Busser

Aanlooptraject = positief, open, goede adviezen, prima prijs. Offerte traject= slecht, geen verstrekking van stuklijst, apparaattypes, type blad en spoelbak, kraan e.d., alleen uitgezocht aan buro Perry en daarna geen controlemogelijkheid meer geboden, alleen tekening waaraan geen rechten kunnen worden ontleend, ook niet om gevraagd, dat was stom van ons, maar wij doen dit ook niet dagelijks.
Opmeten= prima, alles paste keurig. Levering= matig, s' avonds om 22:00 uur, door 1 persoon.
Na levering bleek dat er verkeerde grepen en een verkeerde ingefreesde spoelbak waren geleverd, tevens een aantal transport schades en kleinere zaken. Dit was eind mei...daarna begon een lang traject van naleveringen, telkens moest weer om info gevraagd worden. Uiteindelijk is medio November een nieuw blad met spoelbak geleverd...na zes maanden...momenteel lopen nog enkele kleine zaken...Perry is ervan overtuigd dat wij de verkeerde zaken hebben besteld, maar er is ook geen goed controle moment aangeboden voor de bestelling. Hierover is ook een gesprek geweest om eea te verbeteren met fotos ed.

Assortiment, prijs

Uitgebreide offerte met stuklijst, apparaattypes , kleur en type front, kleur en type blad, spoelbak en andere accesoires met fotos, net voor bestelmoment doornemen met klant.
Betere communicatie naar klant mbt naleveringen

Score voor Reddy Keukens Doetinchem: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: keuken, blad, apparatuur