Nico

Zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden wat tegevallers met verkeerde deurtjes. Kookplaat en het stroom enz. Maar ze hebben ons zo goed geholpen met alles dat het nu een prachtige keuken is. Echt... Zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden wat tegevallers met verkeerde deurtjes. Kookplaat en het stroom enz. Maar ze hebben ons zo goed geholpen met alles dat het nu een prachtige keuken is. Echt top!!????

Zeer behulpzaam en zeer meedenkend. Snelle reactie via mail of telefoon.

Zou het niet weten!

Ivo Kuipers

De ervaring was vanaf dag 1 al goed met Reddy Keukens. Wij zijn een aantal keer langs geweest om inspiratie op te doen. Wij zijn vanaf dat moment perfect geholpen en geïnformeerd zonder dat wij nog... De ervaring was vanaf dag 1 al goed met Reddy Keukens. Wij zijn een aantal keer langs geweest om inspiratie op te doen. Wij zijn vanaf dat moment perfect geholpen en geïnformeerd zonder dat wij nog voornemens een keuken te kopen.

Er wordt de tijd genomen en in alle rust de keuken samengesteld, geen vreemde kortingsacties etc. Gewoon een goede keuken voor een goede prijs.

K. Berends

Na jarenlang met een nieuwe keuken bezig te zijn geweest en bij diverse keukenzaken binnen te hebben gekeken, werden wij gewezen op Reddy keukens Doetinchem. Daar werden zonder een afspraak gemaakt... Na jarenlang met een nieuwe keuken bezig te zijn geweest en bij diverse keukenzaken binnen te hebben gekeken, werden wij gewezen op Reddy keukens Doetinchem. Daar werden zonder een afspraak gemaakt te hebben, eerst goed informatief op nieuwe ideeën gebracht door Timo Kramer. Bij het tweede gesprek ( wel eerst een afspraak gemaakt ) heeft Perry onze wensen in de computer gezet.
Dit gebeurde in een gezellig gesprek, waarin ook voldoende tijd voor ons werd genomen en waarbij wij gelijk op een groot TV scherm konden meekijken. Na het ontwerp heeft hij ons goed geadviseerd welke apparatuur het beste bij ons zou passen. Wij zij dan ook erg tevreden over de gekochte keuken en de AEG apparatuur. Het meest verrassend was voor ons, dat er zonder dat wij erom moesten vragen, gelijk een eindprijs volgde die aan ons budget voldeed.
Alle afspraken na de verkoop zijn duidelijk per mail gecommuniceerd en nagekomen. Van het inmeten, de technische tekeningen, de bezorging tot de montage aan toe.
De montage is gedaan door Karel Annen,waar wij ook erg tevreden over zijn. Hij heeft er bijna drie dagen over gedaan, maar het was op een klein detail na, helemaal af. Tijdens de montage konden wij onze wensen nog bijstellen, of het Karel zelf nog goede ideeën.

Fijne samenwerking tussen Perry en Timo. Gezellige en informele sfeer, veel goede tips gekregen. Gemaakte afspraken zijn goed nagekomen. Fijn dat het afval tegen een kleine vergoeding voor ons... Fijne samenwerking tussen Perry en Timo. Gezellige en informele sfeer, veel goede tips gekregen. Gemaakte afspraken zijn goed nagekomen. Fijn dat het afval tegen een kleine vergoeding voor ons opgehaald werd door Perry.

Afgezien van de verbouwing die gaande was tijdens ons 2e gesprek, geen verbetertips.Ga zo door.

Busser

Aanlooptraject = positief, open, goede adviezen, prima prijs. Offerte traject= slecht, geen verstrekking van stuklijst, apparaattypes, type blad en spoelbak, kraan e.d., alleen uitgezocht aan buro... Aanlooptraject = positief, open, goede adviezen, prima prijs. Offerte traject= slecht, geen verstrekking van stuklijst, apparaattypes, type blad en spoelbak, kraan e.d., alleen uitgezocht aan buro Perry en daarna geen controlemogelijkheid meer geboden, alleen tekening waaraan geen rechten kunnen worden ontleend, ook niet om gevraagd, dat was stom van ons, maar wij doen dit ook niet dagelijks.
Opmeten= prima, alles paste keurig. Levering= matig, s' avonds om 22:00 uur, door 1 persoon.
Na levering bleek dat er verkeerde grepen en een verkeerde ingefreesde spoelbak waren geleverd, tevens een aantal transport schades en kleinere zaken. Dit was eind mei...daarna begon een lang traject van naleveringen, telkens moest weer om info gevraagd worden. Uiteindelijk is medio November een nieuw blad met spoelbak geleverd...na zes maanden...momenteel lopen nog enkele kleine zaken...Perry is ervan overtuigd dat wij de verkeerde zaken hebben besteld, maar er is ook geen goed controle moment aangeboden voor de bestelling. Hierover is ook een gesprek geweest om eea te verbeteren met fotos ed.

