Er wordt meegedacht naar een praktische indeling van de keuken, daarbij wordt er rekening gehouden met wensen en persoonlijk budget.

Goede prijs-kwaliteit verhouding
Afspraken worden nagekomen
Er wordt snel gereageerd op mail / telefoon en problemen of vragen worden opgelost.

Afval van nieuwe keuken (verpakkingsmateriaal) wordt bij de klant gelaten, dat was mij niet bekend.

Mw. J.Verboom

Nadat wij heel snel onze keuze hadden gemaakt is er uitgebreid tijd besteed om de keuken in ons huis op maat te maken. Er zijn tekeningen gemaakt, er is een aantal keren ter plekke bekeken hoe de... Nadat wij heel snel onze keuze hadden gemaakt is er uitgebreid tijd besteed om de keuken in ons huis op maat te maken. Er zijn tekeningen gemaakt, er is een aantal keren ter plekke bekeken hoe de keuken passend gemaakt kon worden. Alle afspraken zijn nagekomen en alle adviezen waren terecht en deskundig.

Zeer deskundig advies, persoonlijke aandacht, nakomen van afspraken.

Neen

josé massen

Wij hebben reddy keukens als heel prettig ervaren, en hebben goed advies gekregen, er is met ons meegedacht, en de verkoper Timo kramer was ondanks dat hij nog maar kort werkzaam was bij reddy... Wij hebben reddy keukens als heel prettig ervaren, en hebben goed advies gekregen, er is met ons meegedacht, en de verkoper Timo kramer was ondanks dat hij nog maar kort werkzaam was bij reddy Doetinchem een goed adviseur, zonder opdringeriger te zijn, de showroom was netjes en overzichtelijk, maar had groter mogen zijn.
Ondanks dat wij op een zaterdag binnen zijn gelopen, nam Timo de tijd en aandacht voor ons kortom prettig en relaxt.

We hebben geen klachten dat is al een sterk punt

Grotere showroom, met meer voorbeeldkeukens en apparatuur, ik heb de meeste apparatuur uit een een verkoopgids moeten uitzoeken, dat ging ook goed maar echt zien is prettiger

Ok

showroom

ook nadat keuken verkocht is, net zo enthousiast blijven

Andre

Positief, geen vage verkoopverhalen met zogenaamde hoge kortingen. Gewoon een mooi keuken tegen een redelijke prijs.

Afspraken worden nagekomen.

Maarten Paauw

Heel goed op een klein foutje na alles perfect. kleine foutje (verkeerde greepjes) ook perfect opgelost.

geen agressieve verkoop!!

ga zo door!

Liesbeth Meek

Onlangs heb ik een keuken besteld en inmiddels ook geleverd gekregen van Reddy Keukens te Doetinchem. Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer zeker positief: Vanaf het verkoopgesprek tot aan de... Onlangs heb ik een keuken besteld en inmiddels ook geleverd gekregen van Reddy Keukens te Doetinchem. Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer zeker positief: Vanaf het verkoopgesprek tot aan de levering is alles zeer prettig en keurig verlopen. Een echte aanrader dus!

Men neemt alle tijd voor het geven van een deskundig advies. Ook bij én zelfs na het plaatsen van de keuken is er sprake van betrokkenheid.

Tot op heden niet van toepassing!

J. Moorman

Ik heb een prima ervaring gehad.

Klantvriendelijkheid. Er werd de tijd genomen voor mij en er werd goed meegedacht.

Ik mis de vrouw die op de reclameposter staat. Ik had verwacht dat zij de keuken bij mij zou komen demonstreren

Gjvanluttikhuizen

Ze komen hun afspraken na en de keuken werd professioneel geplaats en ze gingen niet eerder weg tot ze klaar waren

Meedenken en extra service geven bij het plaatsen van de keuken

Iets meer communiceren met de klant bv. De levering van de keuken was 1.5 uur later dan gepland zou fijn gevonden hebben dat ik voor die tijd gebeld werd klein minpuntje.

Luuk vermaas

Zeer positief.

Goed, professioneel en meedenkend. Luistert naar de klant.

Uitstraling winkel. Binnen weinig licht.