Huub Welman

We werden gastvrij ontvangen. De informatie was duidelijk. Na afloop ontvingen we een duideljjke offerte en 3d tekening

Er wordt gewerkt met productgroepen. Als je weet wat je wil betalen, is het fijn dat de prijs niet verandert wanneer je binnen die groep iets wijzigt.

geen idee

Te Kronnie

Voor de tweede keer naar volle tevredenheid een keuken gekocht bij Reddy Keukens Doetinchem. Alle tijd wordt genomen om de klant te begeleiden maar vooral te adviseren op alle denkbare punten.... Voor de tweede keer naar volle tevredenheid een keuken gekocht bij Reddy Keukens Doetinchem. Alle tijd wordt genomen om de klant te begeleiden maar vooral te adviseren op alle denkbare punten. Knelpunten worden direct opgepakt en opgelost.

Afspraak=Afspraak
Prijs-kwaliteit is uitstekend

Geen.

Jeffrey Schierboom

Ervaring was goed. Vriendelijke eigenaar die goed luistert en niet doorpushed.

Het rustig handelen zonder het doordrukken.

A.Wassink

Bij de aankoop van onze keuken werden we op een zeer prettige manier begeleid in de persoon van Timo Kramer. Met grote inzet en deskundig advies zijn we zeer tevreden geslaagd .

Klantvriendelijkheid,
Positieve inzet en veel moeite doen bij plaatsing van de keuken . Niet alles verliep meteen goed, maar werd volgens afspraak en zonder problemen opgelost.

Stevens

Goede uitleg, service

Klantvriendelijk

D de koning

Zeer positief, goed geholpen door Perry

Luistert goed naar de klant.

neen

Cannemeijer

Goed assortiment met normale prijzen

Sandra Ribbers

Zeer goed geholpen, bij vragen konden we bij ze terecht. Keuken is netjes en compleet afgeleverd. Ondanks dat het nog een poosje duurt voor ons huis klaar is en we de keuken in gebruik zullen nemen,... Zeer goed geholpen, bij vragen konden we bij ze terecht. Keuken is netjes en compleet afgeleverd. Ondanks dat het nog een poosje duurt voor ons huis klaar is en we de keuken in gebruik zullen nemen, zijn we er heel blij mee.

Naomi Harmsen

Super service ! Er wordt met je meegedacht en op jouw wensen ingespeeld.

Juiste advies op maat.

N.V.T.

Esther

In de winkel werden we prima geholpen. De medewerkster had snel onze wensen in de gaten en samen haar met kwamen we al snel tot de keuken die we graag wilden hebben. Uiteindelijk met de eigenaar... In de winkel werden we prima geholpen. De medewerkster had snel onze wensen in de gaten en samen haar met kwamen we al snel tot de keuken die we graag wilden hebben. Uiteindelijk met de eigenaar zelf om de tafel gezeten en de koop rond gemaakt. De communicatie hierna verliep echter erg traag, Reddy keuken reageerde laat of niet op mails enwas soms telefonisch moeilijk bereikbaar. We moesten zelf achter veel dingen aan en miste hier de actieve houding van de zaak. Op de dag van de plaatsing, kregen we te horen dat de oven niet leverbaar was. Dit werd prima opgelost door een tijdelijke leenoven, maar we hebben echter een aantal keer daarna moeten bellen wanneer de goede oven kwam. Uiteindelijk hebben we deze later gekregen dan gezegd.

De keuken zelf is prima gemonteerd en bevalt ons goed. De apparatuur werkt fijn en we zijn hierover ook tevreden. Al werd ons gezegd dat we een Siematic keuken zouden krijgen, dit is nergens in de boekjes of in de keukenkasten te vinden?! Zelf wilde we nog een stol (zijkant) van de keuken, deze hebben we later nabesteld. Hier hoorde we ook maar niks over en hebben we een aantal keer over gebeld. Uiteindelijk kwam de stol en zou begin van de middag geplaatst worden. De monteur had echter vertraging, wat kan gebeuren en hij had dit doorgegeven aan Reddy. Wij kregen hierover geen bericht van Reddy en hebben zelf maar een paar keer de monteur gebeld wanneer hij zou komen. Beetje jammer van mijn vrij genomen middag dat die beste monteur uiteindelijk om 16:00 voor de deur stond. Vriendelijke man met verstand van zaken overigens.

Ook waren er een aantal andere dingen die we nog niet hadden gekregen (pannenset, antislipmatten) Hier hebben we zelf een paar keer voor gebeld, maar de antislipmatten hebben we nog niet. We wachten het af.

Prijs/kwaliteit verhouding

Communicatie, nakomen van gemaakte afspraken, klanten op de hoogte houden.