Santing

Vriendelijk ,meedenkend ,niet opdringerig, ook geschikt voor kleinere budgetten

Goed advies met zicht op een iets kleiner budget .
Kopen op afroep.

NVT.

Rink Bosga

Uitstekende service van Reddy Keukens Doetinchem. Door de eerlijkheid in hulp en prijzen voel je je als klant echt koning!

Eerlijkheid, Service, Kwaliteit

Vanaf de eerste ontmoeting met verkoper Timo goed geholpen. Duidelijk advies gekregen en ook belangrijk; binnen ons budget onze droomkeuken samengesteld. Levering en inhuizing allemaal volgens... Vanaf de eerste ontmoeting met verkoper Timo goed geholpen. Duidelijk advies gekregen en ook belangrijk; binnen ons budget onze droomkeuken samengesteld. Levering en inhuizing allemaal volgens afspraak. De montage is super verlopen, deskundige mannen, vader en zoon Dekker. Bij oplevering bleek er een kras te zitten op de glazen afzuigkap en er miste twee legplanken. Wordt allemaal keurig opgelost, dus een zeer tevreden klant!

Goede prijs kwaliteit verhouding, geen opdringerige verkopers en als klant krijg je het gevoel gehoord te worden. Wij hebben alle contacten gehad met Timo van Reddy Doetinchem.

Een minpunt vond ik het feit dat het afval (verpakkingsmateriaal) niet meegenomen wordt. Er komt echt veel met zo’n keuken mee. Wij zijn een avond druk geweest om alles te sorteren zodat we een... Een minpunt vond ik het feit dat het afval (verpakkingsmateriaal) niet meegenomen wordt. Er komt echt veel met zo’n keuken mee. Wij zijn een avond druk geweest om alles te sorteren zodat we een aanhanger vol naar de stort konden brengen. Reddy Keukens Doetinchem; dit is echt een verbeterpunt!

Fam Hendriksen

Mijn ervaring met Reddy Keukens is zeer goed, zeer deskundig advies, behulpzaam, altijd bereikbaar.

Heel klantvriendelijk, deskundig en behulpzaam.

Meijer

Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. Deskundig advies en goede nazorg.
Ook bezorging en installatie van de keuken was goed verzorgd.

Nemen ruimschoots de tijd voor de klant voor het uitzoeken van keuken en toebehoren

Geen verbeterpunten

Marvin Koenders

Top service

Goede sevice en goede kwaliteit

Nvt

Zeer klantvriendelijk en een super service.
Keuken netjes afgeleverd met goed advies.
Geen opdringerige verkoop. Ik raad reddy keukens doetinchem aan iedereen aan.

Vriendelijk ,altijd te bereiken,top service

Geen.

Hendriksen-Assmann

In een woord......Geweldig

Zeer deskundig, behulpzaam en altijd aanspreekbaar.Gee

Hendriksen-Assmann

Zeer goed.

Zeer deskundig advies, behulpzaam, altijd bereikbaar.

Koetsier

Was prettig