van lent

Vriendelijk en meedenkend.
Je voelt geen druk om een keuken te kopen.
Al de tweede keuken bij dit bedrijf gekocht ( verhuizing)

meedenken

de communicatie was nadat we de keuken hadden gekocht niet vlekkenloos

Bedrijf is betrouwbaar en men werkt erg nauwkeurig.

Ze zijn erg deskundig. vanaf moment van het maken van de eerste tekening tot en met de montage door de zeer kundige monteur.

Een bedrijf met goede kwaliteit keukens, waar je goed wordt geholpen en waar afspraken staan

Fijn en deskundig advies en goede kwaliteit/prijs verhouding

Geen, ga zo door

Fam Hagemeijer

Goed gesprek gehad met zowel Perry als Timo, erg aardig en behulpzaam. Denken goed mee.

Persoonlijk contact, korte lijnen, goed te bereiken bij vragen oid.

Familie Kamperman

Prettige winkel met ervaren medewerkers

Denken goed mee. Je kunt altijd binnen lopen met vragen. Een heel sterk punt vonden wij dat je de tijd krijgt om even na te denken. Geen gepush om iets te kopen.

Apparatuur is niet altijd zichtbaar (wat heel begrijpelijk is met zoveel keuze) Heb nu alleen een vaatwasser waar ik zeer ontevreden over ben.

Fam schouten/Hondijk

Klantvriendelijk
Meedenkend
Goede afspraken
Prima levering en plaatsing van keuken

Deskundig

Goede hulp, duidelijk en deskundig advies over de mogelijkheden. Goede vakman die installatie en toebehorend werk heeft gedaan. Goede aftersales. Niks te klagen!

Duidelijke tekening
Alles in een qua werkzaamheden
Prettige communicatie

Prima ervaring met Reddy Keukens, erg klantvriendelijk en bereid om mee te denken.
Goede uitleg van mogelijkheden en samenstelling van keuken in zijn geheel.
Duidelijke adequate...
Goede uitleg van mogelijkheden en samenstelling van keuken in zijn geheel.
Duidelijke adequate communicatie naar klant.

Sterke punten zijn de bereidheid om goede uitleg te geven over mogelijkheden.
Goede communicatie, snelle reactie op vragen, bereidheid dingen achteraf aan te passen. Heel klantvriendelijk.

Nee super tevreden over uitleg, overleg, uitvoering en het nakomen van afspraken.
Winkeluitstraling is onder de maat in vergelijking hoe er gewerkt wordt en welke kwaliteit er geleverd wordt.
Als dat de prijs kan drukken zou ik de winkel zeker zo laten.

Karlijn

We zijn heel prettig geholpen. Doordat er direct gewerkt wordt met netto prijzen krijg je gelijk het gevoel serieus genomen te worden.

Er wordt oprecht geluisterd naar onze smaak en wensen.
No nonsens mentaliteit
Er wordt oprecht geluisterd naar onze smaak en wensen.
No nonsens mentaliteit
Toen bleek dat er bij levering 1 deur beschadigd werd werd er direct een nieuwe besteld.

Nee

We kwamen toevallig bij Reddy keukens terecht, en we waren direct te spreken over de manier waarop we benaderd werden. Er is tijdens onze hele traject geen druk op ons gezet, maar rustig met ons... We kwamen toevallig bij Reddy keukens terecht, en we waren direct te spreken over de manier waarop we benaderd werden. Er is tijdens onze hele traject geen druk op ons gezet, maar rustig met ons meegedacht.

Wat ons erg is opgevallen, dat we steeds in alle rust zijn geholpen, en er met ons mee gedacht werd. Als iets niet duidelijk was, dan werd het uitgezocht of nagevraagd.

We denken dat er nog wat te verbeteren valt in de duidelijkheid van de offerte, wat betaal je voor wat. Offerte was zeker niet onduidelijk, maar daar is nog wat te winnen voor klanten.