Bijzonder prettig en deskundig geholpen door Perry.

De ruimte waar onze keuken zich bevind heeft geen handige indeling. Perry had goede ideeen om de ruimte zo optimaal mogelijk te benutten. Hij heeft ook prima gegregeld dat de keuken in de door ons... De ruimte waar onze keuken zich bevind heeft geen handige indeling. Perry had goede ideeen om de ruimte zo optimaal mogelijk te benutten. Hij heeft ook prima gegregeld dat de keuken in de door ons gewenste kleur (geen standaard kleur) werd gespoten.
Aankoop is al meer dan een jaar geleden. Na een jaar kregen we problemen met de vaatwasser. M.n. door de inzet van Perry is dit naar volle tevredenheid opgelost.

Zo doorgaan; zullen er nog vele tevreden klanten volgen.

Sharif

Wij werden netjes geholpen en er werd genoeg tijd en aandacht ons besteed, zodat al onze vragen en wensen konden worden beantwoord.

- Deskundig advies
- Betrokkenheid
- Vriendelijk

Geen verbeterpunten. Ga zo door!

Gah Veldwijk

Dit bedrijf heb ik als zeer prettig ervaren.

Eerlijk advies en aandacht voor de klant.

Zo door gaan. Wel was het jammer ,dat degene die de keuken kwam bezorgen alleen was,terwijl het wel bekend was dat het een trap op moest.
Gelukkig is het na overleg goed gekomen. Alle lof...
Gelukkig is het na overleg goed gekomen. Alle lof voor de jongeman die het zoveel mogelijk in zijn eentje naar boven heeft gesjouwd.

Reddy Keukens heeft zich keurig aan de gemaakte afspraken gehouden en kent een korte wachttijd t.a.v. de levering van de keuken.

Reddy Keukens houdt rekening met je wensen en dringt je niets op. What you see is what you get tegen de afgesproken prijs.

Na het plaatsen van de order zou het prettig zijn als Reddy de situatie komt bekijken om te oordelen of leidingen etc. op de juiste plek liggen. Dat is helaas niet gebeurd waardoor op het moment van... Na het plaatsen van de order zou het prettig zijn als Reddy de situatie komt bekijken om te oordelen of leidingen etc. op de juiste plek liggen. Dat is helaas niet gebeurd waardoor op het moment van installatie van de keuken en nog aanpassingen nodig waren.

Rick Vleeming

Goed geholpen en geen "praatjes" of extra korting op korting op cadeautjes maar gewoon meteen een goeie prijs

gewoon een heel net bedrijf

Herman Schaars

Ik ben zeer tevreden over het volledige proces van de aankoop van een keuken bij Reddy Keukens.

Sterk punt is onder andere de rustige en vakbekwame demonstratie in de showroom. De showroom is niet groot maar bood ons alle mogelijkheden en je krijgt hierdoor ook geen keuzestress. Prettig was... Sterk punt is onder andere de rustige en vakbekwame demonstratie in de showroom. De showroom is niet groot maar bood ons alle mogelijkheden en je krijgt hierdoor ook geen keuzestress. Prettig was ook het direct maken van een offerte met een echte prijs. De montage door Ronald Bussink verliep ook probleemloos.

Geen echte verbeterpunten

Martijn

Zeer goede hulp gehad en we hebben de keuken gekregen die we wouden. omdat, er goed geluisterd werd en er ingespeeld werd op onze wensen.

Klantvriendelijkheid. Kwaliteit. Komt afspraken na.

Nee wij zijn tevreden

N. Agelink

Snelle levering, goede kwaliteit en er wordt deskundig met je meegedacht over wensen en mogelijkheden. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Zowel tijdens al ook na levering wordt er contact... Snelle levering, goede kwaliteit en er wordt deskundig met je meegedacht over wensen en mogelijkheden. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Zowel tijdens al ook na levering wordt er contact gehouden of alles naar wens verloopt/is verlopen.

Communicatie, meedenken met de mogelijkheden en er wordt altijd voor een goede oplossing gezocht.

Rutjes Allround Bouwservice

Prima advies en kwaliteit.
Keuken werd in eens compleet geleverd.
Magnetron duurde iets langer,maar werd prima opgelost door een nieuw leentoestel.
Conclusie,stuur mijn klanten...
Prima advies en kwaliteit.
Keuken werd in eens compleet geleverd.
Conclusie,stuur mijn klanten zeker door naar Reddy keukens Doetinchem

Problemen worden onmiddellijk opgelost.

Wij hebben hier een hoekkeuken gekocht. Na een eerste gesprek is er een offerte en tekening gemaakt. Daar hebben we thuis rustig naar kunnen kijken. In het tweede gesprek werden al onze vragen goed... Wij hebben hier een hoekkeuken gekocht. Na een eerste gesprek is er een offerte en tekening gemaakt. Daar hebben we thuis rustig naar kunnen kijken. In het tweede gesprek werden al onze vragen goed beantwoord en hebben we wat kleine aanpassingen laten doen. Omdat we een goed gevoel hadden over de gesprekken hebben we de keuken aangeschaft.

Er werd goed advies gegeven, meegedacht en we werden totaal niet onder druk gezet om gelijk een keuken aan te schaffen.

De communicatie bij problemen mag iets beter. Alles is wel keurig opgelost.