Goed advies gekregen

Veel ervaring van de verkoper

Rob en Lenne Boonstra

Onze ervaring met de heren Kramer en Nesselaar was vanaf het 1e moment positief. De heren luisterden naar onze wensen en gingen de uitdaging aan om de keuken naar onze wensen samen te stellen... Onze ervaring met de heren Kramer en Nesselaar was vanaf het 1e moment positief. De heren luisterden naar onze wensen en gingen de uitdaging aan om de keuken naar onze wensen samen te stellen .Hetgeen naar onze volle tevredenheid absoluut gelukt is.
De samenwerking , overleg, afstemming , en het feit dat de heren bleven aansluiten bij ons en hoe wij het wilden hebben , hebben wij als helpend en prettig ervaren.

Zie boven mbt ervaring met dit bedrijf

Gewoon zo doorgaan en vooral dicht bij en in contact met de klant blijven.

Margot & Eddy

Wij kwamen onaangekondigd binnen. Er was meteen tijd en aandacht voor ons. De verkoper was vriendelijk, luisterde goed en kon goed inschatten wat onze behoefte was (namelijk iemand die naar onze... Wij kwamen onaangekondigd binnen. Er was meteen tijd en aandacht voor ons. De verkoper was vriendelijk, luisterde goed en kon goed inschatten wat onze behoefte was (namelijk iemand die naar onze wensen luisteren wilde maar niet zou schromen om zijn eigen deskundige mening in te brengen).
Vervolgens zijn we nog enkele malen terug geweest om samen de puntjes op de i te zetten. Het geheel werd erg goed begeleid. Afspraken zijn goed na gekomen.

Vakmanschap. Goede bejegening. Mooie spullen. Levering op tijd. Goede persoonlijke begeleiding.

Ruimere openingstijden door de week i.v.m. werkende klanten. De keuken werd bezorgt door één persoon. Die deed het prima, maar eigenlijk is dit te zwaar voor één persoon. Ik heb daarom op eigen... Ruimere openingstijden door de week i.v.m. werkende klanten. De keuken werd bezorgt door één persoon. Die deed het prima, maar eigenlijk is dit te zwaar voor één persoon. Ik heb daarom op eigen initiatief (niet op vraag van de zeer vriendelijke medewerker) geholpen.

Positief, prettige omgang en correct nakomen van gemaakte afspraken.

Denkt mee en klantgericht.

'T is goed om zich steeds te realiseren dat hetgeen voor de verkoper vanzelfsprekend is, dit voor de koper slechts een incidentele aankoop betreft.

M Rutten

Vanaf de eerste indruk tot aan de afronding een zeer goede ervaring met Reddy Keukens. Prijs/kwaliteit is goed in orde.

Er werd de tijd genomen om onze wensen in kaart te brengen en er was ruimte om allerlei opties te verkennen. Ook in de verdere stappen, van bestelling t/m montage was er niets op de service aan te... Er werd de tijd genomen om onze wensen in kaart te brengen en er was ruimte om allerlei opties te verkennen. Ook in de verdere stappen, van bestelling t/m montage was er niets op de service aan te merken. De keuken zit er heel netjes in! Na de montage is er nog een kort bezoekje geweest om het eindproduct te bekijken en een kleine nalevering te doen.

S.T. Lieven

Bijzonder tevreden over de geleverde keuken. Zeer prettig geholpen door Perry en Timo, goed advies gekregen. De keuken werd op de afgesproken leverdatum keurig afgeleverd. De monteur die de keuken... Bijzonder tevreden over de geleverde keuken. Zeer prettig geholpen door Perry en Timo, goed advies gekregen. De keuken werd op de afgesproken leverdatum keurig afgeleverd. De monteur die de keuken geplaats heeft, een vakman.

Laagdrempelig. Vriendelijke mensen.

Meedenken. Telefonisch mredenen.

Misschien aangeven dat niet alles in de showroom bij de keuken geleverd wordt

Fam te Slaa

Na het hele traject te doorlopen hebben, zijn we dik tevreden.

De communicatie is goed.
Er wordt naar je geluisterd en dat wordt beredeneerd en meegenomen in het uiteindelijke ontwerp.

Een puntje is: verpakkingsafval van de nieuwe keuken graag meteen meenemen.
Na aangeven van dit punt werd er gelijk actie ondernomen.

Fijne keuken leverancier met veel aandacht voor de klant. Fijn ook dat er niet onderhandeld hoeft te worden.

Aandacht voor de klant, meedenken en eerlijkheid.

Wilma

We zijn zonder afspraak zomaar binnen gelopen ,we werden goed geholpen verkoper Timo nam alle tijd voor ons.

Geen opdringerige verkoop praatjes er word met je mee gedacht.

We zijn zeer tevreden alles is prima verlopen.