Service verbeteren en klanten serieus nemen

We hebben een installatie van 2018. Van 1 paneel zien we geen opbrengst. Het kan aan de optimizer liggen of aan het zonnepaneel. Hoe kom je hier als klant achter. Meerdere keren contact gezocht en klachtenformulieren geschreven. Op niets reageert het bedrijf.
Onze installatie valt nog onder garantie maar ja wat houdt dit in als het bedrijf niet reageert. Niets dus. Bovendien lees ik in een review dat als het aan de oprimizer ligt je 400 euro betaalt voor een onderdeel dat nog geen 50 euro kost. Heel wonderlijk allemaal. Een volgende keer voor ons niet dit bedrijf meer.
De verkoop, aanschaf en installatie gingen prima. Toen kon er geld verdiend worden.
Ook het serviceplan was een move waardoor je als klant opeens voor vreemde keuzes werd gezet. De voorinformatie was anders dan op het contract. Vreemd.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Ervaring van familie/vrienden

Wat viel u in positieve zin op?

Installatie en installateur prima

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5