Assortiment, prijs

Uitgebreide offerte met stuklijst, apparaattypes , kleur en type front, kleur en type blad, spoelbak en andere accesoires met fotos, net voor bestelmoment doornemen met klant.
Betere...
Betere communicatie naar klant mbt naleveringen

Manetti

Wij zijn erg tevreden met onze keuze voor Reddy Keukens. Het contact met Perry en Timo is hartelijk en informeel. Er wordt meegedacht over het totale plaatje en niets is te gek. We zijn erg blij met... Wij zijn erg tevreden met onze keuze voor Reddy Keukens. Het contact met Perry en Timo is hartelijk en informeel. Er wordt meegedacht over het totale plaatje en niets is te gek. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken en prachtig apparatuur. Het is precies zo geworden zoals wij het ons hadden voorgesteld!

Vakkundig, persoonlijk advies op maat. Prettig, laagdrempelig contact. Ruim aanbod, alles kan en mag, overal wordt een oplossing voor bedacht.

Laat de monteurs na montage van de keuken het verpakkingsmateriaal meenemen. Dat staat netter en is minder rompslomp voor de klant.

Aart en Ans Lips

Eind oktober 2017 is onze nieuwe keuken geplaatst en we zijn heel blij en tevreden met deze keuken. We zijn tijdens het hele proces van aankoop op een vriendelijke wijze deskundig geadviseerd bij... Eind oktober 2017 is onze nieuwe keuken geplaatst en we zijn heel blij en tevreden met deze keuken. We zijn tijdens het hele proces van aankoop op een vriendelijke wijze deskundig geadviseerd bij Reddy Keukens.
Ook zijn alle afspraken punctueel nagekomen. Onze complimenten voor dit bedrijf!

Het enthousiasme en het geduld tijdens de verkoop; de interesse voor en de wensen van de klant, zijn volop gezien, gehoord en gerespecteerd. We hebben daarmee een keuken gekregen die helemaal... Het enthousiasme en het geduld tijdens de verkoop; de interesse voor en de wensen van de klant, zijn volop gezien, gehoord en gerespecteerd. We hebben daarmee een keuken gekregen die helemaal voldoet aan onze wensen. Top!

N.v.t.

Hogenkamp

Uitstekend. Alle afspraken nagekomen. Wij hebben onze droomkeuken voor een goede prijs. Top installatie, alles werkte keurig toen de installateurs vertrokken. Fijne ervaring.

Eerlijkheid, prijs/kwaliteit, transparante werkwijze.

Nvt

L.E. de Boer

Als zeer positief en vakkundig ervaren

De verkoper heeft bovengemiddelde technische kennis, nog een van de oude stempel.

Wij hebben ieder contact met onze adviseur Timo Kramer van Reddy Keukens Doetinchem, als zeer prettig en professioneel ervaren. Geen moment hebben wij het gevoel gehad dat wij tot een keuze werden... Wij hebben ieder contact met onze adviseur Timo Kramer van Reddy Keukens Doetinchem, als zeer prettig en professioneel ervaren. Geen moment hebben wij het gevoel gehad dat wij tot een keuze werden over gehaald, maar er werd juist uitstekend met ons mee gedacht over een keuken die volledig aan onze wensen voldoet en daarnaast ook binnen het door ons beoogde budget bleef. Wij kunnen dan ook niet anders concluderen dat wij iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken te adviseren om naar Reddy keukens in Doetinchem te gaan.

Verhouding prijs- kwaliteit
Nakomen van afspraken
Tussentijds contact

Keuben

We hadden door snelle verkoop van oude huis niet zo heel veel tijd voor uitzoeken nieuwe keuken. Onze wensen voor nieuwe keuken doorgegeven en hier werd meteen op verder gegaan. Ook meteen ons... We hadden door snelle verkoop van oude huis niet zo heel veel tijd voor uitzoeken nieuwe keuken. Onze wensen voor nieuwe keuken doorgegeven en hier werd meteen op verder gegaan. Ook meteen ons budget aangegeven en hier werd ook erg goed over meegedacht. Duidelijke communicatie en uitleg over verschillende keukens wat maakt dat je zelf snel kunt kiezen.

Fijn dat verkopers in de showroom het hele traject van de keuken doen,idee dat ze echt door en door weten welke keuken en voor wie.
Mooi dat je bij ophalen offerte de tekening nieuwe keuken...
Mooi dat je bij ophalen offerte de tekening nieuwe keuken op scherm ziet. Wordt concreet,duidelijk door.
Ook na de plaatsing nog contact hoe keuken bevalt. Persoonlijk,erg fijn.

Eigenlijk niks wat wij gemist hebben!