K. Berends

Na jarenlang met een nieuwe keuken bezig te zijn geweest en bij diverse keukenzaken binnen te hebben gekeken, werden wij gewezen op Reddy keukens Doetinchem. Daar werden zonder een afspraak gemaakt te hebben, eerst goed informatief op nieuwe ideeën gebracht door Timo Kramer. Bij het tweede gesprek ( wel eerst een afspraak gemaakt ) heeft Perry onze wensen in de computer gezet.
Dit gebeurde in een gezellig gesprek, waarin ook voldoende tijd voor ons werd genomen en waarbij wij gelijk op een groot TV scherm konden meekijken. Na het ontwerp heeft hij ons goed geadviseerd welke apparatuur het beste bij ons zou passen. Wij zij dan ook erg tevreden over de gekochte keuken en de AEG apparatuur. Het meest verrassend was voor ons, dat er zonder dat wij erom moesten vragen, gelijk een eindprijs volgde die aan ons budget voldeed.
Alle afspraken na de verkoop zijn duidelijk per mail gecommuniceerd en nagekomen. Van het inmeten, de technische tekeningen, de bezorging tot de montage aan toe.
De montage is gedaan door Karel Annen,waar wij ook erg tevreden over zijn. Hij heeft er bijna drie dagen over gedaan, maar het was op een klein detail na, helemaal af. Tijdens de montage konden wij onze wensen nog bijstellen, of het Karel zelf nog goede ideeën.

Fijne samenwerking tussen Perry en Timo. Gezellige en informele sfeer, veel goede tips gekregen. Gemaakte afspraken zijn goed nagekomen. Fijn dat het afval tegen een kleine vergoeding voor ons opgehaald werd door Perry.

Afgezien van de verbouwing die gaande was tijdens ons 2e gesprek, geen verbetertips.Ga zo door.

Score voor Reddy Keukens Doetinchem: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Keuken