graag ontvangen we uw adresgegevens per mail via zonnepanelen@voltasolar.nl, zodat we het e.e.a. voor u kunnen nakijken. . Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons gerust op onderstaand telefoonnummer bereiken:
088-0237480

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5