Meertens

Ga aan de slag met communicatie naar klanten ook een in situatie die moeilijk is zoals stopzetten project Plus je Huis en reageer op een klacht.

Volta Solar communiceert niet met klant op professionele wijze.
Weet echt niet waar ze bezig zijn.
Niet doorgaan project Plus je Huis met Gemeente moet je zelf voor bellen na berichtgeving op radio. Zegt medewerker aan telefoon hier weet ik niets van. Paar keer gebeld hoe het nu verder gaat met het project. Reactie weet ik niet, zaak van Diectie en juristen met Gemeente. Klacht ingediend tot heden nooit reactie ontvangen. Wel steeds opnieuw benaderd met een nieuwe offerte waar ik niet meer om vraag. Eerste offerte Plus je Huis van ruim 9000 euro. Vrijdag afgelopen week weer ongevraagde offerte van 14.000 . Terwijl bekend is dat wij inmiddels een andere partner hebben. Toppunt diezelfde vrijdagavond weer een nieuwe offerte voor 5770 euro voor hetzelfde aantal panelen. Volta weet op dit moment niet waar ze mee bezig zijn. Houding onprofessioneel en betrouwbaarheid is er niet. Volta ga aan de slag hoe ga ik om met klanten.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerker en adviseurs aan telefoon vriendelijk

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5